Gość qbas Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 No właśnie rozmawiałem z jednym z klubowiczów i tak nas natknęło. Czy w waszych modelach N16 przed liftem na jałowym biegu drży dźwignia zmiany biegów czy stoi sztywno jak konstruktor przykazał? I jeśli stoi to co zrobić żeby też stała i nam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 No właśnie rozmawiałem z jednym z klubowiczów i tak nas natknęło. Czy w waszych modelach N16 przed liftem na jałowym biegu drży dźwignia zmiany biegów czy stoi sztywno jak konstruktor przykazał? I jeśli stoi to co zrobić żeby też stała i nam? Ja bym to pytanie skierował do innych userów N16, ale z takim samym silnikiem jak Twój. Przypuszczam że inny motor może mieć zasadnicze znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qbas Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 No tak przepraszam, fakt chodzi mi o modele 2.2 DDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 to jest disel i to jest normalka... U mnie jak mialem wolne obroty ponziej 750 to też drżała ale ja mam benzynkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Jak drży to dobrze, to znaczy że silnik pracuje :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojan Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Qbas nie ma się czym, martwić. Jeśli Ci wajha drży to zaproś do nyski piekną pannę to może doceni ) Masz przewagę nad innymi drżacymi wajhami - Twoja zapewnie lepiej drży bo ma motor diesela )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Jak u siebie obroty zmniejszylem do ok 800 to tez drzala wiec to chyba nic takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweł ~~ Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 ten typ tak ma ale z tym lewarkiem powinni coś pomyśkleć bo ja miałem 1.8 i jak sie zagu dodawało to lewarek też się ruszał straszna kaszana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Taka jest konstrukcjia dzwigni zmiany biegów, widomo silnik drga a drążek razem z nim, za to jest zaleta skrzynia w nissanie działa bardzo precyzyjnie, np. w takim poczciwym fordzie Escorcie wogle nie drga ale biegi to sie wrzyca po omacku. Poprostu w nissanie jest pożadna konstrukcja z grubymi i sztywnymi drążkami rektancyjnymi a nie jakimiś drucikami z d*py Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Taka jest konstrukcjia dzwigni zmiany biegów, widomo silnik drga a drążek razem z nim, za to jest zaleta skrzynia w nissanie działa bardzo precyzyjnie, np. w takim poczciwym fordzie Escorcie wogle nie drga ale biegi to sie wrzyca po omacku. Poprostu w nissanie jest pożadna konstrukcja z grubymi i sztywnymi drążkami rektancyjnymi a nie jakimiś drucikami z d*py hehh jak dla mnie to ta skrzynia z precysja nic nie ma., A drzy przez to ze drazek zmiany biegow jest polaczony z el wykonawczym w skrzyni za pomoaca sztywnego drazka a nie jak w innych furach np linkami. pewno jest to lepsze i trwalsze rozwiazanie ale wolal bym aby nie dragal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweł ~~ Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 potwierdzam precyzji zero w n16 to porazka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 potwierdzam precyzji zero w n16 to porazka balme sie ze bede osamotniony, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mitch Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 potwierdzam precyzji zero w n16 to porazka Zgadzam się, w mojej P10 biegi wrzuca się o niebo lepiej niż w ojca N16. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qbas Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Wogóle ostatnio mnie zastanawia ta moja Mela. Bo zaczęło mi się robić gorąco w nogi. Grzeje skubana jak piecyk. I niewiem co z tym zrobić. Oczywiście klimatyzacja załatwia problem ale jak na moje to jednak za gorąco jest. Silnik nie był wyjmowany nic nie było w tym miejscu robione więc tak jest od nowego. Brakuje mi osłon pod śilnikiem (one na pewno też jakiś wkład w chłodzenie mają) więc może to, ale czy któryś z kolegów spotkał się z czymś takim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartas Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 wyddaje mi sie ze w kazdym lata.Ja mam N15 ojciec N16 oba benzynowe w jednym i drugim lata a wozy jeżdżą.Jak lata znaczy że żyje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Dokladnie bedziesz wiedzial ze silnik pracuje i przez pomylke go nie odpalisz drugi raz :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.