Gość alilee Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Panowie kupił ktoś terrano (lub jakiekolwiek inne auto) homologowane jako ciężarowe nie mając własnej działalności (tj.osoba prywatna)?? Czy przy takim autku występują dodatkowe koszta? przeglądu, ubezpieczenia, czegokolwiek?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Zero problemów ani dodatkowych opłat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alilee Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Zero problemów ani dodatkowych opłat. poza nieszczesną kratką, czyli to tylko udogodnienie dla firm? w jakims ogłoszeniu sprzedawca pisał że sa tańsze opłaty OC (rozumiem ze dotyczyło firm?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysztofs Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Panowie kupił ktoś terrano (lub jakiekolwiek inne auto) homologowane jako ciężarowe nie mając własnej działalności (tj.osoba prywatna)?? Czy przy takim autku występują dodatkowe koszta? przeglądu, ubezpieczenia, czegokolwiek?? W dowodzie będziesz miał ciężarowy i sam sobie kratki nie będziesz mógł zdemontować bo kłopoty w razie kontroli policyjnej na drodze oraz przy przeglądzie. Samochód dodatkowo może być na 4 osoby. Koszta będą przy przerejestrowaniu, chyba, że będziesz jeździł ciężarówką. Jeśli nie, to najpierw warsztat, demontaż kratki, fakturka, diagnosta i przerejestrowanie z ciężarowego na osobowy. Korzyści są tylko dla firm - Odliczenia VAT-u. O tańszym OC nic nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alilee Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 zobacz jeno na ile osob, kiedys widzialem ogloszenie gdzie gosc sprzedawal terrano z kratka i pisal ze to na 2 osoby. Jasne, to podstawowa rzecz o którą pytam zanim zacznę oglądać auto:) W dowodzie będziesz miał ciężarowy i sam sobie kratki nie będziesz mógł zdemontować bo kłopoty w razie kontroli policyjnej na drodze oraz przy przeglądzie. Samochód dodatkowo może być na 4 osoby. Koszta będą przy przerejestrowaniu, chyba, że będziesz jeździł ciężarówką. Jeśli nie, to najpierw warsztat, demontaż kratki, fakturka, diagnosta i przerejestrowanie z ciężarowego na osobowy. Korzyści są tylko dla firm - Odliczenia VAT-u. O tańszym OC nic nie wiem. Jeśli w dowodzie będzie sam. ciężarowy to trzeba mieć kat. C aby go prowadzić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigi Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 nie, mozesz prowadzic majac B: 1. pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t, z wyjątkiem autobusu lub motocykla, 2. pojazdem, o którym mowa w pkt. 1, z przyczepą o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej masy własnej pojazdu ciągnącego, o ile łączna dopuszczalna masa całkowita zespołu tych pojazdów nie przekracza 3,5 t, 3. ciągnikiem rolniczym lub pojazdem wolnobieżnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość j.a.r.o Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 (edytowane) witam Mam zamiar kupić Terrano II 5D 2,7D lub 3,0D 99r i młodsze w automacie + klima ale nigdy w swojej gamie aut nie posiadałem terenówki i jestem w tym temacie laikiem. Bardzo bym prosił o pomoc: - jak wybrać nie zarżniętą wersje - jak się sprawuje automat czy lepiej manułal - auto będzie głównie smigało po ulicach oraz po lekkiim terenie jak szutry lasy - nie do wypraw przełojowych - jakie są słabe strony diesla (silnik + osprzęt, zawieszenia itp - rozrząd na łańcuchu czy pasku - jak się przełącza napęd na 4x4 - na postoju czy podczas jazdy - jak sobie daje rade klima - w oplu była żenada a w bmw bosko się spisywała - wtryski są sterowana elektronika czy są to proste ustrojstwa - jak z dostępnością części - ile w tym prawdy ze 5D są 7 osobowe bo na aukcjach są