Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Drżenie wajchy


Guest qbas
 Share

Recommended Posts

Guest qbas

No właśnie rozmawiałem z jednym z klubowiczów i tak nas natknęło. Czy w waszych modelach N16 przed liftem na jałowym biegu drży dźwignia zmiany biegów czy stoi sztywno jak konstruktor przykazał? I jeśli stoi to co zrobić żeby też stała i nam?

Link to comment
Share on other sites

Guest Stranger
No właśnie rozmawiałem z jednym z klubowiczów i tak nas natknęło. Czy w waszych modelach N16 przed liftem na jałowym biegu drży dźwignia zmiany biegów czy stoi sztywno jak konstruktor przykazał? I jeśli stoi to co zrobić żeby też stała i nam?

Ja bym to pytanie skierował do innych userów N16, ale z takim samym silnikiem jak Twój. Przypuszczam że inny motor może mieć zasadnicze znaczenie.

Link to comment
Share on other sites

to jest disel i to jest normalka...

 

U mnie jak mialem wolne obroty ponziej 750 to też drżała ale ja mam benzynkę :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Wojan

Qbas nie ma się czym, martwić.

Jeśli Ci wajha drży to zaproś do nyski piekną pannę to może doceni :))

Masz przewagę nad innymi drżacymi wajhami - Twoja zapewnie lepiej drży bo ma motor diesela :)))

Link to comment
Share on other sites

Guest paweł ~~

ten typ tak ma ale z tym lewarkiem powinni coś pomyśkleć bo ja miałem 1.8 i jak sie zagu dodawało to lewarek też się ruszał straszna kaszana

Link to comment
Share on other sites

Taka jest konstrukcjia dzwigni zmiany biegów, widomo silnik drga a drążek razem z nim, za to jest zaleta skrzynia w nissanie działa bardzo precyzyjnie, np. w takim poczciwym fordzie Escorcie wogle nie drga ale biegi to sie wrzyca po omacku.

 

Poprostu w nissanie jest pożadna konstrukcja z grubymi i sztywnymi drążkami rektancyjnymi a nie jakimiś drucikami z d*py

Link to comment
Share on other sites

Guest vqsoft1
Taka jest konstrukcjia dzwigni zmiany biegów, widomo silnik drga a drążek razem z nim, za to jest zaleta skrzynia w nissanie działa bardzo precyzyjnie, np. w takim poczciwym fordzie Escorcie wogle nie drga ale biegi to sie wrzyca po omacku.

 

Poprostu w nissanie jest pożadna konstrukcja z grubymi i sztywnymi drążkami rektancyjnymi a nie jakimiś drucikami z d*py

hehh jak dla mnie to ta skrzynia z precysja nic nie ma., A drzy przez to ze drazek zmiany biegow jest polaczony z el wykonawczym w skrzyni za pomoaca sztywnego drazka a nie jak w innych furach np linkami.

pewno jest to lepsze i trwalsze rozwiazanie ale wolal bym aby nie dragal.

Link to comment
Share on other sites

Guest mitch
potwierdzam precyzji zero w n16 to porazka

Zgadzam się, w mojej P10 biegi wrzuca się o niebo lepiej niż w ojca N16.

Link to comment
Share on other sites

Guest qbas

Wogóle ostatnio mnie zastanawia ta moja Mela. Bo zaczęło mi się robić gorąco w nogi. Grzeje skubana jak piecyk. I niewiem co z tym zrobić. Oczywiście klimatyzacja załatwia problem ale jak na moje to jednak za gorąco jest. Silnik nie był wyjmowany nic nie było w tym miejscu robione więc tak jest od nowego. Brakuje mi osłon pod śilnikiem (one na pewno też jakiś wkład w chłodzenie mają) więc może to, ale czy któryś z kolegów spotkał się z czymś takim?

Link to comment
Share on other sites

Guest Bartas

wyddaje mi sie ze w kazdym lata.Ja mam N15 ojciec N16 oba benzynowe w jednym i drugim lata a wozy jeżdżą.Jak lata znaczy że żyje.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...