Gość franek Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 witam. Wyczyściłem przepustnice sprayem liqy moly do czyszczenia przepustnic pryskając do otworów najpierw na wyłączonym silniku, a po 3min na włączoczonym. Nic nie rozkręcałem. efekt jest opłakany w skutkach silnik ma za wysokie obroty na gazie i benzynie (1400 obrotów, na rozgrzanym 1200) a przedewszystkim osiąga na benzynie na wszystkich biegach tylko 2500 obrotów i szarpie. Dziwne jest to że na gazie przekracza 2500 obrotów.Objechałem mechaników i ASO powiedzieli że muszę przyjechać na komputer ,ale że prawdopodobnie do wyrzucenia przepływomierz lub potencjometr.Drugi mechanik stwierdził że mam zrobić adaptacje.Ja podejrzewam jeszcze czujnik temperatury lub jakąś uszczelke z przepustnicy bo jak go przegazowywałem to było czuć zapach gumy.No i jeszcze możliwe że zapchałem kata. Jak go gazowałem to zrury przy szarpaniu trochę poszło czarnego dymu.Prosze klubowiczów o pomoc bo nie wiem co mam robić! :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Z lewej strony zespołu przepustnicy masz śrubę regulacyjną prędkości b.jałowego. Zacznij od obniżenia biegu jałowego, sprawdź, czy w ogóle silnik reaguje na kręcenie ta śrubą. Śrubka ta jest obok wtyczki przepływomierza z tego co pamiętam. A przy okazji, może podczas czyszczenia uszkodziłeś drucik przepływomierza? pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość franek Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Raczej mechanicznie nic nie uszkodziłem, gdyż tylko rurke spray włożyłem do otworu, a regulacje wkrętem zrobie. W mojej n15 otwór przepustnicy jes przerobiony -metalowa góra na czarnym silikonie, a obok z lewej strony jest mniejszy otwór[ tam też psikłem]. Instalacje mam od 4 lat i dotychczas na benzynie było ok, dopiero 3 miesiące temu pojawiły się problemy [ słabsze ssanie zimnego silnika,lekkie falowanie] i dlatego postanowiłem przeczyścić. Niepokoi mnie ten zapach spalonej gumy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 kolego obstawiam że załatwiłeś przepływkę. Sam w ten sposób czyszczę przepustnicę co jakiś czas jak sie szlamem z gazu zapcha i zaczynam tracic obroty, i nigdy problemów takich nie miałem, przy czym zawsze psikam bezpośrednio w okolice dziury do kanału krokowca, nigdy nie przez przepływkę. Jak załatwiłem kiedys u siebie srubokrętem przepływomierz to niestety objawy były takie, że nie wkręcał się powyżej 2500. [ Dodano: Wto 17 Mar, 2009 07:49 ] to o czym mówisz też kolego - te dziury na czarnym silikonie to zapewne twój mixer. Jedna duża przez którą leci gaz, i druga która przynajmniej teoretycznie ma byc z czystym powietrzem, żeby nie brudzic przepływomierza, powinienes psikac w tę dużą w okolice przedniej ścianki - jak waliłeś w małą, to utopiłeś przepływomierz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.