Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić, sprzedać Terrano - najpierw go poznaj !!!


Gość picia277
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

podoba mi sie ładny dodatkowy plus to że jest 7 miejscowy, właśnie takiego bym kupił ale benzyne

niezbyt stary jest ;) i widać że używany turystycznie (teraz stwierdzam ze to również plus), żadnych więcej przerabianych i jeżdzonych w terenie

 

Dzięki Yoda za ocenę/opinię - dzięki za edit - ale wyedytowałem tez bo wpisałeś 220tys zamiast 22:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Kolego podstawa to napędy czy nie huczą lub innego rodzaju odgłosy są niedopuszczalne. Skrzynią biegów warto się też zainteresować biegi wchodzą gładko. Rama, progi, nadkola tam gniją najczęściej obejrzyj i pozaglądaj dokładnie (nie będzie chrupało pod oknem :thumbsup: )

Dla spokoju jak chcesz to kasy nie żałuj i pod kompa do przypadkowego elektryka.

Jak to wszystko będzie grało to tylko się cieszyć z jazdy wszędzie tam gdzie maluchy nie mogą. :devil:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Kolego podstawa to napędy czy nie huczą lub innego rodzaju odgłosy są niedopuszczalne. Skrzynią biegów warto się też zainteresować biegi wchodzą gładko. Rama, progi, nadkola tam gniją najczęściej obejrzyj i pozaglądaj dokładnie (nie będzie chrupało pod oknem :thumbsup: )

Dla spokoju jak chcesz to kasy nie żałuj i pod kompa do przypadkowego elektryka.

Jak to wszystko będzie grało to tylko się cieszyć z jazdy wszędzie tam gdzie maluchy nie mogą. :devil:

Pozdrawiam

 

generalnie auto podjedzie do warsztatu na oględziny także będzie tez komp.- bardzo dziuekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wybieram się jutro z kumplem obejrzeć Terrano I 3.0 V6. I tu kieruję do kolegów pytanie. Samemu posiadam Terrano I ale ropniaka. Na co zwrócić uwagę w przy Terrano w benzynie? Wiadomo że trzeba sprawdzić w jakim stanie jest blacha i rama, napędy, skrzynia biegów, wycieki etc. Chodzi o te Terrano może ktoś z forumowiczów zna to auto: http://otomoto.pl/nissan-terrano-3-0-v6-klima-webasto-zadbany-C20795032.html

 

P.S. Kumpel ma zamiar założyć do niego gaz więc dodatkowe dwa pytania:

1. Jak ten silnik spisuję się pod gazem?

2. Jakie jest spalanie (oczywiście w przybliżeniu bo to i tak zawsze zależy od terenu i kierowcy)

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Joozin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwa miechy temu ktoś pytał o to auto na forum ("Chcesz kupić....7str.)

odp1. sekwencja KME- przejechałem prawie 8tys. i jest super

odp2.codzienne krótkie odcinki po mieście : 18-20/100 ;w trasie 100-110km/h -11,5/100

w terenie nie jeździłem i raczej się nie zanosi

 

po zagazowaniu wymieniłem przewody WN na "SEIWA" i świece na nowe NGK - do tej pory bezawaryjnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lemmy69

 

Dzięki za odpowiedź. Dzisiaj jedziemy go sprawdzać. Kumpel się napalił na to auto ale próbuję trochę ochłodzić mu zapały (bo wiadomo jak się kupuję auto gdy człowiek ma klapki na oczach i widzi że się świeci jak choinka na święta) Auto jest w komisie i tego właśnie się boję. Zawsze przyjmuję zasadę że licznik już był kręcony o około 100.000, ale jak nie był katowany w terenie to jeszcze powinien sporo pojeździć. Najważniejsze jest dla mnie żeby rama była w całości i żeby nie było widać że auto jest świeżo po konserwacji. Wtedy nie widać przecież czy jest ona zrobiona pod siebie czy pod kupca i tylko zgnita rama została przykryta bitumixem.

