Gość mario939 Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 siemka doszły mnie słuchy ze najleprzym wypustem almer jest n 15 1.4 16v GX czy to prawda wiem kazdy bedzie bronił swojego autka........papapapapapapapapa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Taa :shock: nie wiedziałem :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Ja tam słyszałem, że GA16DE to jedne z bardziej udanych silniczków ;-) Dobra dynamika plus ekonomia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość n15_krk Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Wiedzialem ze dobrze wybralem zarowno GA14 jak i GA16 maja dosc prosta budowe dlatego sa stosunkowo wytrzymale, nie mialem okazji prowadzic N15 z 1.6, ale milo zaskoczony bylem GA14DE, po kilku modyfikacjach :twisted: mozna sprawnie sie nim poruszac! Nie mialem (tfu tfu) zadnych problemow z motorem, chociaz nie przypominam sobie dnia zebym nie odwiedzil czerwonego pola na obrotomierzu, OCZYWISCIE TYLKO NA ROZGRZANYM SILNIKU, ew. po bardzo agresywnej jezdzie pozwalam olejowi przestudzic ukl. korbowo - tlokowy przez kilka minut Marzy mi sie cos mocniejszego, ale i tak 1.4 DOHC w N15 jest bardzo dobra konstrukcja! KAZDY MA TAKIEGO NISSANA NA JAKIEGO ZASLUZYL :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 Ja nie miałem okazji prowadzić 1.4, ale wiem, ze to też dość dynamiczny silnik. U siebie zauważyłem jedno, przesiadam się na coraz mocniejsze wózki i ciągle mi mało :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 Mi tam się podoba. Lubi duze obroty, osiagi jak na serie ma mniami. Po malej modyfikacji mozna spod swiatel sie scigac. Dwa waleczki to jest to. Ostatnio jezdze innymi autami i juz czuje roznice. Czesto brakuje mi mocy i odruchowo wrzucam nizszy bieg zeby cos wyprzedzic a tu dolek. Almi tego nie ma i juz tesknie za nia :twisted: Co do 1.6 hmmm jak widzialem osiagi to moje 1.4 juz moze konkurowac z tym na swiatlach, a nie mam zmian mechanicznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 Mi tam się podoba. Lubi duze obroty, osiagi jak na serie ma mniami. Po malej modyfikacji mozna spod swiatel sie scigac. Dwa waleczki to jest to.Ostatnio jezdze innymi autami i juz czuje roznice. Czesto brakuje mi mocy i odruchowo wrzucam nizszy bieg zeby cos wyprzedzic a tu dolek. Almi tego nie ma i juz tesknie za nia :twisted: Co do 1.6 hmmm jak widzialem osiagi to moje 1.4 juz moze konkurowac z tym na swiatlach, a nie mam zmian mechanicznych. Faktycznie jeżdząc 1,4 i 1,6 w mieście nie zauwazyłem różnicy w przyspieszaniu ( jeżdziłem bliżniakami kupionymi u jednego dealera. Rózniły się tylko właśnie pojemnością silników).W 1,4 trzeba troche szybciej zmieniac biegi. Diametralną różnicę widac poza miastem. Te parenaście koni więcej robi swoje. A Almera to przecież nie samochód tylko do miasta. Różnica sie jeszcze pogłębiała gdy auta były maksymalnie obciążone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 Tez mialem okazje pojezdzic i 1,4 i 1,6 i w sumie roznice sa niewielkie w osiagach .Co innego w elastycznosci i pewnie spalaniu. Jest jeszcze kilka roznic w obu silnikach ale tak ogolem mowiac moim zdaniem bardzo podobnie sie jezdzi :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość n15_krk Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 GA sa bardzo podatne na wszelkie zmiany prowadzace do poniesienia mocy i momentu, dla przykladku link do projektu GA16DET :twisted: piekny wynik! http://www.nissanperformancemag.com/july03/project200sx/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 GA sa bardzo podatne na wszelkie zmiany prowadzace do poniesienia mocy i momentu, dla przykladku link do projektu GA16DET :twisted: piekny wynik! http://www.nissanperformancemag.com/july03/project200sx/ Spoczko. Bardzo mi sie podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ziut Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 Mi tam się podoba. Lubi duze obroty, osiagi jak na serie ma mniami. Po malej modyfikacji mozna spod swiatel sie scigac. O jakiej małej modyfikacji myślisz ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 Wyprzedzenie kąta zapłonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ziut Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 O ilu stopniach wyprzedzenia mowa ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukmack Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Coobcia się zatrudni do zapłonu i jazda ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 siemkadoszły mnie słuchy ze najleprzym Liitosci... Ja wiem, ze nie powiniennem sie czepiac, ale to w oczy kole jak cholera. A tak w ogole, to najlepsza jest 2.0 GTi :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.