Gość sonar Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 Wymieniałem osłony amortyzatorów. Wiadomo że przy tym trzeba rozpiąć całą kolumnę. I chyba zrobiłem to wszystko bez głowy. Zaglądam dzisiaj pod samochód a na sprezynie są namalowane trzy kropeczki dwie na dole jedna wyżej. Patrze na drugą sprężynę a tam odwrotnie. To jak ma właściwie być. Wiem że to ma znaczenie dla prawidłowego uginania się sprężyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Wydaje mi się że niema to większego znaczenia jeśli sprężyny mają tkie same podstawy a chyba tak jest bo inaczej byś niezłozył kolumny , a kropki oznaczają twardość sprężyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 A zauwazyles roznice w jezdzie ( np w ugieciu sie lewego i prawego amorka)? Bo mozliwe ze np te kropki oznaczaja twardosc i np jedna musi byc na dole a te dwie na gorze? Ale tak mi sie tylko wydaje nie jestem pewien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.