Gość pawej Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Wmojej almerze pojawia się błąd P1273 objawia się przy gwałtownym przyspieszeniu bądz dłuższej szybkiej jezdzie po prostu auto przestaje"ciągnąc" i nie zawsze zapala się kontrolka awari silnika po zgaszeniu iodpaleniu wszystko jest ok.Byłem u kilku diagnostów błąd zawsze ten sam adiagnozy to : wtrysk lub pompa paliwa lub turbina wymieniłem jednostkę regulujacą paliwo było dobrze przez około 3 miesiące a teraz od nowa . Dodam że auto jest na pompie DENSO. Dzieki z góry za jakąś podpowiedz.SMS 697385631 oddzwonię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 poczytaj tutaj http://translate.google.com/translate?hl=e...l%3Den%26sa%3DG wygląda, że może to być jakiś zawór w pompie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 P1273 Fuel pomp – zbyt niskie ciśnienie w układzie Jeżeli masz silnik na CR to sprawdz czy jest w listwie wysokiego ciśnienia czujnik oraz zawór przelewowy jeżeli tak a zakładam że jest to przyczyna może leżeć po ich stronie (w aso występują z całą listwą CR). A czy próbowałeś podmienić zawór wysokiego ciśnienia w pompie. Bywało tak że problem leżał po stronie elektroniki (zwykła pompa) a dokładniej elektroniki pompy wtryskowej taki temat rozpracował gościu jeżeli dobrze pamiętam pod lublinem ale niestety nie mam żadnych namiarów. W navarach jest ten sam problem brak mocy i nie wkręca się w obroty (2500 max) wymieniają listwy wysokiego ciśnienia właśnie z czujnikiem i zaworem przelewowym – pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartez1984 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 diagnoza była od strony elektronicznej czy hydraulicznej? układy CR nie są proste, wszyscy gadają a problemy są nadal. niestety na odległość jest mi ciężko pomóc. poszukaj gdzieś w pobliżu warsztatu który robi CR-y. pozdrówka bartez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawej Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 DZIĘKI WIELKE ZA PORADY ZNALAZŁEM WCZORAJ TAKI WARSZTAT ZOBACZYMY PO ŚWIĘTACH. DIAGNOZA POLEGAŁA NA WPIĘCIU POD KOMPUTER NIE JESTEM MECHANIKIEM I MOŻNA MI TROCHE NAWKŁADAĆ WIECIE JAK JEST ALE MOZE DAMY RADE NARAZIE POZDRAWIAM I UDANYCH SPOKOJNYCH I WESOŁYCH ŚWIĄT ŻYCZĘ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krunch Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Czy dci ma zmienna geometrie łopatek? Przerabiałem bardzo podobny problem w octavii 1.9 tdi, i winna była właśnie zmienna geometria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Czy dci ma zmienna geometrie łopatek? 136KM ma turbo ze zmienną geometrią, 112KM nie ma zmiennej geometrii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.