^^ehhh^^ Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 podoba mi sie ładny dodatkowy plus to że jest 7 miejscowy, właśnie takiego bym kupił ale benzyne niezbyt stary jest i widać że używany turystycznie (teraz stwierdzam ze to również plus), żadnych więcej przerabianych i jeżdzonych w terenie Dzięki Yoda za ocenę/opinię - dzięki za edit - ale wyedytowałem tez bo wpisałeś 220tys zamiast 22:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 (edytowane) tylko nie dziki ! [edit by ehhhh] poprawiłem hehe Edytowane 9 Grudnia 2011 przez ^^ehhh^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ara502 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Witam, Kolego podstawa to napędy czy nie huczą lub innego rodzaju odgłosy są niedopuszczalne. Skrzynią biegów warto się też zainteresować biegi wchodzą gładko. Rama, progi, nadkola tam gniją najczęściej obejrzyj i pozaglądaj dokładnie (nie będzie chrupało pod oknem ) Dla spokoju jak chcesz to kasy nie żałuj i pod kompa do przypadkowego elektryka. Jak to wszystko będzie grało to tylko się cieszyć z jazdy wszędzie tam gdzie maluchy nie mogą. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^^ehhh^^ Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Witam, Kolego podstawa to napędy czy nie huczą lub innego rodzaju odgłosy są niedopuszczalne. Skrzynią biegów warto się też zainteresować biegi wchodzą gładko. Rama, progi, nadkola tam gniją najczęściej obejrzyj i pozaglądaj dokładnie (nie będzie chrupało pod oknem ) Dla spokoju jak chcesz to kasy nie żałuj i pod kompa do przypadkowego elektryka. Jak to wszystko będzie grało to tylko się cieszyć z jazdy wszędzie tam gdzie maluchy nie mogą. Pozdrawiam generalnie auto podjedzie do warsztatu na oględziny także będzie tez komp.- bardzo dziuekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Joozin Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 (edytowane) Witam Wybieram się jutro z kumplem obejrzeć Terrano I 3.0 V6. I tu kieruję do kolegów pytanie. Samemu posiadam Terrano I ale ropniaka. Na co zwrócić uwagę w przy Terrano w benzynie? Wiadomo że trzeba sprawdzić w jakim stanie jest blacha i rama, napędy, skrzynia biegów, wycieki etc. Chodzi o te Terrano może ktoś z forumowiczów zna to auto: http://otomoto.pl/nissan-terrano-3-0-v6-klima-webasto-zadbany-C20795032.html P.S. Kumpel ma zamiar założyć do niego gaz więc dodatkowe dwa pytania: 1. Jak ten silnik spisuję się pod gazem? 2. Jakie jest spalanie (oczywiście w przybliżeniu bo to i tak zawsze zależy od terenu i kierowcy) Pozdrawiam Edytowane 15 Grudnia 2011 przez Joozin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 dwa miechy temu ktoś pytał o to auto na forum ("Chcesz kupić....7str.) odp1. sekwencja KME- przejechałem prawie 8tys. i jest super odp2.codzienne krótkie odcinki po mieście : 18-20/100 ;w trasie 100-110km/h -11,5/100 w terenie nie jeździłem i raczej się nie zanosi po zagazowaniu wymieniłem przewody WN na "SEIWA" i świece na nowe NGK - do tej pory bezawaryjnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Joozin Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 lemmy69 Dzięki za odpowiedź. Dzisiaj jedziemy go sprawdzać. Kumpel się napalił na to auto ale próbuję trochę ochłodzić mu zapały (bo wiadomo jak się kupuję auto gdy człowiek ma klapki na oczach i widzi że się świeci jak choinka na święta) Auto jest w komisie i tego właśnie się boję. Zawsze przyjmuję zasadę że licznik już był kręcony o około 100.000, ale jak nie był katowany w terenie to jeszcze powinien sporo pojeździć. Najważniejsze jest dla mnie żeby rama była w całości i żeby nie było widać że auto jest świeżo po konserwacji. Wtedy nie widać przecież czy jest ona zrobiona pod siebie czy pod kupca i tylko zgnita rama została przykryta bitumixem. Pojedziemy, zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 uważajcie, bo odgłos V6 działa jak "pierścień Saurona" - sam padłem ofiarą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Joozin Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Ja na szczęście jestem zwolennikiem ropniaków (mam przynajmniej taką nadzieję że nie omami mnie ryk bestii). Problem z tym że kumpel w przeciwieństwie do mnie ma ciężką nogę. I jeśli nawet takie auto na gaz przy normalnej jeździe spali te 20 litrów (koszta będą przybliżone do jazdy ropniakiem a frajda znacznie większa) to jak się depnie porządnie na gaz to wir w baku już zrobi swoje. Choć każdy ma swoje teorię. Drugi kumpel posiada Jeep Grand Cherokee 5.9 L.