dostępne również 5 osobowe Każda (sensowna oczywiście) porada mile widziana Pozdrowienia z lubuskiego no noo za***iste forum. ludzie wpadaja drzwiami i oknami zeby pomoc hahahah Edytowane 6 Kwietnia 2010 przez j.a.r.o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigi Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 na glupie pytania ludzie nie lubia odpowiadac. Czy przejrzales forum zanim zadales pytanie ? nie ? na pewno nie proponuje przejzec watek na poczatek: http://forum.nissank...ierw-go-poznaj/ i pytanie w nim, a nie zasmiecanie forum kolejnym watkiem na temat ktory jest przyklejony. Kolega wyjaśnił, ja dodam że przeniosłem, bo to pierwszy post j.a.r.o Diabeł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kraqsek Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Witam. Mam na oku pewne terrano. Szukam kogoś kto zna się na samochodach 4x4 i doradziłby mi przy kupnie. Samochód znajduje się ok. 15 km za Żywcem (woj.małopolskie). I ile by kosztowała by tak usługa Przeniosłem. Diabeł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pozytyw74 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam! Czy ktoś może powiedzieć coś o tym nissanie mam zamiar go obejrzeć. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12451331 Myślę, żeby go zagazować, bo bestia mnie doprowadzi do bankructwa, jak będzie ciągnęła 14l PB. Chciałbym nim sobie pojeździć po europie, mieć komfort jazdy w dużym aucie i możliwość wjazdu tam gdzie chce. Jeśli zajdzie potrzeba spać w nim gdzieś na bezdrożach. Napiszcie coś o silnikach 2,4 z gazem. A może ktoś z kolegów posiadaczy Tyrana z Warszawy podjedzie, żeby obejrzeć go ze mną. Postaram się odwdzięczyć! Oczywiście zawiozę go do serwisu, żeby go sprawdzili. To pierwsze moje auto, jestem laikiem i łatwiej mnie oszukać. Drugi, który mnie zainteresował to ten: http://moto.allegro.pl/item1010745754_nissan_terrano_ii_lift_2_stan_bdb.html Czy ktoś go oglądał? Podpowiedzcie coś proszę. Edytowane 25 Kwietnia 2010 przez pozytyw74 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babcuk Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 skoro i tak będziesz prowadził do serwisu na przegląd to po ci ktoś do towarzystwa? a co do lpg w terrano to bym w to się nie pchał tym bardziej że masz zamiar na jakieś wyprawy się wybierać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karan79 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Witam serdecznie szanowne grono forum Przede wszystkim skrobnę kilka słów o sobie. Mieszkam na Sląsku i od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem kupna autka 4x4. Tereny w okolicy mojego miejsca zamieszkania są stworzone do poruszania się takim wozem poza utwardzonymi szlakami (pola, lasy, tereny lekko bagienne, budowa A1 :-)) Dziś udało mi się znaleźć odrobinę wolnego czasu i wraz z mechanikiem-kolegą wybraliśmy się na kilkukilometrową wycieczkę do sąsiedniego miasta na oględziny Nissana Terrano - link poniżej. http://moto.allegro.pl/item1006083590_nissan_terrano_2.html Mam pytanie, czy ktoś z forumowiczów oglądał go już wcześniej? Mimo iż zdjęcia zostały zrobione jeszcze zimą to aukcja wisi na allegro dopiero od tygodnia - wiem bo od czterech miesięcy śledzę sprzedaż tego typu aut, zwłaszcza na Śląsku. Jedyne co na szybko udało mi się ustalić to to iż auto jest bezwypadkowe - w Polsce. Niby nic nowego. Okazało się jednak iż szyba przednia datuje się na 2004r. Nie było czasu, aby wjechać gdzieś na kanał, ale już po wstępnych oględzinach zauważyliśmy jakby wyciek z tylnego mostu z prawej strony. Pomijam fakty uszkodzonego pałąka rurowego z przodu i pękniętego zderzaka bo po niewielkich zabiegach kosmetycznych można by to poprawić. Niestety licznik kilometrażu zatrzymał