Gość MonteChristo Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Witajcie. Mam taki problem. Auto mam zimne uruchamiam i na postoju mam ok 800-900 obrotow. Pojezdze, rozgrzeje do 90 st i obroty na biegu jalowym ale jesli auto sie toczy mam ok 990, 1000. Wychamuje do ZERA i znow 800-900. Zaniepokoilo mnie to i podjechalem do serwisu, a w serwisie ze to auto ma juz czujnik toczenia i to normalne zachowanie ze jak sie toczy to ma wyzsze obroty. W ksiazce serwisowej angielskiej nigdzie takiego czegos nie znalazlem, dlatego tak pytam was. Moze cos podpowiecie w tej kwestii. Bylbym bardzo wdzieczny. Model T30 z 2006. MonteChristo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kodi Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Mam identycznie. Zapalam silnik zimny jakieś 1000 obrotów. Jak się nagrzeje spada gdzieś do 800 obrotów. Podczas jazdy zbliżając się do skrzyżowania i jadąc np. na luzie obroty w okolicach 1000-1100 obrotów. Po zatrzymaniu po ok.1s. spadają do 800 obrotów. Mam tak od kiedy go kupiłem. początkowo byłem zaniepokojony, ale teraz traktuję to za normę. Jesli powiedzieli Ci o jakimś czujniku toczenia to chyba mają rację. Ja mam auto z 2003 i tez już coś tam musi być wsadzone. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janko65 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Choć mam P12 to silnik 2,2 ale mam go już pół roku i dopiero ostatnio zauważyłem to samo. Obroty na dojeździe są wyższe, po zatrzymaniu spadają. Ale przyjąłem to, że tak ma być choć będę to obserwował. :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankbkak Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 to naprawdę dziwne ja mam x 2003 i kiedy jest zimny jego obroty są 1000-1100 a kiedy się nim pobujam i temperatura dojdzie 90 stopni jego obroty są w granicach 800-900 i nigdy nie miałem takich objawów żeby na dojeżdzie były wyższe a po zatrzymaniu spadały mówimy o jeżdzie na luzie to naprawdę dziwne może ten mój to jakiś składak ha ha choc nie dziwiłbym się tym przeciesz to krajówka T-30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MonteChristo Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 jak go kupilem to byl cacy, praktycznie zakochalem sie w nim jak w mlodej 18-stce,jak za mlodych lat. Wad,niuansow nie widzialem tylko same super latywy. Do pierwszej jazdy jako wlasciciel. I tu czlowiek zaczyna widziec co nieco więcej . Obroty sa wyzsze jak sie toczy, bez wzgledu na to czy 30 czy 10 czy 100 km/h. Chyba uwierze w to co mowili w serwisie, ze auto ma czujnik ruchu i to powoduje podwyzszenie obrotow, ale dobrze byloby zeby sie wiecej osob wypowiedzialo. P.S. Filtr Paliwa wymienilem jakies 1000 km. temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konradmatyja Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 To bywa jeszcze ciekawiej Otóż... padł mi zimą, źle palił, potem jak sie nagrzal to na trasie zaczął gasnąć i tak jechałem trochę na silniku trochę "na pychu" aż stanąlem czekając na hol. I TU NAJWIęSZA d*pa bo auto na postoju na wolnych obrotach pracowało (800-900obr) ale jak zaczął kolega mnie holować obroty wzrastały do 1300-1500/min i od razu gasł (czytaj zero wspomagania hebla i kierownicy). Horror. Podobno był to zawalony filtr paliwa ale prawda taka że dziś rano też mi nie chciał odpalać a wszystkie filtry i świece żarowe nowe Czemu rosną obroty jałowe wraz z prędkością - nikt nie wiedział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kodi Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 to naprawdę dziwne ja mam x 2003 i kiedy jest zimny jego obroty są 1000-1100 a kiedy się nim pobujam i temperatura dojdzie 90 stopni jego obroty są w granicach 800-900i nigdy nie miałem takich objawów żeby na dojeżdzie były wyższe a po zatrzymaniu spadały mówimy o jeżdzie na luzie to naprawdę dziwne może ten mój to jakiś składak ha ha choc nie dziwiłbym się tym przeciesz to krajówka T-30 Witaj. Dzęki za wczorajszy tel. i manual service. Po wczorajszej rozmowie tak mnie naszło, że u Ciebie nie ma tych jaj z obrotami - może z jednej prostej przyczyny. My mówimy o dieslach a Ty jak mówiłeś masz benzynę. Tu pewnie lezy przyczyna. Takie mam przeczucie bo znawca ze mnie żaden. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misfazi Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Witam.Niedawno zakupiłem x traila 2.2 136 KM i też zauważyłem opisywane objawy .U mnie w trakcie jazdy obroty wolne utrzymują się na poziomie 1200 obr po zatrzymaniu po ok 1 sekundzie spadają do ok 750- 800 obrotów.Czy ktoś jeszcze mógłby się wypowiedzieć tak powinno być czy to jakaś usterka. Poprzednio jeździłem Sharanem i czegoś takiego nie było Pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loofer Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 U mnie na biegu jałowym ale podczas toczenia sie auta tez obroty sa nieznacznie wyzsze jakies 2-3 tys tak chyba musi byc bo mam go 3 lata i jest tak od poczatku poza tym ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumiak Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 U mnie tez tak jest.Na postoju około 900 obr/min a podczas jazdy na luzie obroty są w okolicy 1-1.1 tyś/min.Po zatrzymaniu spadają.Nie wiem czemu tak jest,ale mi to nie przeszkadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crayou Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 U mnie też to samo. 2.2 diesel 136KM. Przyjąłem to za normę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Takie zachowanie to norma. W poprzednim dieslu ktorym jezdzilem, bylo tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endru Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 (edytowane) Ponoć ma to zppobiegać uszkodzeniu turbiny podzczas redukcji biegu na niższy i nagłego puszczenia sprzęgła podczas toczenia. Też tak mam w swoim. Edytowane 23 Lutego 2014 przez endru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misfazi Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Dziękuję za wypowiedzi widzę że "ten typ tak ma" Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xman70 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 A ja sie wylame- w automacie 150 KM zarowno na postoju jak i podczas jazdy 900 obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.