+ LPG i twierdzi że przy normalnej jeździe spala mu 14 litrów. Mój Tyrran 2.7 TDI przy normalnej jeździe spala około 9 litrów więc i tak nie jest źle. Jestem zdania że auto do terenu ma jeździć do przodu (czasem ewentualnie do tyłu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielZ Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 uważajcie, bo odgłos V6 działa jak "pierścień Saurona" - sam padłem ofiarą... Dobre Co do LPG to przerobiłem kilka instalacji jedno i wielopunktowych ostatnio sekwencje BRC SQ 24.11 ale najfajniej jeździ się na BLOS-ie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 nie mam porównania, więc chwalę to co mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Co do LPG to przerobiłem kilka instalacji jedno i wielopunktowych ostatnio sekwencje BRC SQ 24.11 ale najfajniej jeździ się na BLOS-ie No weź uzasadnij proszę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Koval Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 no to już pewnie wiesz CO masz kupić...i nie zapomnij się pochwalić; jeszcze jedno Wam powiem: wiecie , dlaczego kupiłem swojego?bo........spodobała mi się nazwa teRRano (oczywiście z akcentem na RR ) i mocarny wygląd z przodu , przy TERRANO - samuraj brzmi jak Feel przy MOTORHEAD! hehe spodobało mi się porównanie Samuraj-Feel - Terrano-Motorhead tym bardziej, że .....Motorhead to czysty rock'n'roll RR kojarzy mi się z Range Roverem, pozytywnie ... za klasyczne nadwozie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielZ Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 No weź uzasadnij proszę... Co mam uzasadniać ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Co mam uzasadniać ?? dlaczego najfajniej jeździ się na blosie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Ot co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szary Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Witam wszystkich użytkowników. od dziś jestem szczęśliwym posiadaczem terrano 2 rocznik 94 silnik 2.4 w lpg. jest to wersja długa może ktoś by mi przedstawił swoje opinie na temat tego auta. jakich przykrych niespodzianek mogę się spodziewać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artex7 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 (edytowane) witam szystkich che kupic terano II 2002 rok 2,7 T D i w automacie na co mam zwrocic uwage Edytowane 8 Lutego 2012 przez artex7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzejs30 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 (edytowane) witam od 4 lat jestem posiadaczem TERRANO 2 r20 3.0DI wersjia 5D 2002r 12 miesiąc przed zakupem straszyli skrzynią , mostem i zużyciem paliwa. Jestem zadowolony 83000km przejechane skrzynia narazie OK. Most poleciał naprawa 500zł *(łożyska i jakieś pieski??) naprawiany 1 rok temu i jest ok .Co do mostu kupiłem używany 1500zł z auta 2004 rok 75000km przebieg gdyz myslałem że nie naprawia się go i okażał sie też uszkodzony i mam teraz dwa z tego pośpiechu .TYRAN zużywa 10l/100km jak bym nie jeździł myśle że na tą mase to dobry wynik. Kontrolka oleju bardzo rzadko daje znać o sobie, jest to auto rodzinne miejskie i na wypady na łono natury np:ryby (wisła piach błoto ) grzyby polecam nigdy reduktora nie używałem 4x4 strarczy w zimie frajda choć Tyran nie lubi latania bokami gdyż leci most ,mysle ze predkości 100/130km 4x4 80km .Ja jestem zadowolony i polecam ten model części jest pełno , a jeszcze zwróćcie uwage na manszety po wypadzie w delikatny teren i końcówki drążka stabilizatora leca jeszcze i nic wiecej a co do modelu 2,7 straszyli