Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

"Książka porad, wniosków, skarg i zażaleń"


Gość ValdiBB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie i Panie,

Nowy wątek stworzony dla:

- ludzi pomysłowych, którzy wynaleźli jakieś ciekawe rozwiązania ulepszające Navarę

- narzekających: co chcieliby zmienić w swoim pickupie?

Może dotrze to do projektantów, producentów, księgowych Nissana i zostanie kiedyś wdrożone w życie by udoskonalić tego pięknego pickupa

 

[ Dodano: Pon 23 Mar, 2009 12:44 ]

Warto byłoby:

1. Popracować nad większym momentem na niskich obrotach silnika R4 2,5l

2. Zrobić jakąś regulację kąta ustawienia tylnej kanapy, jeśli jeździ kilka wysokich osób z tyłu z powodu braku podparcia ud na dłuższych trasach jest niewygodnie (kanapa unosi się do góry, kombinuję więc nad jakimiś podkładkami tak aby w pozycji spoczynkowej uzyskać inny kąt)

3. Udoskonalić zawieszenie, pod kątem większego komfortu pustego auta i lepszego zachowania auta w pełni obciążonego (ze szczególnym uwzględnieniem zawieszenia tylnego)

4. Podnieść jakość montażu wnętrza (krzywe i odstające plastiki, i inne elementy tapicerki)

5. Powrócić do produkcji składanego oparcia fotela przedniego, była to przydatna opcja, przynajmniej dla mnie

6.Zmienić system sterowania wentylacją (ale to już w modelu 2010 z tego co widziałem będzie zmienione), chwała więc projektantom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja od razu poproszę solidne fabryszne zawieszenie, prawdziwe i mocne progi, porządne reflektory drogowe, no i wiecej mocy pod maską :D Acha, tylny zderzak - jakoś tak się gryzie z całością, ale to może tylko kwestia gustu ;)

I mam jeszcze jedną prośbę do sprzedawców - nie ograbiajcie aut, które do Was przychodzą z różnego typu sprzętu (dywaniki, czujnik temperatury itp.) po to, żeby to proponować oddzielnie. To dziadostwo :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa navara mogłaby:

 

Realne:

1. Radio MP3 + dobre głośniki możliwe w każdej wersji

2. Nawiew na przednią szybe powinien być na całą jej szerokość

3. 2-3 cm dłuższy podłokietnik (nie przesuwany, już sobie wyobrażam tą fuszerkę...)

 

Przekombinowanie:

1.Pare cm do góry na fabrycznym zawieszeniu

 

Popieram:

1. Regulację kąta ustawienia tylnej kanapy

 

Nie widze potrzeby:

1. Jakość wnętrza (może jakiś przykład zmieni moje zdanie)

2. System sterowania wentylacją (mam wersje 2008, nie widze żadnego problemu?)

 

OT:

1. Auta są "ograbiane" żeby można było zarzucić ceną typu: "już od n zł brutto!!!"

2. Dlaczego navara nie będzie miała zawieszenia/napędu jak pathfinder?

Sprzedaż patha by spadła. Co prawda kosztem navary, ale to chyba wystarczający powód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acha, co do podłokietnika właśnie - dobrze by było, gdyby podłokietnik (schowek) z prawej str. kierowcy i ten na drzwiach z lewej, były na tym samym poziomie! Skrzywienia kręgosłupa można dostać :(:

Żeby koleś od ergonomii się tego nie dopatrzył - wstyd!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Ryży_Koń

Koleś od ergonomii zakłądał poprawną pozycję kierowcy za fajerą ;) czyli bez podpierania sie łokciami. Co do zawiasu.... no coś za coś. Albo ładowność albo komfort na pusto. Cudów nie ma. Pamiętajcie, że jest to pickup i basta! Kto oczekiwał komfotu jest chyba mocno niepoważny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa navara mogłaby:Realne:

1. Radio MP3 + dobre głośniki możliwe w każdej wersji

MP3 - zgadzam się, przydałoby się, głośniki uważam że są z przodu wystarczająco dobre, tył jest do niczego.

Wejście USB przydałoby się, również. W Pioneerach za 350 zł to wszystko jest !!!

2. Nawiew na przednią szybę powinien być na całą jej szerokość
popieram
Nie widze potrzeby:

1. Jakość wnętrza (może jakiś przykład zmieni moje zdanie)

jak auto wróci z serwisu pokażę foty tego co mnie boli (dostałem dziś NOTE'a jako auto zastępcze, muszę przyznać, że jakość plastików jest o klasę lepsza ! )
2. System sterowania wentylacją (mam wersje 2008, nie widzę żadnego problemu?)
system działa dobrze ale chodzi mi o to wpukiwanie i wpatrywanie się w wyświetlacz jaki się ustawił wybór rodzaju nawiewu.

