Coobcio Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Zamieszczam taki o to filmik: SR16VE moje okolice 190KM na krótkiej skrzyni i ze szperą na kole 15" + T1R Vs. Adama SR20VE 203KM i 208Nm seryjna skrzynia i 14" na R888 Wnioski: Przepaść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toio Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 ja bym to opisał jak o kur** różnica kolosalna Jak z wagą tych dwóch aut ??? Może któreś dociążone bardziej było. Bo czyżby Nm robiło aż tak dużo różnicę w przyśpieszeniu. Czekać w takim razie, aż przejdziesz z 1.6 na 2.0. Ciekawe jak by było z wałkami N1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Ciekawe jak by było z wałkami N1. Hehe dokładnie nie wiem czy tego nie sprawdzić, pewno będzie po równo konia w moim 1,6 coś nieco ponad 200 a Adama shamowany na 204... To co widać to właśnie jest różnica w Nm, masa praktycznie taka sama obu aut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toio Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Hehe dokładnie nie wiem czy tego nie sprawdzić sprawdź . Ja ciągle czekam na rozwój projektu. To że moc wzrośnie na N1 to nie ma wątpliwości, ale najbardziej mnie ciekawią właśnie Nm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 No to po prostu zdziw :029: dosłownie "przepaść" Coobcio fajnie by było gdybyś jeszcze zrobił porównanie SR16VE z jakimś dobrze zmodyfikowanym SR20DE, ponieważ tam też jest dość sporo Nm. I to może też być ciekawe porównanie. A tak poza tym tylko pozazdrościć silniczków :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Coobcio fajnie by było gdybyś jeszcze zrobił porównanie SR16VE z jakimś dobrze zmodyfikowanym SR20DE, ponieważ tam też jest dość sporo Nm. I to może też być ciekawe porównanie. Hehe tylko kto w warszawie ma seryjnego N14 GTi :diabel: dla porównania... ?? Bodek słabeuszem jest ale coś pod 160KM i 195Nm ma Shopen jeszcze mocniejszy [ Dodano: Czw 02 Kwi, 2009 11:40 ] Takie suche dane Liczbowe to kolegi 2.0 VVL setkę robi w trochę poniżej 6 sek, ja 7sek... ćwairtka jego okolice 13,9 moje 15,3... W osiągach widać różnicę a na torze, jak ja wychodzę z ciasnego zakrętu to zmuła a u niego drze Toyo R888 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Oglądałem w pracy bez dzwięku ale odejście ma shock Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panther Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 E tam ... marudzicie Panowie. Mi spokojnie takie zmienofazowe 1,6 by wystarczyło, najlepiej pod maską K10 :one: Ma może ktoś na zbyciu oczywiście 1,6. Ładnie to mruczy. A, że jeszcze troszkę zostaje z tyłu - przypuszczam, że niedługo to się może mocno zmienić ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Szok ! Ciekaw jestem w takim wypadku jakie byłoby porównanie sr20ve z jakimś 200 konnym turbo dieslem w n14 z 350-400 NM ;D Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 R888 ? bo chrupek jest/był szybszy od czerwonej. na 1/4 o 0,4 No właśnie buda robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 No to ja mam prawie seryjne GTi jeszcze przez jakis czas no i szkoda ze wczoraj sie nie ustawilismy, wlasciwie to nie jestem w stanie przewidziec wyniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Szok ! Ciekaw jestem w takim wypadku jakie byłoby porównanie sr20ve z jakimś 200 konnym turbo dieslem w n14 z 350-400 NM ;D Pozdro szerokie opony i ćwiartka za krótka, ale potem ..... Latem 10 s do 200 km/h A ile ważysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxko Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Cytat: Latem 10 s do 200 km/h A ile ważysz z motorem pewnie ~300 kilo : P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 No z płynami będzie 280 kg, przy dobrym obiedzie to 290 hehe Ajjj dzisiaj polatałem, 2 bieg koło w górze :diabel2: . Ale tam gdzie można.. Jak widze jak niektórzy zapier... po mieście to nóż się otwiera ;P Najgorzej później w moje 100 koni wsiadać, ale przyjmuję, że jak na kombi to i tak dobrze jedzie Chciałbym mieć sr20ve w swoim... :mikolaj: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.