waleszczak Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Witam, czy ktoś może sprawdzał jaki jest koszt przeglądu w serwisie w Niemczech??? Właśnie jestem przed przeglądem po 40t.km , kupiłem jużolej w hurtowni Shell'a ( za 8 litrów 370 zł ), sprawdzałem filtr oleju w serwisie Renault , cena ok 50 zł , ale się okazało że niby ten sam silnik ,ale nie , tylko korpusy są te same , a cały osprzęt Nissan daje swój ,w Renault jest tylko wkład filtra oleju , a w Nissanie cały filtr. Przyjdzie pewno zpłaić 130 zł w Nissanie => chyba że ktoś już wypróbował inne rozwiązanie , jezeli tak z góry dzięki za podpowiedź Jeszcze raz sprawdziłem w katalogu częsci: http://nissan4u.com/parts/ , i okazuje się że w X-Trailu też jest wymienny wkład filtra oleju. Pytanie tylko czy to jest ten sam wkład co stosuje Renault ?? sk Nr.kat.Renault 82 00 362 442 marki Purflux nr.L360 jest to wkład z uszczelką,pasuje na 100%,osobiście taki założyłem w serwisie na przeglądzie po 40 tyś.Natomiast Filtr powietrza nie pasuje od renówki,ja kupiłem firmy Mann nr.kat.C 2433/2 (nissan w oryginale też stosuje Mana) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sk Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 (edytowane) X-TRAIL T31 2,0DCI 173KM => PRZEGLĄD PO 40T.km CENY : - wkład filtra olej - nr kat Renault 8200362442 ( Purflux L360) => 68,84 zł( u dealera Renault) - filtr powietrza MANN C2433/2 => 60,-zł ( allegro) - filtr kabinowy MANN CU1936 => 138,-zł ( allegro ) - olej HELIX ULTRA EXTRA 5W-30 - 8litrów => 369,81zł ( hurtownia Shell'a ) ---------------------------------RAZEM : 636,65zł ======================> i to koniec optymistycznych informacji<================================ koszty u dealera : - fitr paliwa => 172,76zł - podkładka uszczelniajaca => 4,69zł - przegląd DUŻY => 460,-zł - przegląd powłoki lakierniczej => 46,-zł ---------------RAZEM : 683,44zł A TERAZ UWAGA WIELKA ŚCIEMA !!!!!! za 222,62zł!!!!!!!!!!!!! - oczysczanie prowadnic klocków hamul. przód => 91,99zł - oczysczanie prowadnic klocków hamul. tył => 91,99zł - smar biały S406 300ml =>38,64zł Na pytanie w jakim celu ten zabieg - odpowiedź dealera : przedłuża żywotność klocków - TYLKO ŻE ZABIEG TEN KOSZTUJE TYLE CO NOWE KLOCKI , A WIĘC JEST TO NABIJANIE KLIENTA NA KASĘ - POMIĘTAJCIE, PRZY ODDAWANIU AUTA DO KAŻDEGO PRZEGLADU NALEZY ZAZNACZAĆ: - BEZ CZYSZCZENIA PROWADNIC KLOCKÓW - BEZ DOLEWANIA PŁYNU DO SPRYSKIWACZY - BEZ DOKONYWANIA JAKICHKOLWIEK CZYNNOŚCI,NAPRAW I WYMIAN NIE ZWIAZANYCH BEZPOŚREDNIO Z PRZEGLĄDEM BEZ WCZEŚNIEJSZEGO UZGODNIENIA ZE ZLECENIODAWCĄ . --------------------------------------------- Reasumując : - przegląd mnie kosztował 1320,09zł ( CENA U DEALERA 1650,-zł ) - plus nabicie klienta na kasę => 222,62zł ---------------------------------------------- Przy okazji zgłosiłem że przy większych prędkościach z pod maski dochodzi odgłos przelatującego powietrza, serwis wiedział od razu o co chodzi - poprawili ułożenia listwy podszybia - podobno taka jest tego przyczyna. sk Edytowane 6 Lutego 2010 przez sk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RysiekD Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) Witam serdecznie wszystkich X-maniaków Uzgadniając telefonicznie termin przeglądu po 1. roku eksploatacji (przebieg 16 tys. km) dopytałem się o zakres czynności obsługowych. Pracownik serwisu (Odyssey, Górczewska w Warszawie) poinformował mnie, że wymianie podlegać będą olej z filtrem, filtr klimatyzacji oraz płyn hamulcowy (???) Wg instrukcji X-a dla silnika Diesla M9R wymiana płynu hamulcowego następuje po 2 latach eksploatacji lub po 40 tys. km jeżeli roczny przebieg jest mniejszy niż 30 tys. km i pojazd nie był eksploataowany w ciężkich warunkach. Ciężkie warunki zgodnie z instrukcją, w odniesieniu do płynu hamulcowego oznaczają jazdę w warunkach podwyższonej wilgotności lub w terenie