xtomek Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Skrzynia od P10 GT. Kuca... pewnie koło 300... nie wiem... zobaczymy co będzie jak dokończymy silnik, zarządzanie paliwem, turbiną, itd... Nie załamuj mnie, bo 350 zrobi ę Pozdro i trzymam kciuki, za tak ambitny projekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Nie załamuj mnie, bo 350 zrobi ę Pozdro i trzymam kciuki, za tak ambitny projekt. Zobaczymy co hamownia wypluje... W zeszlym tygodniu wycisnelismy ponad 300... tzn na 0.8 bara bylo 280, a w finalnie jezdzilem na 1.2, wiec na pewno ponad 300 bylo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Skrzynia od P10 GT. xkarol ujeżdża teraz rudą ze skrzynią z P10 SLX 2,0 i twierdzi, że jest lepiej niż ze skrzynią z P10 GT. Ja mam podobne wrażenia. Co o tym sądzisz, Dupohamownia daje d*py? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 xkarol ujeżdża teraz rudą ze skrzynią z P10 SLX 2,0 i twierdzi, że jest lepiej niż ze skrzynią z P10 GT. Ja mam podobne wrażenia. Co o tym sądzisz, Dupohamownia daje d*py? Ja nie narzekam na tą skrzynię. Mam inne rzeczy do dokończenia, później będę myślał o zmianie skrzynki. Potrzebuję kogoś, kto mi podepnie gniazdo OBD. Ktoś ma pomysł kto może mi to zrobić? Nie wiem niby czemu to gniazdo jest wycięte, ale co mam poradzić... Muszę to zrobić... i to szybko... Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Jezu, wal do Coobcia. Jest jescze parę innych dobrych firm, które wszystko zrobią za kasę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stapcio Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Szkoda ze w takich projektach najwięcej rozchodzi się o $$. Gdyby nie kasa by jeździło więcej takich niepozornych dupowozów. ( też marzy mi się swap z sunny gti-r ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Masz ECU które nie obsługuje OBD... Jedynie można z ECU puscić kostkę diagnostyczną Nissana i nic więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Masz ECU które nie obsługuje OBD... Jedynie można z ECU puscić kostkę diagnostyczną Nissana i nic więcej. Coobcio, mam ECU fabryczne od silnika GTiR, tylko ktoś mi pociął wiązkę od OBD... Teraz będę tam pakował NisTune, co powoduje, że muszę mieć funkcjonujące OBD... Ponadto ktoś wyciął tam sondę lambda, co powoduje, że ilekroć stroiliśmy (zresztą z Tobą) to auto, to zawsze wszystko się pieprzyło następnego dnia, bo mapy były stałe, fabryczny komputer próbował się adaptować i działo się 1000 innych syfów. Teraz chcę mieć to zrobione profesjonalnie i porządnie i żadnych prowizorek typu EcoMaster... Już chyba znalazłem człowieka, który mi to OBD ogarnie jak trzeba i naprostuje wiązkę włącznie z Sondą. Zobaczymy, jeśli tak, to alarm odwołany. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Jak chcesz mieć OBD to musisz przywrócić sobie wiązkę i ECU oryginalną z N16 od QG18 i jakoś ją połączyć z SR20... A sondę nie była podłączana bo początkowo auto miało śmigać na kompie z wolnossaka i jak wiadomo Sonda w nim to same problemy z odpowiednią ilością paliwa na doładowaniu... które są nie do ominięcia świnką no chyba że podłączy się ją bezpośrednio pod wtryski... Ps. Wisisz mi jeszcze Akumulatr który CI pożyczyłem na odpał Almery u AutoR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Jak chcesz mieć OBD to musisz przywrócić sobie wiązkę i ECU oryginalną z N16 od QG18 i jakoś ją połączyć z SR20... A sondę nie była podłączana bo początkowo auto miało śmigać na kompie z wolnossaka i jak