Spootie Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Pewnie ten niebieski na sporawej feldze co krąży ostatnio tu i tam.A może ten: Obrazek Jutro bedziemy, także pewnie do zobaczenia, bo almerkę często wieczorem na C widać. Tak, to dokładnie ten Sunny. Ładnie idzie. Na C będę we czwartek. Nie jeżdżę tam w inne dni raczej. Czwartki i czasami niedziele. Dzisiaj będę walczył z fotelami. Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Ten niebieski na feldze to chyba SR (GA16). Tego ze zdjęcia też kojarzę. Jest chyba tylko jeden w Wawie, w tym kolorze. Stał kiedyś na Otomoto, świeżo sprowadzony. Dzwoniłem po niego i spóźniłem się o jeden dzień (następnie zadzwoniłem po białego ) Trzeba się będzie z nim sprawdzić przy okazji. Zobaczymy czy jest te 170KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Tak, to dokładnie ten Sunny. Ładnie idzie. Nie jest to przypadkiem Turbo Sunny FER-a ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Tak, to dokładnie ten Sunny. Ładnie idzie. Nie jest to przypadkiem Turbo Sunny FER-a ?? Gość mówił, że ma 170 KM wolnossak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Dawaj tego filma jak chłoszczesz tego 206 RC w tak nie dopracowanym setupie jaki masz teraz pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Obejrzałem chłostę i musicie chłopki popracować nad wozem jeszcze Kill zaliczony ale, żeby to była przepaść to nie powiem. Ile obecnie waży Twoja Almera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Dawaj tego filma jak chłoszczesz tego 206 RC w tak nie dopracowanym setupie jaki masz teraz pod maską Filmik: Obejrzałem chłostę i musicie chłopki popracować nad wozem jeszcze Kill zaliczony ale, żeby to była przepaść to nie powiem. Ile obecnie waży Twoja Almera? Waży ze 1100 kg jak nic + ja 111 = 1211 kg A co do filmiku, tak jak pisałem na innym forum, celowo puściłem Adasia przodem, on był na rozkręconej dwójce, a ja na kompletnej ladze przy 2k obrotów na 2gim biegu... zanim się rozkręciło to bydłowate turbo na tym ciśnieniu jak w oponie od quada... zwróć uwagę, że przy przepince na 4 bieg nagle zostaje jak dziki z tyłu... w lusterku widać jak znika Fakt faktem, to kompletnie nie to o co nam chodzi, więc nie traktuj tego jako tłumaczenia słabych osiągów. Będzie 1.2 bara, będzie o czym gadać Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Spootie, I na tym ciśnieniu co masz da się dużo dużo poprawić... Koło mnie jest hamownia więc można tam trochę czasu spędzić zwłaszcza nad zapłonem i pogrzebaniu przy rozrządzie - wcześniej oczywiście dojść co jest nie tak z paliwem... Bo kręcenie go do 6500 to uwierz mi że jest to marnowanie jego potencjału motorowni na mechanice i z taką suszarką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Spoko, myślałem, że on odpuścił i dlatego tak wyskoczyłeś. Skoro to był boost to chłosta zaliczona :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Spootie, I na tym ciśnieniu co masz da się dużo dużo poprawić...Koło mnie jest hamownia więc można tam trochę czasu spędzić zwłaszcza nad zapłonem i pogrzebaniu przy rozrządzie - wcześniej oczywiście dojść co jest nie tak z paliwem... Bo kręcenie go do 6500 to uwierz mi że jest to marnowanie jego potencjału motorowni na mechanice i z taką suszarką Kuba, ogarniemy to na hamowni naszego znajomego, bo mam tam lepsiejsze warunki. Dla Ciebie to chyba bez znaczenia na jakiej hamowni będziemy się bawili...? Z tym paliwem będziemy w tym tygodniu walczyli. Do końca maja musi być autko gotowe, bo na początku czerwca muszę nim pojechać poza Wawę, a nie chcę tam mieć z nim problemów. Dzięki za pomoc z tym całym bajzlem! Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Widziałem dzisiaj Almę na C. Następnym razem podbiję ale stało tam was 4 chyba i nie wiedziałem, który to właściciel . Poza tym szybko się zawijałem. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 14 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Widziałem dzisiaj Almę na C. Następnym razem podbiję ale stało tam was 4 chyba i nie wiedziałem, który to właściciel . Poza tym szybko się zawijałem. pzdr Tylko 4? A to dopiero się zbieraliśmy... ale nie martw się, jesteśmy przyjaźnie nastawieni, więc wystarczyło spytać... Bić nikogo nie zamierzaliśmy! Widziałem Cię zresztą jak przejeżdżałeś. Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 również widziałem, gratuluje powrotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 ale nie martw się, jesteśmy przyjaźnie nastawieni, więc wystarczyło spytać... następnym razem odważę się podejść :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 również widziałem, gratuluje powrotu Dzięki, w przyszłym tygodniu powinno być już czym się pochwalić. W ten weekend mam zamiar zrobić porządek z ciśnieniem paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 również widziałem, gratuluje powrotu Daj coś o Clio w naszym Hyde Parku Turbo, N/A, FWD, RWD, AWD, Drag, ... i inne, nie tylko Nismo. Wrażenia, porównanie ... :one: A Spootiego zapraszam do Ryk, bo czerwona bedzie już po wałkach :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 również widziałem, gratuluje powrotu Daj coś o Clio w naszym Hyde Parku Turbo, N/A, FWD, RWD, AWD, Drag, ... i inne, nie tylko Nismo. Wrażenia, porównanie ... :one: A Spootiego zapraszam do Ryk, bo czerwona bedzie już po wałkach :one: Jeszcze się nie nadaje na takie zabawy, a poza tym w ogóle mnie jakoś prosta nie pociąga. To autko jest do zabawy dla mnie. Cały czas pozostał temat nieogarniętego paliwa, bo nigdy nie ma kiedy... przez to boostu nie ma itd... słabo generalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 no musimy się w tygodniu na C styknąć śr albo czwartek i wybadać wozy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 no musimy się w tygodniu na C styknąć śr albo czwartek i wybadać wozy:) Wpadne, ale tylko jeśli moje autko będzie już dokończone do etapu, jaki w tym tygodniu założyłem. Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 A co powiesz Spootie, na ori spojler z N16? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 21 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 A co powiesz Spootie, na ori spojler z N16? Jadłem przed chwilą... Mój żołądek nie jest zbyt wytrzymały na okrutne widoki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Przynajmniej bez rzeźby No i ważne ze oryginalny, może się podobać lub nie. Widze ze Tobie nie przypadł do gustu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 21 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Przynajmniej bez rzeźby No i ważne ze oryginalny, może się podobać lub nie. Widze ze Tobie nie przypadł do gustu Nie, nie.. moje autko jest cały customowe, nie mogę sobie pozwolić na gotowca Już rozmawiałem z Czarkiem z Autora i będziemy robili parę przeróbek. Przyjdzie lekka maska, przerobiona tylna klapa, itd, ale to w zimie, nie teraz. Tak na marginesie moja Almerka trafi teraz na jakiś tydzień do znajomego, żeby zrobić porządek z kilkoma rzeczami. Później do Coobcia na dokończenie strojenia i będzie git. Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Co tam nowego w aucie, bo trochę cisza w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Co tam nowego w aucie, bo trochę cisza w temacie. Nom trochę się pozmieniało... Przyszło nowe Walbro 255 GSS 342, wreszcie pięknie wyje w baku paliwa! Do tego zmieniliśmy cały układ zapłonowy na nowy, co bardzo poprawiło odpalanie autka i ogólnie mam wrażenie, że autko równiej pracuje i lepiej się wkręca. Coobcio piknie ogarnął strojenie w piąteczek wieczorkiem, jutro planujemy to hamować i wyregulować zapłonik. Wczoraj przeżyliśmy chwile grozy, bo autko nagle przestało kompletnie jechać, nawet nie było jałowego biegu. Po całym dniu szukania problemów w TPSie, czujnikach, układzie dolotowym, snuciu teorii o różnych innych wariantach, wpadliśmy na pomysł, że na wszelki wypadek sprawdzimy pompę, która de facto paliwo podawała. Okazało się, że wszystko jest jak powinno być, ale wężyk, który jest wężem paliwowym (lol) zmiękł pod wpływem ciśnienia jakie generuje Walbro. Efekt był taki, że przy większym ciśnieniu paliwo sikało przy wyjściu z baku z powrotem i nie szło do silnika. Założyliśmy metalową obejmę na przewód paliwowy i teraz idzie jak dziki. Coobcio, z jakiegoś powodu na tych samych ustawieniach autko trzyma teraz 1.3 bara, zostawić, czy zdjąć mu trochę? Ponadto niestety przy większym obciążeniu np na 4 biegu zegar od boostu tańczy mi od 1.1 bara do 1.3... Trochę mnie to zmartwiło. Jutro chciałbym podjechać i zrobić ostatnie szlify przed wyjazdem moim. Dzięki. Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.