Gość Holetzky Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Witam mam pytanko czy ktoś z was miał kiedyś problem z filtrem paliwa, a dokładnie zebrała mi się woda w tym filtrze i nie bardzo wiem jak się jej pozbyć. Dowiedziałem się w serwisie nissana ze tam gdzies pod tym filtrem jest jakaś śrubka do spuszczania wody ale nic tam takiego nie znalazłem. Czy ktoś miał kiedyś z tym problem. A tak przy okazji to zawsze tankuje na BP i ciekawe skąd ta woda. Może czas zmienić stacje benzynową. Jak coś wiecie to dajcie znać jak z tym walczyć. Filtr jest w miarę nowy bo ma dopiero 3 miechy więc chyba wymiana filtra odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Moim zdaniem BP to dobra stacja.Co do filtra, to pod samym filtrem jest taka plastykowa nakretka i ja sie wlasnie odkreca. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 A tak przy okazji to zawsze tankuje na BP i ciekawe skąd ta woda. Pewnie ze wiemy. czy kolega zauwazyl ze po chlodnej nocy na samochod pokryty rosa?? Podobne zjawisko zachodzi w zbiorniku paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tegas Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Jeśli masz wodę w paliwie,do zbiornika dolej trochę bryndy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmdelphi Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Witam Woda w filtrze paliwa to nic nienormalnego. Ja ostatnio opróżniałem filtr paliwa z wody 3 miesiące temu, a ostatnio znowu zapaliła mi się kontrolka. W P10 jest tak żeby pozbyć się wody z filtra to należy odkręcić plastikowy motylek (1) i wężykiem (3) wypłynie woda. Musisz kontrolować ten proces, bo po pewnym czasie wężykiem zacznie płynąć paliwo, wtedy zakręć motylek i gotowe. Jeśli nic nie będzie spływać rurką to użyj pompki (2). Pozdrawiam Delphi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Kurde, ale wam zazdrszcze, że macie takie fajne urządzenia - pompki, śrubki, bajerki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Holetzky Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Dzięki wszystkim za odpowiedzi, popułudniu spróbuje wylać tę wodę. Pozdry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubertus Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Dzieki również za podpowiedź. Sprawdzę u siebie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 Ja nie mam zadnej kontrolki i zadnego spustu wody.Ktory to filtr?Gdzie on jest?Ja u siebie pod maska widze tylko jeden. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmdelphi Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 Ja nie mam zadnej kontrolki i zadnego spustu wody.Ktory to filtr?Gdzie on jest?Ja u siebie pod maska widze tylko jeden. Taki filtr występuje tylko w Dieslach. Pozdrawiam Delphi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bertw Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 (edytowane) Co do tego filtra, to wode spuszcza się przy włączonym silniku, czy nie należy go uruchamiać. Bo jak na wyłączonym odkręcam ten kranik to słyszę jak powietrze zaciąga i jak bym nie odkręcił to i tak nic z niego nie leci pomimo, że naciskam na pompkę. Edytowane 12 Kwietnia 2011 przez bertw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 ja na zgaszonym spuszczałem i leciało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 (edytowane) Lepiej na zgaszonym, bo zapowietrzysz pompę wtryskową. Pompa wtryskowa tworzy podciśnienie w układzie paliwa, i zamiast zlatywać ci woda z paliwem, tym otworem będzie szło powietrze do silnika. Edytowane 14 Czerwca 2011 przez adambyw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Kolega jeden pisał ze do wody dolewac bryndy.Nie wiem zbytnio co to ale jak sie domyslam ze to denturat to raczej nie wytraci wody. Miałem też wode tzn mleczna ropa w zbiorniku i dolałem tego denaturatu to co chwile musiałem spuszczac z tego odstojnikua z dołu.I widziałem jak denaturat jak woda jest na dole a ropa wyżej.Też miałem kiepskie paliwo takie jakieś mleczne.Kiepska stacja była.I doszło do tego że musiałem demontować zbiornik i wlac czystej ropy w moim traktorku.Auto jakby zaraz mocniejsze było. A była to zima .I teraz tankuje na Bliskiej bo wiem od kolegi ktory tam prcuje ze maja dobre paliwa albo na Lotosie. I nie dawno spuszczałem tak do sprawdzenia i była czysciutka ropa jak powinna być. I spuszczałem na zgaszonym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.