się na 148tysiącach kilometrów - spójrzcie co jest napisane w ogłoszeniu. Na ile przebieg jest wiarygony nie wiem. Wartość podana na allegro jest wartością "prognozowalną" właściciela. Poza ilością przejechanych kilometrów w reszcie pozycji znajdowały się same poziome kreseczki. Czy to jakaś poważna awaria? Przy szybko pokonywanych zakrętach na nierównościach mieliśmy uczucie, że tył auta ucieka na zewnętrzną (mało tego typu pojazdami jeździłem nie wiem więc ile z tego było powodem konstrukcji zawieszenia, a ile zużyciem amortyzatorów, które były niedawno wymieniane). Wrażenia z krótkiej jazdy były jednak jak najbardziej pozytywne. Jeśli więc ktoś z Was wcześniej miał okazję przyjżeć temu Tyrankowi będę wdzięczny za wszelkie opinie zarówno te pozytywne jak i negatywne również. Pozdrawiam karan79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinas69 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Witam forumowiczów!! Jako kolejny kierowca zapałałem chęcią posiadania Terrano II 2,7TD lub TDi z roku mniej więcej 98-00.Poszukuję w tej chwili autka ale w województwie łódzkim to nie lada problem bo ogłoszeń praktycznie nie ma:( Tyrana planuję użytkować w moim dziurawym mieście na czarnym i od czasu do czasu na nieutwardzonej dziurawej drodze.Chciałbym się od Was dowiedzieć jak to autko znosi dziurawe ulice,"kocie łby",przejazdy kolejowe(pytam bo po drodze do pracy mam jeden i co dzień muszę go zaliczyć)?Zapytam też czy jest ktoś z łodzi lub okolic kto ewentualnie pomógłby obejrzeć jakieś typowane auto?? Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigi Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 jak wstawisz wieksze kola to bedziesz sie wkurzal ze osobowki tarasuja Ci droge na dziurach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinas69 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Natknąłem się w kilku rozmowach z ludźmi na teorię że samochody przyprowadzone z Holandii rdzewieją w naszych warunkach w bardzo szybkim tempie i by wystrzegać się takich pojazdów.Ktoś coś słyszał ,wie na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anderman Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Witam wszystkich.Znalazłem ładne Terrano w komisie.Oferta jest nawet na otomoto: http://otomoto.pl/nissan-terrano-www-kredytujemysamochody-pl-C12731922.html Obejrzałem auto wstępnie wzdłuż i wszerz.Wszystko prawie w porządku .Z małym ale... Nie pasuje mi zużycie wnętrza pod kątem przebiegu (103kkm).Lewarek poprzecierany,kierownica starta dość mocno,nie mówiąc o tapicerce która wygląda gorzej niż w Audi A4 z 95 r z przebiegiem 300kkm.Te wnetrza tak szybko się zużywają?Czy jest możliwość w kompie sprawdzenia rzeczywistego przebiegu?I kolejna sprawa.Czy numery na wszystkich szybach w Terrano powinny być identyczne bo w tym akurat na przednich różnią się od pozostałych.Pod maską było myte tak że trudno coś powiedzieć na pierwszy rzut oka.Z góry dziękuję za porady które pozwolą uniknąć niewłaściwego zakupu.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prawnik18 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Przepraszam za false-start, zamieściłem ten post w ogólnym forum i moderator zablokował, a post miał być tutaj... Zatem ponownie z małym uzupełnieniem : Witam Szanownych uzytkowników Terrano 2. Interesuję się zakupem auta 4x4. Z uwagi na posiadane środki, padło również na Terraniaka 2.7 TDI- ze względu na ceny tych aut. Myślałem również nad patrolem GR II 2.8 TD, ale to już wyższa cena :-(. Nigdy nie używałem takiego samochodu. Mam zatem pytanie do praktyków i prośbę o poradę. Proszę się nie denerwować, jeśli odpowiedź na pytanie będzie prosta i ewidentna... Z opinii wiem, że wadą jest, brak międzyosiowego mechanizmu