Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Skrzpienie plastików na konsoli centralnej


Gość Jack99
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem z trzeszczącymi plastikami konsoli centralnej.

Podczas jazdy na (nawet niedużych) nierównościach trzeszczą te plastiki, które są pod konsolą centralną. Kiedy przytrzymam ręką - cisza...

Szukam jakiegoś patentu, bo próbowałem już zapuścić silikonem w sprayu, ale nie bardzo pomaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie był bity.

Trzeszczą konkretnie ten plastiki, które są pod konsolą centralną, są one w dwóch częściach, w jednym z nich jest zamontowana lampka. Kiedy na nierównościach je przytrzymam, to nastaje cisza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość Strażak Sam

Albo są źle złożone. Spróbuj je wyjąć i zobacz czy są zatrzaski czy ich brak? U mnie po przeróbkach radia też były źle zmontowane i trzeszczały, ale po reklamacji u gościa który to wkładał i ponownym założeniu przestały trzeszczeć. Ale jak znam życie, to masz połamane zatrzaski :/ jak napisał Makaron.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód trafił do serwisu, bo coś mu dolegało z silnikiem: do pewnego momentu (2000 RPM, prędkość ok, 80 km/h) nie przyśpieszał mimo wyższych obrotów i zaświecił kontrolkę silnika, po czym zaczął normalnie jechać. Ale kontrolka świeci już na stałe...

Zleciłem im także sprawdzenie tych plastików, zobaczymy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem samochód z serwisu i:

- poprawione plastiki skrzypią jak skrzypiały - "zatrzaski są w całości, ale już nie trzymają dobrze, bo było rozbierane kilka razy"; :(

- błąd został skasowany, ale nie wiadomo, co było jego przyczyną: "Jak się powtórzy i będzie na stałe, to pan przyjedzie - sprawdzimy."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Strażak Sam

Jack99! U mnie już 2-3 razy wyskoczył błąd, który wskazywał na ......za dużą ilość wody w paliwie :/ Na wydruku z komputera w ASO NISSAN jest to oznaczone, jako błąd " TW CATALYST SYS -B1" Co oznacza wariowanie sondy w katalizatorze z powodu nadmiaru wody w paliwie. Byłem na BP bo tam tylko tankuję i powiedzieli, że jak jeszcze raz mi to wyskoczy, to bardzo proszą o natychmiastowy przyjazd. :!: :?: Jest tylko jedna kwestia: nawet jak mi się zapaliło "ENGINE SERVICE SOON" to auto jechało normalnie bez żadnych objawów braku przyspieszenia czy coś podobnego. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drążąc temat dalej, dowiedziałem się, że tak był to tak jak u Ciebie błąd sondy lambda, symbol, chyba ten sam, o ile dobrze usłyszałem (rozmowa telefoniczna za mechanikiem, który był na hali), z tym, że nie mówił, że to oznacza za dużo wody w paliwie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Strażak Sam

Więc podjedź na stację gdzie zatankowałeś i pokaż im to. Ze jak "chrzczą" paliwo to niech to robią z głową a nie w proporcjach 50/50 :/ W wa-wie już widziałem silnik po takim paliwie z SHELLA ale gość wygrał sprawę w Sądzie i nowy silnik.

 

[ Dodano: Pią 15 Maj, 2009 12:26 ]

Tak jak pisałem, jeśli na wydruku z komputera masz "TW CATALYST SYS -B1" to symbol B1 oznacza za dużo wody w paliwie. Natomiast jeśli jest inny symbol, to wtedy niech ci powiedzą co to za błąd? Bo tych błędów może być kilkanaście i każdy z nich mówi o czymś innym. żeby nie było tak, że goście nie powiedzieli ci wszystkiego, licząc na to, że za chwilę padnie ci o kilka elementów więcej i wtedy może więcej zarobią? :< Np. może szwankować sama Sonda i koszt jej wymiany jest znacznie mniejszy niż całego katalizatora albo czegoś innego. Znam takich, którzy tak robią licząc, że złapali frajera, który potem "beknie" parę złotych więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jack99, objaw jaki miales, tzn brak przyspieszenia powyzej 80 km/h moga byc takze spowodowane przez uruchomienie sie trybu zabezpieczenia pzed przegrzaniem przekladni CVT. Jest to w instrukcji obslugi. Rozdzial 5-12.

Instrukcje mozesz sciagnac z netu (http://rapidshare.de/files/45572368/Nissan_Murano_-_instrukcja_obslugi_2006r.pdf.html)

a tutaj wkleilem Ci sam fragment dotyczacy trybu zabezpieczenia przed przegrzaniem.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e09168e69f2ca70.html

 

Jaki masz przebieg w smochodzie, czy kiedyklowiek wymieniany byl olej z przekladni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Strażak Sam

Bilro! teraz to mi zaimponowałeś ;) Nie wiedziałem, że takie cudo mają Murańce!! :/ Ale dzięki za informację. Tylko wiesz co, jakoś nie mogę ściągnąć tej instrukcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bilro, dzięki za info.

Przebieg: 35900 km, czyli niedużo; samochód używany jakieś 1,5 roku. Olej w przekładni nie był wymieniany.

Stało się to w sytuacji, kiedy ruszyłem niedawno, jakiś 2 kilometry spokojnej jazdy.

Jak się zaświeciła kontrolka, to zaczął jechać normalnie. Zatrzymanie się, (bo to zrobiłem jak tylko mogłem - wcześniej jechałem po moście Łazienkowskim), i wyłączenie samochodu, nie zmieniło sytuacji: kontrolka się świeciła i można było normalnie przyśpieszać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, raczej sonda. Proponuje zakonczy dyskusje w tym watku na temat kontrolki silnika bo zrobis sie balagan. Lepiej zalzyc nowy temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...