Gość mariuszk Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Jechałem Primierką 1,9 dci 2003 r. na autostradzie nagle spadła moc silnika pomimo wcisnietego gazu i dym z rury jasny okazuje sie ,że ubywa oleju czyli dymi olejem . Płyn w chłodnicy ok. stały pozim i bez przebarwień . Na wolnych obrotach do 20 km/h niby normolnie przy wzroście obrotów z rury leci olej Prosze o pomoc .Jaka przyczyna . Niestety Primerka wróciła na lawecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Niestety prawdopodobnie padła ci turbina. Jeżeli olej poszedł w intercooler to nie odpalaj silnika a tym bardziej go nie gazój bo dostanie takich obrotów że go nie zgasisz a możesz uszkodzić silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Tez obstawiam turbine... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariuszk Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Ile kosztuje taka turbina i czy warto torobic w salonie NISANA . Co z zanieczyszczeniem po wycieku oleju z rury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 http://allegro.pl/search.php?sg=0&string=turbina+nissan za sama turbine koszt od 850zl w gore. Moim zdaniem nie warto tego robic w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariuszk Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Dzieki za odpowiedź .Dzwoniłem teraz do mechanika gdzie odstawiłem Primierkę z lawety .Stary mechanik nie wiem czy zna się na silnikach 1,9 dci . Uważa ,iż może nie być to turbina rozebrał jakieś nawiewy odłączył węże i uważa iż może to być uszczelka głowicy lub sama głowica ale nie chce się podąć naprawy .Co wy na to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jupiter2580 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 stary mechanik kilka maluchów i dużych fiatów naprawił. ale tobie jest potrzebny mechanik który ci wymieni turbinę i dokładnie wyczyści olej z układu ssącego ważne!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Zaprowadz samochód do mechanika który sprawdzi turbine a nie będzie podejżewał że to może uszczelka pod głowicą. Osobiście wymieniałem trzy turbiny sprawdzenie trwa ok. 10 – 15 minut a wymontowanie ok. 2h. Turbina w aso kosztuje ponad 8 tyśy ale są zamienniki które kosztują ok. 3 tyśy i dają na nią gwarancje chyba na rok (turbina jest nowa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawert Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 tu jest ciekawa opcja: http://www.allegro.pl/item595699901_turbos..._gwarancji.html w sumie jest na alledrogo parę firm - regenerujących turbiny to może być tańsze wyjście niż zakup nowej - tym bardziej że przy zakupie jest zazwyczaj 12 miesięcy a tu dają 24 miesiące gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.