Pojedziemy, zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uważajcie, bo odgłos V6 działa jak "pierścień Saurona" - sam padłem ofiarą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na szczęście jestem zwolennikiem ropniaków (mam przynajmniej taką nadzieję że nie omami mnie ryk bestii). Problem z tym że kumpel w przeciwieństwie do mnie ma ciężką nogę. I jeśli nawet takie auto na gaz przy normalnej jeździe spali te 20 litrów (koszta będą przybliżone do jazdy ropniakiem a frajda znacznie większa) to jak się depnie porządnie na gaz to wir w baku już zrobi swoje. Choć każdy ma swoje teorię. Drugi kumpel posiada Jeep Grand Cherokee 5.9 L.+ LPG i twierdzi że przy normalnej jeździe spala mu 14 litrów.

Mój Tyrran 2.7 TDI przy normalnej jeździe spala około 9 litrów więc i tak nie jest źle.

Jestem zdania że auto do terenu ma jeździć do przodu (czasem ewentualnie do tyłu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uważajcie, bo odgłos V6 działa jak "pierścień Saurona" - sam padłem ofiarą...

Dobre :thumbsup:

 

Co do LPG to przerobiłem kilka instalacji jedno i wielopunktowych ostatnio sekwencje BRC SQ 24.11 ale najfajniej jeździ się na BLOS-ie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to już pewnie wiesz CO masz kupić...i nie zapomnij się pochwalić; jeszcze jedno Wam powiem: wiecie , dlaczego kupiłem swojego?bo........spodobała mi się nazwa teRRano (oczywiście z akcentem na RR ) i mocarny wygląd z przodu , przy TERRANO - samuraj brzmi jak Feel przy MOTORHEAD!

 

hehe :D spodobało mi się porównanie Samuraj-Feel - Terrano-Motorhead tym bardziej, że .....Motorhead to czysty rock'n'roll :punk: RR kojarzy mi się z Range Roverem, pozytywnie ... za klasyczne nadwozie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich użytkowników. od dziś jestem szczęśliwym posiadaczem terrano 2 rocznik 94 silnik 2.4 w lpg. jest to wersja długa może ktoś by mi przedstawił swoje opinie na temat tego auta. jakich przykrych niespodzianek mogę się spodziewać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość Andrzejs30

witam od 4 lat jestem posiadaczem TERRANO 2 r20 3.0DI wersjia 5D 2002r 12 miesiąc :) przed zakupem straszyli skrzynią , mostem i zużyciem paliwa.

 

Jestem zadowolony 83000km przejechane skrzynia narazie OK. Most poleciał naprawa 500zł *(łożyska i jakieś pieski??) naprawiany 1 rok temu i jest ok .Co do mostu kupiłem używany 1500zł z auta 2004 rok 75000km przebieg gdyz myslałem że nie naprawia się go i okażał sie też uszkodzony i mam teraz dwa :) z tego pośpiechu .TYRAN zużywa 10l/100km jak bym nie jeździł myśle że na tą mase to dobry wynik. Kontrolka oleju bardzo rzadko daje znać o sobie, jest to auto rodzinne miejskie i na wypady na łono natury np:ryby (wisła piach błoto ) grzyby polecam nigdy reduktora nie używałem 4x4 strarczy w zimie frajda choć Tyran nie lubi latania bokami gdyż leci most ,mysle ze predkości 100/130km 4x4 80km .Ja jestem zadowolony i polecam ten model części jest pełno , a jeszcze zwróćcie uwage na manszety po wypadzie w delikatny teren i końcówki drążka stabilizatora leca jeszcze i nic wiecej

 

 

a co do modelu 2,7 straszyli turbiną ale nnie wiem

Edytowane przez Andrzejs30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto ie straszy turbiną dieslowską. Wraz z wiekiem każda może klęknąć. Nie zależnie od marki.

