Gość tasior1000 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 witam wszystkich mam taki problem ze po zimie w tyranku raz ze zaczelo zbierac oponki z przodu lewa jak i prawa od zewnetrznej strony i na pierwszy rzut oka niestoja w pionie i przy niewielkim skrecie podczas jazdy np juz 20km/h piszczy jak szalony...to co bardziej drazniace przy najmniejszym wyboju non stop slysze metaliczne stuki w prawym przednim kole.po lekkich ogledzinach wydaje mi sie ze lozysko padlo...bo po podniesieniu auta podkladajac pod kolo breszke i podnoszac ja ,kolo ma luz ok 2mm tylko ze niechodzi na piascie a wyglada to na lozysko...i tu pytanko czy moze ktos wie czy w tyranku stosowali lozysko stozkowe i czy mozna sprubowac dokrecic czy jednak ma zwykle lozysko badz czy mial ktos juz taki problem????oraz co sadzicie o kacie pochylenia kol?? z gory dziekuje za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanopulus Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Tu masz notkę z manuala do R20 Ta fotka jest ze sklepu intercars dotyczy Trano II (R20) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 U mnie w terrano II są łożyska stoszkowe i jak najbardziej się dokręciły, zdemontowałem sprzęgiełko, odkręciłem śrubkę, zdemontowałem zabezpieczenie i dokręciłem łożysko i git. Ale 1. mi nic nie stukało - jak stuka to mogło się już rozlecieć łożysko 2. tak było u mnie - to co wkleił Stefanopupus to na pewno nie to, i nie wiem czy w terranie kiedykolwiek były rzędowe łożyska :?: :?: :029: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Najszybciej wybijają się łączniki stabilizatora i strasznie tłuką na dołkach ale bardzo podobny dzwięk słychać od sworznia wahacza. Ja bym nie dokręcał łożysk bo jak są zamocno dociągnięte to się bardzo szybko łożyska posypiom. Jak bedziesz miał zawieszenie ok to musisz jechać na ustawienie zbieżności i kątów kół bo szkoda opon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość akroko Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Witam Na początku tego tygodnia stałem się właścicielem Terrano II z 99 roku 2,7TDi 200 tys. km. :mrgreen: tak więc witam kolegów na forum. Na ten moment po pierwszych jazdach po nierównościach coś mi stuka metalicznie w zawieszeniu prawy przód. Na płaskim nie ma żadnego stukania. Chce to też sprawdzić u jakiegos rozsądnego mechanika w okolicach Rybnika znającego się na marce. Nie chce przepłacac w ASO. Możecie coś polecić? Z góry dziękuje. AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jesper Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 A te stuki to w mocnym skręcie czy na wprost ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Bo w mocnym skręcie to odboje Szukałbym wyrobionych gumek na stabilizatorze... kończących sie końcówek.... i innych luzów zawieszeniowych... Łożysko... hmmm a szumi, wyje podczas jazdy? Bym nie szedł w tę stronę Weź tam wejdź i poszukaj co lata luźno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 oj dokręć sobie łożysko trochę, może starczy jeszcze - 15minut roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.