różnicowego, co utrudnia permanetne używanie napędu na obie osie w warunkach różnej przyczpności podłoża np. w zimie na trasie. Powiedzcie jednak, czy normalna jazda z włączonymi sprzęgiełkami, ale po odpięciu dźwignią napędu 4x4 jest możliwa w warunkach drogowych, tzn. po asfalcie, czy trzeba koniecznie, z jakiegoś powodu od razu po jeździe 4x4 cofnąć auto, aby rozłaczyć sprzęgiełka? To znaczy prościej- czy da się jeździć po asfalcie z napedędem na tył bez rozłączenia sprzęgiełek. Ponownie liczę na odpowiedzi, za które z góry dziekuję. Pozdrawiam. p18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 (edytowane) Witam, Nie jestem ekspertem od Terrano ale wstępnie Ci odpowiem dla rozjaśnienia sprawy. Piszesz, że Nissan Terrano ma wadę w postaci braku międzyosiowego mechanizmu różnicowego. Wiesz, ja ten problem ujmę tak, że ma ten mechanizm różnicowy tylko z włączoną blokadą na stałe bez możliwości jej wyłączenia . O wiele skuteczniejszym samochodem jest nasze Terrano z "włączoną blokadą na stałe" od samochodu z międzyosiowym mechanizmem różnicowym bez tej blokady. Nawet częściowe blokady, jak np w tylnym moście układ LSD nie zapewnią tej skuteczności. Jeżeli chcesz się szybko przekonać czy Terrano jest dla Ciebie odpowiednie, jeśli chodzi o sprawność w terenie, to zapraszam na http://www.youtube.com/results?search_query=nissan+terrano+2+off+road&aq=7. Co do drugiego Twojego pytania dotyczącego jazdy z zapiętymi sprzęgiełkami przedniej osi to sprawa wygląda następująco. Jeżeli sprzęgiełka są sprawne (nie jestem do końca pewien) to w momencie rozłączenia napędu na przednią oś same się powinny rozpiąć. Jazda z bez cofnięcia po rozłączeniu napędu dźwignią, w pozycji 2h, spowoduje tylko to, że sprzęgiełka będą napędzać układ przekazania napędu od kół do skrzynki rozdzielczej. Kompletne nic więcej. Zwiększonego hałasu nie usłyszysz, ani powiększonego zużycia paliwa oraz oczywiście żadne ograniczenia co do maksymalnego skręcania samochodem na suchej nawierzchni nie wystąpią. Jeżeli będziesz musiał się kiedyś pozbyć sprzęgiełek automatycznych na rzecz sprzęgiełek ręcznych (z dźwignią na piaście) to późną jesienią je załączysz a wiosną rozłączysz a manewrować będziesz tylko dźwignią w samochodzie. Wystarczy tylko zwolnić i bez zatrzymywania się możesz włączać i wyłączać napęd na przód. UWAGA - powyższy opis nie dotyczy w ogóle sposobu załączania i rozłączania napędu z wykorzystaniem reduktora! Wstępnie, problem Ci rozjaśniłem myślę, że zaglądnie tu niebawem jakiś długoletni użytkownik Terrano i coś doda. Chociaż na wszystkie Twoje powyższe pytania są już na forum odpowiedzi. Oczywiście Terrano nie ma włączonej blokady międzyosiowego mechanizmu różnicowego na stałe, bo takiego mechanizmu w ogóle nie posiada - to tak dla pełnego zrozumienia. A jak kupisz auto z silnikiem w wersji 2.7 TDi to otrzymasz w zestawie jedną z najlepszych konstrukcji silnika Diesla do samochodu terenowego (IMHO). Pozdrawiam Piotr Edytowane 9 Marca 2011 przez terranosaur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigi Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 jak masz sprzegielka automaty to nie polecam metody jazdy 4 a pozniej na 2 i heja bez cofania, bo jesli z rozpedu wpierdzielisz sie w duza dziure i niech sie jedno rozepnie to moze byc roznie. Jesli masz manuale to nie ma problemu, zapinasz manuale wajha na 2 i jedziesz a ja ktrzeba na 4 to tylko przesuwasz i dalej w trase i odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość drewniany Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 (edytowane) Witaj informacji mamy sporo z Twojej strony, taki natłok,że niewiadomo o czym pisać Edytowane 23 Czerwca 2010 przez drewniany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KingStar Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Automat i terenówka to zabawka. Polecam 2.7 diesel( manual )-nie ma słabych stron. