Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Drżenie wajchy


Gość qbas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie rozmawiałem z jednym z klubowiczów i tak nas natknęło. Czy w waszych modelach N16 przed liftem na jałowym biegu drży dźwignia zmiany biegów czy stoi sztywno jak konstruktor przykazał? I jeśli stoi to co zrobić żeby też stała i nam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Stranger
No właśnie rozmawiałem z jednym z klubowiczów i tak nas natknęło. Czy w waszych modelach N16 przed liftem na jałowym biegu drży dźwignia zmiany biegów czy stoi sztywno jak konstruktor przykazał? I jeśli stoi to co zrobić żeby też stała i nam?

Ja bym to pytanie skierował do innych userów N16, ale z takim samym silnikiem jak Twój. Przypuszczam że inny motor może mieć zasadnicze znaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest disel i to jest normalka...

 

U mnie jak mialem wolne obroty ponziej 750 to też drżała ale ja mam benzynkę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qbas nie ma się czym, martwić.

Jeśli Ci wajha drży to zaproś do nyski piekną pannę to może doceni :))

Masz przewagę nad innymi drżacymi wajhami - Twoja zapewnie lepiej drży bo ma motor diesela :)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość paweł ~~

ten typ tak ma ale z tym lewarkiem powinni coś pomyśkleć bo ja miałem 1.8 i jak sie zagu dodawało to lewarek też się ruszał straszna kaszana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka jest konstrukcjia dzwigni zmiany biegów, widomo silnik drga a drążek razem z nim, za to jest zaleta skrzynia w nissanie działa bardzo precyzyjnie, np. w takim poczciwym fordzie Escorcie wogle nie drga ale biegi to sie wrzyca po omacku.

 

Poprostu w nissanie jest pożadna konstrukcja z grubymi i sztywnymi drążkami rektancyjnymi a nie jakimiś drucikami z d*py

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość vqsoft1
Taka jest konstrukcjia dzwigni zmiany biegów, widomo silnik drga a drążek razem z nim, za to jest zaleta skrzynia w nissanie działa bardzo precyzyjnie, np. w takim poczciwym fordzie Escorcie wogle nie drga ale biegi to sie wrzyca po omacku.

 

Poprostu w nissanie jest pożadna konstrukcja z grubymi i sztywnymi drążkami rektancyjnymi a nie jakimiś drucikami z d*py

hehh jak dla mnie to ta skrzynia z precysja nic nie ma., A drzy przez to ze drazek zmiany biegow jest polaczony z el wykonawczym w skrzyni za pomoaca sztywnego drazka a nie jak w innych furach np linkami.

pewno jest to lepsze i trwalsze rozwiazanie ale wolal bym aby nie dragal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wogóle ostatnio mnie zastanawia ta moja Mela. Bo zaczęło mi się robić gorąco w nogi. Grzeje skubana jak piecyk. I niewiem co z tym zrobić. Oczywiście klimatyzacja załatwia problem ale jak na moje to jednak za gorąco jest. Silnik nie był wyjmowany nic nie było w tym miejscu robione więc tak jest od nowego. Brakuje mi osłon pod śilnikiem (one na pewno też jakiś wkład w chłodzenie mają) więc może to, ale czy któryś z kolegów spotkał się z czymś takim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...