górskim. Obydwa czynniki u mnie nie wystepują (okolice Warszawy), jeżeli nie brać pod uwagę wyjazdu do Chorwacji w wakacje. W związku z powyższym mam pytanie do Kolegów, czy wymiana płynu hamulcowego po roku i przy przebiegu 16 tys. km nie jest przesadą i naciąganiem na koszty? Może istnieją jakieś dodatkowe w tym zakresie zalecenia Nissana, wynikające z dotychczasowych doświadczeń eksploatacyjnych (serwisowych) nowego X-a, o których nie wiem? Czy przed założeniem karty przeglądu podczas przekazywania samochodu w serwisie, mam prawo zastrzec, aby nie dokonywano wymiany płynu hamulcowego lub innych czynności nie przewidzianych w zakresie czynności obsługowych w instrukcji? Oczywiście pomijam przypadki, jeżeli serwis jednoznacznie stwierdzi w wyniku oględzin potrzebę wymiany jakiegoś elementu eksploatacyjnego? Pozdrawiam!!!!! Nissan Odyssey Warszawa, ul.Górczewska. Dzisiaj miałem przegląd po 1. roku. Materiały eksploatacyjne miałem swoje, kosztowało nastepująco (z uwzględnieniem 5% rabatu w ramach Nissan Qx): przegląd 20 000 wraz z przeglądem karoserii - 557,48 zł; uszczelka korka - 9,61; materiały pomocnicze - 10,00. Razem 577,09 zł. Obsługa ok., kawa i dziewczyny w recepcji jak zwykle HQ. Pozdrawiam. Edytowane 10 Lutego 2010 przez RysiekD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nbx Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Przegląd po 40k km - Nissan Yama Osielsko pod Bydgoszczą. Wszystkie ceny brutto. Materiały pomocnicze (nie wiem co to, ale tanie;))? - 15,86 PLN Przegląd robocizna 183 PLN/godz x 3,3godz - 603,76 PLN Materiały: Filtr oleju 1520900Q0A - 128,03 PLN Filtr przeciwpyłkowy 27277EN000 - 233,81 PLN Płyn do spryskiwaczy zimowy 3L !!! - 19,50 PLN Płyn hamulcowy DOT4 4L - 82,96 PLN Podkładka uszczelniająca - 5,09 PLN Żarówka 5W BC - 2 szt. - 7,32 PLN Total - 1096,57 PLN Olej własny Texaco Havoline Ultra S 5W40 8L - 226,00 PLN (w serwisie ten sam kosztuje ponad 400PLN). Alcor business partner Warszawa ul Szyszkowa 35/37 bud A (dla zainteresowanych ). Filtr oleju nabyłem w renault za 82 PLN, ale w ASO powiedzieli, że nie wiedzą, czy w renaultach jest takie samo ciśnienie w instalacji olejowej, jak w Nissanach i w przypadku problemów z instalacją olejową, albo smarowaniem czegokolwiek po drodze (jak np. turbina ) to będzie problem z gwarancją. Biorąc pod uwagę, że naprawa turbiny kosztuje ponad 7k PLN dałem się przekonać . Na pytanie skąd nagle płyn do spryskiwaczy pan odpowiedział, że starają się płyny uzupełniać. Ciekawe, bo na pierwszym przeglądzie nie było. 19PLN, więc machnąłem ręką, ale następnym razem zwrócę uwagę, żeby sobie darowali. Chociaż z drugiej strony myją porządnie auto (z zewnątrz), więc mogę machnąć ręką na te dwie dychy. pzdr., M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtgor Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 W Lublinie za przegląd po 40 000 zażyczyli sobie 1300 zł - to chyba najlepsza cena jaka znalazłem do tej pory, a że mam po drodze do rodzinnego miasta to sie zdecyduję pewnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sk Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Tytułem przerywnika w dyskusji i dla poprawienia humoru wszystkim posiadaczom gwarancyjnych aut informuję że np wymiana tarcz przednich + klocki przód + klocki tył w austryjackim serwisie Nissana kosztuje zaledwie 630,- ale niestety euro . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
