Guest qbas Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 No właśnie rozmawiałem z jednym z klubowiczów i tak nas natknęło. Czy w waszych modelach N16 przed liftem na jałowym biegu drży dźwignia zmiany biegów czy stoi sztywno jak konstruktor przykazał? I jeśli stoi to co zrobić żeby też stała i nam? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stranger Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 No właśnie rozmawiałem z jednym z klubowiczów i tak nas natknęło. Czy w waszych modelach N16 przed liftem na jałowym biegu drży dźwignia zmiany biegów czy stoi sztywno jak konstruktor przykazał? I jeśli stoi to co zrobić żeby też stała i nam? Ja bym to pytanie skierował do innych userów N16, ale z takim samym silnikiem jak Twój. Przypuszczam że inny motor może mieć zasadnicze znaczenie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest qbas Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 No tak przepraszam, fakt chodzi mi o modele 2.2 DDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 to jest disel i to jest normalka... U mnie jak mialem wolne obroty ponziej 750 to też drżała ale ja mam benzynkę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sonar Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Jak drży to dobrze, to znaczy że silnik pracuje :idea: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wojan Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Qbas nie ma się czym, martwić. Jeśli Ci wajha drży to zaproś do nyski piekną pannę to może doceni ) Masz przewagę nad innymi drżacymi wajhami - Twoja zapewnie lepiej drży bo ma motor diesela )) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pecyn Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Jak u siebie obroty zmniejszylem do ok 800 to tez drzala wiec to chyba nic takiego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest paweł ~~ Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 ten typ tak ma ale z tym lewarkiem powinni coś pomyśkleć bo ja miałem 1.8 i jak sie zagu dodawało to lewarek też się ruszał straszna kaszana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 Taka jest konstrukcjia dzwigni zmiany biegów, widomo silnik drga a drążek razem z nim, za to jest zaleta skrzynia w nissanie działa bardzo precyzyjnie, np. w takim poczciwym fordzie Escorcie wogle nie drga ale biegi to sie wrzyca po omacku. Poprostu w nissanie jest pożadna konstrukcja z grubymi i sztywnymi drążkami rektancyjnymi a nie jakimiś drucikami z d*py Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vqsoft1 Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Taka jest konstrukcjia dzwigni zmiany biegów, widomo silnik drga a drążek razem z nim, za to jest zaleta skrzynia w nissanie działa bardzo precyzyjnie, np. w takim poczciwym fordzie Escorcie wogle nie drga ale biegi to sie wrzyca po omacku. Poprostu w nissanie jest pożadna konstrukcja z grubymi i sztywnymi drążkami rektancyjnymi a nie jakimiś drucikami z d*py hehh jak dla mnie to ta skrzynia z precysja nic nie ma., A drzy przez to ze drazek zmiany biegow jest polaczony z el wykonawczym w skrzyni za pomoaca sztywnego drazka a nie jak w innych furach np linkami. pewno jest to lepsze i trwalsze rozwiazanie ale wolal bym aby nie dragal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest paweł ~~ Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 potwierdzam precyzji zero w n16 to porazka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vqsoft1 Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 potwierdzam precyzji zero w n16 to porazka balme sie ze bede osamotniony, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mitch Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 potwierdzam precyzji zero w n16 to porazka Zgadzam się, w mojej P10 biegi wrzuca się o niebo lepiej niż w ojca N16. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest qbas Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Wogóle ostatnio mnie zastanawia ta moja Mela. Bo zaczęło mi się robić gorąco w nogi. Grzeje skubana jak piecyk. I niewiem co z tym zrobić. Oczywiście klimatyzacja załatwia problem ale jak na moje to jednak za gorąco jest. Silnik nie był wyjmowany nic nie było w tym miejscu robione więc tak jest od nowego. Brakuje mi osłon pod śilnikiem (one na pewno też jakiś wkład w chłodzenie mają) więc może to, ale czy któryś z kolegów spotkał się z czymś takim? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bartas Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 wyddaje mi sie ze w kazdym lata.Ja mam N15 ojciec N16 oba benzynowe w jednym i drugim lata a wozy jeżdżą.Jak lata znaczy że żyje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pecyn Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Dokladnie bedziesz wiedzial ze silnik pracuje i przez pomylke go nie odpalisz drugi raz :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.