W modelu 2010 jest to już zmienione z tego co widziałem, jest po prostu kilka indywidualnych klawiszy2009-nissan-frontier-navara-interior.jpg

Co do zawieszeń to Ryży Koń ma całkowitą rację, chyba nie da się tego w tani sposób pogodzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4. Podnieść jakość montażu wnętrza (krzywe i odstające plastiki, i inne elementy tapicerki)

 

W zasadzie dla mnie istotnym byłby ten punkt i korespondujący z nim temat tragicznej ergonomii dla siedzących na tylnym rzędzie siedzeń - kabina mogłaby być poprostu trochę większa. that's all folks ;)

 

pozdr

 

maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie dla mnie istotnym byłby ten punkt i korespondujący z nim temat tragicznej ergonomii dla siedzących na tylnym rzędzie siedzeń - kabina mogłaby być poprostu trochę większa. that's all folks

 

W Pathfinderze jest większa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w Land Cruiserze jeszcze większa, tylko co to ma do tematu w którym dyskutujemy??

Przecież Navare chcemy zmieniać a nie zamieniać

 

No bo żeby zwiekszyć przestrzeń z tyłu, to trzebaby zrobić to na jeden z trzech sposobów:

1.Kosztem przestrzeni z przodu.

2.Wydłużając cały pojazd.

2.Kosztem skrzyni.

Pierwsze dwa wydają mi sie absurdalne, pozostaje wiec pkt.3, tylko, że wtedy zrobi się z tego bardziej Pathfinder niż Navara ;)

Ja wychodzę z założenia: ci z tyłu niech się cieszą, że nie idą :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozostaje wiec pkt.3, tylko, że wtedy zrobi się z tego bardziej Pathfinder niż Navara ;)

 

Generalizujemy z tym pathfinderowaniem, ponieważ w Navarze:

 

- nadal mamy "ciężarowe" zawieszenie

- nadal mamy część ładunkową odseparowaną od pasażerskiej

- nadal mamy odliczanie Vatu i rejestracje pojazdu jako cieżarowy

 

po drugie, paka krótsza o 10 cm nadal będzie konkurencyjna/zbliżona wśród rywali z segmentu. Swoją droga nie sądzę żeby nie udało się przekonstruować tyłu tak aby nie skracać paki i nie pogarszać i tak nędznego kąta zejścia

 

Ja wychodzę z założenia: ci z tyłu niech się cieszą, że nie idą :D

 

Zgadzam się ;) Nasze auta mają jeszcze jedną wielką zaletę - są tak skonstruowane że może za nimi biec dowolna ilość osób ;)

 

pozdr :)

 

maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zmiany "szoferki" (w końcu pickup :one: ) to są takie diametralne zmiany w karoserii, a do tego ten nowy model 2010...

Ja widze nową karoseria tak w 2012, o ile nie będzie końca świata :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pathfinder też lada chwila będzie w salonach w wersji 4 osobowej z kratką i bedzie można Vat odliczyć, więc nie róbmy z Navary Patha i odwrotnie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pathfinder też lada chwila będzie w salonach w wersji 4 osobowej z kratką i bedzie można Vat odliczyć, więc nie róbmy z Navary Patha i odwrotnie

 

Jestem za! Bo właśnie mi o to chodzi. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pathfinder też lada chwila będzie w salonach w wersji 4 osobowej z kratką i bedzie można Vat odliczyć, więc nie róbmy z Navary Patha i odwrotnie :P

 

No i myślę że wtedy ten wątek straci rację bytu :)

 

Proszę dopisać: wydłużenie paki w Navarze double cab - czasem brakuje parunastu cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość lukaszgeodezja

witam

 

mam navare 1999 2,5 D

 

nie lubię jak się włącza klimatyzacja po przełączeniu guziczka na nawiew na szybę da się to jakoś ominąć wyłączyć - tylko elektryk i czy bez obaw może grzebać ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co włączasz, to właśnie ma tak działać, bo inaczej nie odparowałbyś błyskawicznie przedniej szyby. Jeśli chcesz zmieniać kierunek nadmuchu, to musisz zrobić to "kręcąc" gałką, a nie naciskając przycisk z symbolem nadmuchu na szybę. Przełączy Ci się wtedy na manual. Ja mam 2007r, ale pewnie nie wiele się różni od Twojej klimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

denerwujące jest włączanie klimy przy zamykaniu i otwieraniu powietrza z zewnątrz. Czy nie można kręcić ustawieniami bez załączania klimy? włączam ja jak na dworze +30 inaczej nie lubię....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukaszgeodezja

wielkie dzięki za szybką odpowiedz :)

 

wygląda to tak ze nie mam pokręteł tylko guziczki którymi przełącza się położenie gdzie ma wiać powietrze taki ala automat i po wciśnięciu guzika z szybą zresztą jak w wielu autach wieje na szybę ale z klimą a ja tego nie chcę (włącza się klimatyzacja automatycznie po wciśnięciu guzika patrz foto lewa strona) kokpit wygląda tak :) jeśli chcę żeby klimatyzacja działała w innych położeniach nadmuchu (przednie, nogi, nogi szyba) włączam guzik :P A/C i w przypadku włączenia nawiewu na szybę klikanie nim nic nie zmienia. Dzięki za odpowiedzi.

gallery2.php?nr=1

 

[ Dodano: Sro 10 Cze, 2009 23:06 ]

gallery2.php?nr=1

 

z prawej strony - sorki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten guziczek to oddzielna funkcja - tak zwanego szybkiego odparowania szyby czołowej. Zawsze jest to połączone z klimatyzacją. Przeważnie po wciśnięciu tego guzika, można oddzielnie wyłączyć klimę. W D40 jest tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...