turbiną ale nnie wiem Edytowane 9 Lutego 2012 przez Andrzejs30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 A kto ie straszy turbiną dieslowską. Wraz z wiekiem każda może klęknąć. Nie zależnie od marki. A kto nie straszy turbiną dieslowską. Wraz z wiekiem każda może klęknąć. Nie zależnie od marki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielZ Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 (edytowane) dlaczego najfajniej jeździ się na blosie Troche mnie czasu nie było i już odpowiadam. Z mojego doświadczenia - auto na Blosie Fiat Tipo 2.0 16v 3D Sport przejechane 80tyś, Vs Lancia Delta II GT 2.0 16v Sekwencja BRC SEQUENT 24. przejechane ok. 60tyś. (Auta miały dokładnie te same silniki 836.A3000 i podobny przebieg w momęcie zakładania instalacji LPG) . Przy obu systemach nigdy nie strzeliło mi w kolektor (fitry, świece , przewody wymieniane na czas). Oba systemy same przełączają się na gaz - Blos po przekroczeniu obrotów , wtrysk po osiągnięciu odpowiednije temperatury. Różnice to Cena i to kilka ładnych stówek (tańszy Blos ) W jeździe - na Blose auto było bardziej dynamiczne, gotowa mieszanka trafiała odrazu do cylindra, przy wtrysku mieszanka powstaje dopiero w komorze spalania co powoduje większe straty czasowe i mniejszą dynamikę .Przy Blosie autu szybciej reaguje na wciśnięcie pedału gazu . W razie braku benzyny przy sekwencji robi się problem z uruchomieniem silnika , przy blosie można auto odrazu odpalić z LPG. Wtryski są bardziej podatne na zanieczyszczenia i niestety raz musiałem je wymieniac bo się zapchały. Zużycie paliwa - przy jeździe ekonomicznej dla Blosa i sekwencji podobne wartości , przy jeździe dynamicznej spalanie na sekwencji jest mniejsze ale i dynamika jazdy jest mniejsza ,na blosie prz dynamicznej jeździe no to spalanie może zaszokować ale dynamika jest lepsza jak na benzynie. To tyle z moich doświadczeń . Edytowane 12 Lutego 2012 przez DanielZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość whiteswallow Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 witam. jako młody amator 4x4 od 3 dni posiadam terrano z 2000 r. 2.7 mam pytania do was jako do bardziej znajacych te auta. 1 : po przekreceniu kluczyka w pozycje 2, słychac pisk 2 do 3 sekund. nie wiem co to ? 2 : na zimnym słychac pompe wspomagania, nie piszczacy pasek ale buczenie przy ruchu kierownica, zanika po kilku skretach, co z tym zrobic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 witam. jako młody amator 4x4 od 3 dni posiadam terrano z 2000 r. 2.7 mam pytania do was jako do bardziej znajacych te auta. 1 : po przekreceniu kluczyka w pozycje 2, słychac pisk 2 do 3 sekund. nie wiem co to ? 2 : na zimnym słychac pompe wspomagania, nie piszczacy pasek ale buczenie przy ruchu kierownica, zanika po kilku skretach, co z tym zrobic ? ten pisk to poprostu jakiś wskaźnik gotowości do zapłonu. Tak mi się wydaje. Natomiast co do wspomagania wymień olej. Powinno pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regwit Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Witam Serdecznie Ponieważ bardzo chcemy kupić Terrano, ale musi być z automatyczną skrzynią, chciałbym poznać wasze opinie o sensowności zakupu tego egzemplarza. http://otomoto.pl/nissan-terrano-4x4-automat-klima-zmieniarka-C22955391.html Byłem oglądalem, brak rdzy, wygląda na OK, trzochę myszkuje przód, ale może ten typ tak ma... (wysokie opony itp/itd). Troche martwi mnie czarny ślad (zaolejony brud) wokół osi przedniego, prawego koła. Widać to na zdjęciu Wiem, że trudno wróżyć z fotografii, ale co dwie/trzy glowy to nie jedna... pozdrawiam Witek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Każde auto coś w sobie ma do czego można się przyczepić. Te myszkowanie to najprawdopodobniej tuleje gumowe drążków reakcyjnych, a ten zaolejony brud to wydaje mi się, że przepuszcza uszczelniacz (symering) osi. Musiałbyś zdjąć koło i zerknąć. Sprawdź poziom oleju w moście, może już go nie ma. Ogólnie autko fajne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.