Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

metakiczne stuki w zawieszeniu


Gość tasior1000

Rekomendowane odpowiedzi

Gość tasior1000

witam wszystkich

mam taki problem ze po zimie w tyranku raz ze zaczelo zbierac oponki z przodu lewa jak i prawa od zewnetrznej strony i na pierwszy rzut oka niestoja w pionie i przy niewielkim skrecie podczas jazdy np juz 20km/h piszczy jak szalony...to co bardziej drazniace przy najmniejszym wyboju non stop slysze metaliczne stuki w prawym przednim kole.po lekkich ogledzinach wydaje mi sie ze lozysko padlo...bo po podniesieniu auta podkladajac pod kolo breszke i podnoszac ja ,kolo ma luz ok 2mm tylko ze niechodzi na piascie a wyglada to na lozysko...i tu pytanko czy moze ktos wie czy w tyranku stosowali lozysko stozkowe i czy mozna sprubowac dokrecic czy jednak ma zwykle lozysko badz czy mial ktos juz taki problem????oraz co sadzicie o kacie pochylenia kol?? z gory dziekuje za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz notkę z manuala do R20

41485463.jpg

 

Ta fotka jest ze sklepu intercars dotyczy Trano II (R20)

70065868.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w terrano II są łożyska stoszkowe i jak najbardziej się dokręciły, zdemontowałem sprzęgiełko, odkręciłem śrubkę, zdemontowałem zabezpieczenie i dokręciłem łożysko i git.

 

Ale

1. mi nic nie stukało - jak stuka to mogło się już rozlecieć łożysko

 

2. tak było u mnie - to co wkleił Stefanopupus to na pewno nie to, i nie wiem czy w terranie kiedykolwiek były rzędowe łożyska :?: :?: :029:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najszybciej wybijają się łączniki stabilizatora i strasznie tłuką na dołkach ale bardzo podobny dzwięk słychać od sworznia wahacza.

Ja bym nie dokręcał łożysk bo jak są zamocno dociągnięte to się bardzo szybko łożyska posypiom.

Jak bedziesz miał zawieszenie ok to musisz jechać na ustawienie zbieżności i kątów kół bo szkoda opon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam

 

Na początku tego tygodnia stałem się właścicielem Terrano II z 99 roku 2,7TDi 200 tys. km. :mrgreen: tak więc witam kolegów na forum.

 

Na ten moment po pierwszych jazdach po nierównościach coś mi stuka metalicznie w zawieszeniu prawy przód. Na płaskim nie ma żadnego stukania. Chce to też sprawdzić u jakiegos rozsądnego mechanika w okolicach Rybnika znającego się na marce. Nie chce przepłacac w ASO. Możecie coś polecić?

 

Z góry dziękuje.

 

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo w mocnym skręcie to odboje :)

Szukałbym wyrobionych gumek na stabilizatorze... kończących sie końcówek.... i innych luzów zawieszeniowych...

Łożysko... hmmm a szumi, wyje podczas jazdy?

Bym nie szedł w tę stronę :)

 

Weź tam wejdź i poszukaj co lata luźno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...