besciak Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Tytułem przerywnika w dyskusji i dla poprawienia humoru wszystkim posiadaczom gwarancyjnych aut informuję że np wymiana tarcz przednich + klocki przód + klocki tył w austryjackim serwisie Nissana kosztuje zaledwie 630,- ale niestety euro . a ja wcale nie jestem taki pewny, czy u nas to będzie dużo taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Uwzględniając ich zarobki to nie jest jakoś szczególnie drogo ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sk Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Uwzględniając ich zarobki to nie jest jakoś szczególnie drogo ;-) Dzwoniłem do serwisu w Polsce - koszt około 1700 zł. Ale teraz przy sprzedaży mojego auta będę mógł mówić że był serwisowany w austyjakim serwisie , he he he . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyboy Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 (edytowane) Czy mozecie podać jaką cenę płaciliscie za przegląd u swojego dealera. Ja w POZNANIU za przegląd po 20 tk płaciłem : - olej - 8 litrów Shell => 354zł => ZAKUP U DYSTRYBUTORA OLEJU SHELL - przegląd => 370,50zł - przegląd powłoki lakierniczej => 47,50zł - filtr oleji => 127,55zł - podkładka uszczel. => 3,81zł - filtr powietrza => 161,42zł - czyszczenie prowadnic klocków hamulc. => 94,99zł - płyn układu chłodzacego 0,4 litra = 10,37zł => DZIWNE ABY Z ZAMKNIETEGO UKŁADU CHŁODZACEGO WYPAROWAŁO PÓŁ LITRA PŁYNU ??? SK kolego SK możesz mi powiedzieć gdzie kupowałeś olej w Poznaniu Edytowane 29 Sierpnia 2010 przez funyboy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sk Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 kolego SK możesz mi powiedzieć gdzie kupowałeś olej w Poznaniu Biuro Handlowe JOTA SPZOO tel. 8150501 Kobylnica k. Poznania - Janikowo Gnieźnieńska 33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szumacherek Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 cześć czy ktoś z Was robił przegląd po 5 latach lub 90 tys. w ASO? co wchodzi w zakres prac? mnie na wycenie napisali: 1. Pasek wentylatora i alternatora 2. Filtr Oleju silnikowego 3. Pierścień uszczelniający O-ring 4. Filtr powietrza 5. Filtr paliwa 6. Filtr klimatyzatora 7. płyn hamulcowy 8. olej czy ktoś z Was wymieniał już pasek wentylatora i alternatora? W ASO chcą za niego ponad 700PLN czy warto czy może zamiennik będzie dobry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Zamiennik będzie dobry albo nawet lepszy. Cena bandycka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aabb Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 (edytowane) Jezu skąd oni biorą te ceny !!!!!!!!!!! Niedawno wymieniałem: pasek Contitech (Continental) 70 zł + wymiana 20 zł. Edytowane 2 Grudnia 2014 przez aabb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelz Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 (edytowane) Moze nie powinienem sie odzywac, bo NIGDY nie kupilem auta z salonu i na pewno nie kupie. Ale jak slucham teksty, ze kupuje ktos w salonie i ma swiety spokoj, nie martwi sie o awarie itp to troche mnie to rozwala. Jakim kosztem ten swiety spokoj ?. Jesli przeglad ma kosztowac okolo 1500zl to ja rocznie w starego strupa nie wydaje wiecej. Mam auto 2,5 roku i gdybym sam nie prosil sie o klopoty, to wydalbym 2000zl turbina plus eksploatacja (3x olej, klocki hamulcowe i jakies pierdoly - calosc okolo 1000 - 1200 zl. - olej Shell Hellix Ultra Extra 5W30). Czyli 3000 /2.5 to mamy 1200zl / rok. A przypomne ze wywalilem sporo na turbine - pech. A cena mojego do nowego byl jak 1/4. A dodatkowo jak czytam to okzuje sie, ze tego gwarancja nie obejmuje, tego nie uznaja itp itd. 600zl za przeglad w nowym aucie to za duzo. Ale jak czytam 1200 - 1500 to jakies chore. Tyle to moze kosztowac naprawa kilkuletniego auta. Ale co jest do roboty w samochodzie po przebiegu 20k km. To przeciez nowka. Olej plus filtr - 300zl plus robocizna 50zl (ja place znajomemu 20). Tyle powinien kosztowac przeglad po 20k km. No mozna ewentualnie doliczyc za przejrzenie auta czy nic tam zlosliwego sie nie dzieje (jakas peknieta manzeta, zagieta miska olejowa itp mechaniczne urazy ktore nie zaleza od wieku i przebiegu auta). Edytowane 3 Grudnia 2014 przez pawelz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.