Gość Maxko Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 MODEL: Almera N15 S, rocznik 1997, przebieg 182 000 km SILNIK: GA14DE UKŁAD DOLOTOWY: stock, zmieniony kolektor ssący z 74C na 73C UKŁAD WYDECHOWY: stock UKŁAD NAPĘDOWY: FWD UKŁAD HAMULCOWY: stock, tarcze przód, tył bębny, bez absu ZAWIESZENIE: stock, felgi Borbet 15 cali [sądząc po kapselkach które do nich dostałem] GADŻETY: elektryczne lusterka CAR-AUDIO: radio sony CDX-GT23, przód głosniki seria, tył JBL z serii GTO ŚRODEK: Seria modelu S, dwa airbagi BODY-KIT: Seria modelu S + spoiler na tylnej klapie MOC: ~90 KM OSIĄGI: do setki jakoś się zbiera, nie jest to rakieta, ale przy odpowiedniej zmianie biegów można objechać mocniejsze fury ;-), poza tym w miare mało pali [ostatnio zszedłem poniżej 9 litrów jezdzac po Krakowie] PERSPEKTYWY: - Doprowadzenie do ładu rdzy i takich detali jak ramiona wycieraczek. - Silnikowo i zawieszeniowo jest ideał, więc póki co zostaje. Jak wydech sie posypie to chętnie bym tutaj przelot widział [chociaż jeden katalizator wywalić...] - Wywalenie haka [choć tutaj musiałbym sie bawic w klejenie zderzaka...] - Swap na SR20VE w sferze marzeń :sylwester: FOTY: Auto kupione w grudniu 2008 roku. Dwa lata w kraju, przywiezione uprzednio z niemiec. Z racji tego, że to mój pierwszy samochód chciałem, żeby jeździł jak najlepiej. Stąd pojawił się odetkany kolektor ssący. Jednak z racji tego, że nie jest to nazbyt rozwojowy motor nie planuje nim bicia rekordu mocy w N/A... Za to staram się, żeby całość wyglądała dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B52 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 I wygląda Tak trzymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olo Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Mam pytanko bo autko masz śliczne i piszesz że z ma ok 90KM. W swoim 1.4 posiadam ich ok 74 a wiem że ten model na rynek polski i francuski miał właśnie 90KM czy wiesz (lub ktokolwiek) jak odblokować te dodatkowe koniki??? Wiem że związane jest to z emisją spalin moje jest z Niemiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxko Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 no obstawiam ze ma z 90 koni [na podstawie tego forum]. Wsadzilem kolektor ssący o oznaczeniu 73C w miejsce takiego oznaczonego 74C [ten 74C mial zwezki w dolocie] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Swap, swap, swap!!!!!! Dawaj SR20 jakiegokolwiek od razu... szkoda robić jakichkolwiek modów przed swapem, bo i tak wszystko będzie do zmiany po wymianie serca napędu! Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olo Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Moment bo nie wiem co grane? Chyba za prosty jestem... Chodzi o to że nie wiem gdzie zmienić spalanie by uzyskać ta ok.90 koników a mam Instrukcję Serwisową tłumaczoną z francuskiego i tam moc 55kW podawana według Brief-u w ogóle w jednostce 1.4 nie występuje tylko ok 90KM. Wiem że na rynek Niemiecki w związku z normami spalin moc zaniżano. Nie wiem jak ten proces odwrócić. Jeżeli ktoś coś wie na ten temat to proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Ładna ta almerka, kolor pasuje wygląda jak GTI tylko zdecydowanie pod maską za cienko... No i koło też pasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Ładna ta almerka, kolor pasuje wygląda jak GTI tylko zdecydowanie pod maską za cienko...No i koło też pasuje Taki silniczek SR20 byś tam widział Coobcio, co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Mam pytanko bo autko masz śliczne i piszesz że z ma ok 90KM.W swoim 1.4 posiadam ich ok 74 a wiem że ten model na rynek polski i francuski miał właśnie 90KM czy wiesz (lub ktokolwiek) jak odblokować te dodatkowe koniki??? Wiem że związane jest to z emisją spalin moje jest z Niemiec. Kolego już Ci pisałem, wystarczy poszukać. Ale widzę że leniwy jesteś, zerknij sobie tutaj: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...15+kolektor+73c Sorry za OT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxko Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Ładna ta almerka, kolor pasuje wygląda jak GTI tylko zdecydowanie pod maską za cienko...No i koło też pasuje Taki silniczek SR20 byś tam widział Coobcio, co? to wezcie zasponsorujcie mi swapa z montażem :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Ładna ta almerka, kolor pasuje wygląda jak GTI tylko zdecydowanie pod maską za cienko...No i koło też pasuje Taki silniczek SR20 byś tam widział Coobcio, co? to wezcie zasponsorujcie mi swapa z montażem :one: Spoko... może frytki do tego...? jakies 4K na silnik, jakies 1K - 1,5K na komputer + inne pierdoły (uszczelki, świece, płyny, itp.), jakies 1K na skrzynie + sprzeglo, jakies 1K na kompletny wydech, jakies 0,5K na dolot jakies 2K - 2,5K na robocizne, na koniec strojenie i masz szybkie autko... Przydałoby się zrobić jeszcze zawieszenie i hamulce... Stary... gdyby moje autko tyle kosztowało po zrobieniu... ale bym był szczęśliwy... P.S. O czymś zapomniałem? Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxko Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 o ile dobrze dodaje wychodzi ~9 500 zł + zawieszenie i hamulce hm, kupilem auto za 8 000 zł . Taniej i szybciej wyjdzie kupic GTi i sie nim cieszyc, albo civica z B16A2 na pokladzie :diabel2: a i frytki bardzo chetnie :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 o ile dobrze dodaje wychodzi ~9 500 zł + zawieszenie i hamulce hm, kupilem auto za 8 000 zł . Taniej i szybciej wyjdzie kupic GTi i sie nim cieszyc, albo civica z B16A2 na pokladzie :diabel2: a i frytki bardzo chetnie :diabel: Magia tuningu mój drogi... Myślisz, że moje auto było warte więcej niż przeróbki, jakie zostały poczynione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxko Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 nie no chodzi tylko o to ze nie mam takich pieniedzy. Dodatkowo jeszcze się sam nie utrzymuje. Cieszę się tym co mam, a mam naprawdę kawał dobrej, zwinnej i w miare szybkiej fury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 nie no chodzi tylko o to ze nie mam takich pieniedzy. Dodatkowo jeszcze się sam nie utrzymuje. Cieszę się tym co mam, a mam naprawdę kawał dobrej, zwinnej i w miare szybkiej fury No dobra... Wygrałeś... A już myślałem, że Cie na swap namówię... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.