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość apsik Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Witam. Jestem nowym użytkownikiem i mam zamiar kupić Nissana Terrano w przedziale wiekowym 2002-2003. Na allegro znalazłem ciekawą ofertę http://allegro.pl/item1186307568_nissan_terrano_3_0_di_turbo_154_km_okazja.html Według mnie samochód ma ciekawe orurowanie i bogate wyposażenie. Z tego względu iż jestem nowym użytkownikiem i nie posiadałem jeszcze auta 4x4 proszę o wypowiedź na temat tego autka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Witam. Jestem nowym użytkownikiem i mam zamiar kupić Nissana Terrano w przedziale wiekowym 2002-2003. Na allegro znalazłem ciekawą ofertę http://allegro.pl/it..._km_okazja.html Według mnie samochód ma ciekawe orurowanie i bogate wyposażenie. Z tego względu iż jestem nowym użytkownikiem i nie posiadałem jeszcze auta 4x4 proszę o wypowiedź na temat tego autka. Witam, Samochód na zdjęciach i z opisu wygląda w porządku. Przebieg też nie jest specjalnie duży, przynajmniej należy mieć nadzieję, że liczniki nie był cofany. Ale zdjęcia i opis to walory czysto wirtualne, rzeczywistość może być już inna. Muszę Cię niestety zmartwić, samochody terenowe to całkowicie odrębny segment rynku, nawet gdybyś (a powinieneś do tej pory) przeczytał informacje z tematów przyklejonych na początku strony forum to raczej niestety nie uda ci się samemu zweryfikować poprawnie stanu technicznego tego samochodu. Wyjścia są dwa. Pierwsze to pojechać oglądnąć ten samochód z jakimś ekspertem od Terrano 2 a drugi to umówić się na kompletny przegląd serwisowy w autoryzowanym serwisie Nissana i to drugie rozwiązanie wydaje mi się najbardziej rozsądne (oczywiście pomijamy niekompetencje pracowników serwisu). Będziesz dysponował konkretnymi wiadomościami z ewentualną profesjonalną wyceną usunięcia usterek. Przy tym przebiegu kilka spraw serwisowych należy już przeprowadzić. Typ silnika użyty w tym samochodzie nie jest najwytrzymalszą konstrukcją, daleko ustępuje konstrukcji TD27Ti pod względem bezawaryjności i kosztów serwisu oraz utrzymania, będzie bardzo wrażliwy na jakość i czystość paliwa (typowa wada wszystkich konstrukcji Common-Rail). Cena za to auto, mając na uwadze wyposażenie wg opisu i wygląd na zdjęciach wydaje mi się zdecydowanie atrakcyjna. Pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Dzięki bardzo za odpowiedź postaram się o tym pamiętać przy oglądaniu auta Witam ponownie, Jak zaakceptujesz i zrozumiesz odmienność tego typu samochodów, oczywiście po lekturze tego forum, to umawiaj się ze sprzedającym na przegląd w serwisie. Nie powinien mieć jakichkolwiek oporów przed tym. Za duże pieniądze wchodzą w grę, żeby ryzykować. Przebieg powyżej 200kkm to nie jest dużo ale stan auta wtedy bardzo zależy od właściciela. Mój też fajnie wyglądał jak go kupowałem, ale później trochę mnie nerwów i pracy kosztował. Osobiście chciałbym bez tej zbędnej wg mnie elektroniki, ale to już historia. Pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sura Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Jeżeli już ktokolwiek chce kupić taki wóz to: 1. Terrano a nie Maverick (co z tego, że to to samo a kupujący i tak powie "panie, ale to Ford", i co mu wtedy zrobisz?) 2. Absolutnie nic nie przerabiać w teren - później będzie problem z odsprzedażą (nikogo nie będą interesować tysiące pln wydane na przeróbki a raczej będą odstraszać bo auto "było katowane w terenie") 3. Lepiej niech kupi Golfa - szybciej odsprzeda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.