 

A kto nie straszy turbiną dieslowską. Wraz z wiekiem każda może klęknąć. Nie zależnie od marki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego najfajniej jeździ się na blosie

Troche mnie czasu nie było i już odpowiadam. Z mojego doświadczenia - auto na Blosie Fiat Tipo 2.0 16v 3D Sport przejechane 80tyś, Vs Lancia Delta II GT 2.0 16v Sekwencja BRC SEQUENT 24. przejechane ok. 60tyś. (Auta miały dokładnie te same silniki 836.A3000 i podobny przebieg w momęcie zakładania instalacji LPG) .

 

Przy obu systemach nigdy nie strzeliło mi w kolektor (fitry, świece , przewody wymieniane na czas). Oba systemy same przełączają się na gaz - Blos po przekroczeniu obrotów , wtrysk po osiągnięciu odpowiednije temperatury.

Różnice to Cena i to kilka ładnych stówek (tańszy Blos :) )

W jeździe - na Blose auto było bardziej dynamiczne, gotowa mieszanka trafiała odrazu do cylindra, przy wtrysku mieszanka powstaje dopiero w komorze spalania co powoduje większe straty czasowe i mniejszą dynamikę .Przy Blosie autu szybciej reaguje na wciśnięcie pedału gazu :) .

W razie braku benzyny przy sekwencji robi się problem z uruchomieniem silnika , przy blosie można auto odrazu odpalić z LPG.

Wtryski są bardziej podatne na zanieczyszczenia i niestety raz musiałem je wymieniac bo się zapchały.

Zużycie paliwa - przy jeździe ekonomicznej dla Blosa i sekwencji podobne wartości , przy jeździe dynamicznej spalanie na sekwencji jest mniejsze ale i dynamika jazdy jest mniejsza ,na blosie prz dynamicznej jeździe no to spalanie może zaszokować ale dynamika jest lepsza jak na benzynie.

To tyle z moich doświadczeń .

Edytowane przez DanielZ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość whiteswallow

witam.

jako młody amator 4x4 od 3 dni posiadam terrano z 2000 r. 2.7 mam pytania do was jako do bardziej znajacych te auta.

1 : po przekreceniu kluczyka w pozycje 2, słychac pisk 2 do 3 sekund. nie wiem co to ?

2 : na zimnym słychac pompe wspomagania, nie piszczacy pasek ale buczenie przy ruchu kierownica, zanika po kilku skretach, co z tym zrobic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

jako młody amator 4x4 od 3 dni posiadam terrano z 2000 r. 2.7 mam pytania do was jako do bardziej znajacych te auta.

1 : po przekreceniu kluczyka w pozycje 2, słychac pisk 2 do 3 sekund. nie wiem co to ?

2 : na zimnym słychac pompe wspomagania, nie piszczacy pasek ale buczenie przy ruchu kierownica, zanika po kilku skretach, co z tym zrobic ?

 

 

ten pisk to poprostu jakiś wskaźnik gotowości do zapłonu. Tak mi się wydaje. Natomiast co do wspomagania wymień olej. Powinno pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Serdecznie

 

Ponieważ bardzo chcemy kupić Terrano, ale musi być z automatyczną skrzynią, chciałbym poznać wasze opinie o sensowności zakupu tego egzemplarza.

 

http://otomoto.pl/nissan-terrano-4x4-automat-klima-zmieniarka-C22955391.html

 

Byłem oglądalem, brak rdzy, wygląda na OK, trzochę myszkuje przód, ale może ten typ tak ma... (wysokie opony itp/itd). Troche martwi mnie czarny ślad (zaolejony brud) wokół osi przedniego, prawego koła. Widać to na zdjęciu

 

Wiem, że trudno wróżyć z fotografii, ale co dwie/trzy glowy to nie jedna...

 

pozdrawiam Witek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każde auto coś w sobie ma do czego można się przyczepić. Te myszkowanie to najprawdopodobniej tuleje gumowe drążków reakcyjnych, a ten zaolejony brud to wydaje mi się, że przepuszcza uszczelniacz (symering) osi. Musiałbyś zdjąć koło i zerknąć. Sprawdź poziom oleju w moście, może już go nie ma.

Ogólnie autko fajne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...