wiadomo Sonda w nim to same problemy z odpowiednią ilością paliwa na doładowaniu... które są nie do ominięcia świnką no chyba że podłączy się ją bezpośrednio pod wtryski... Ps. Wisisz mi jeszcze Akumulatr który CI pożyczyłem na odpał Almery u AutoR. Coobcio, ten akumulator padł po niecałym miesiącu, a na dodatek Czarek mi wtedy dał znać, że w miejsce tego acu dostałeś inne. Jak chcesz, mogę Ci za niego rzucić te 5 zł. Ponadto komputer ponoć jest fabryczny od GTiR'a. Skoro fabryka wkładała kompa od wolnossaka do silnik z Turbo, to dobrzy byli! Na koniec... sonda nie była "nie podłączona" tylko została wycięta, kabel od sądy jest najzwyczajniej przecięty. Oglądało tą moją rzeźbę już kilka osób, które jak mam wrażenie bardzo się znają i wszyscy jednogłośnie powiedzieli, że jest to kompletnie spieprzone i jest masa do naprawy... Cóż... takie życie, tylko szkoda, że ja jako klient tracę na tym pieniądze. Jedno już wiem, więcej nie robię żadnych prowizorek... Albo coś robić porządnie, albo wcale. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BTB Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 sry za off ale jak masz akumulatory po 5zl padniete nawet :-) to biore ha ;P , lekkie mydlenie oczu z Twojej strony i tyle:whistle: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 sry za off ale jak masz akumulatory po 5zl padniete nawet :-) to biore ha ;P , lekkie mydlenie oczu z Twojej strony i tyle:whistle: BTB, z całym szacunkiem, to była moja reakcja na publiczne pranie brudów, a skoro jej nie zrozumiałeś, to już nie do mnie pretensje. Ponadto, to nie jest chyba Twoja sprawa. Sorry za reakcje, ale pchasz nos w nieswoje tematy. Co do sprostowania powyższego Coobcio, jak już wkładasz komuś coś do auta, to informuj go PRZED faktem, a nie po... dostałem auto z akumulatorem, nikt mnie nie poinformował, że mam go komukolwiek oddać, a Ty po jakimś czasie przypominasz sobie... hej tam był mój akumulator... zażądam za niego kasy... Ze mną się tak spraw nie załatwia, sorry. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Coobcio, ten akumulator padł po niecałym miesiącu, a na dodatek Czarek mi wtedy dał znać, że w miejsce tego acu dostałeś inne. Jak chcesz, mogę Ci za niego rzucić te 5 zł. Ponadto komputer ponoć jest fabryczny od GTiR'a. Skoro fabryka wkładała kompa od wolnossaka do silnik z Turbo, to dobrzy byli! Na koniec... sonda nie była "nie podłączona" tylko została wycięta, kabel od sądy jest najzwyczajniej przecięty. Oglądało tą moją rzeźbę już kilka osób, które jak mam wrażenie bardzo się znają i wszyscy jednogłośnie powiedzieli, że jest to kompletnie spieprzone i jest masa do naprawy... Cóż... takie życie, tylko szkoda, że ja jako klient tracę na tym pieniądze. Jedno już wiem, więcej nie robię żadnych prowizorek... Albo coś robić porządnie, albo wcale. Pozdrawiam. Jakieś druciarstwo było robione w tym wozie u Coobcia Ciekawe jak inne projekty turbo? Sondy lambda się nie wycina, ot kolejny raz ktoś potwierdził fakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 W swoim autach i wielu innych odpinam sondy, nie ucinam ich - do kabli w tym aucie się nie dotykałem, jedynie podłączaniem ECU Majstra. Jak wiadomo S Lambda blokuje nam paliwo co jest nie do okiełznania świnką tak jak bym chciał... Nie mogę dopuścić by przy wciśniętym gazie w podłodze w turbo wozach było za ubogo, tak więc wybrałem mniejsze zło zażyczyłem sobie by przy dostarczeniu mi auta do strojenia było ono bez sondy lambda... Moim zdaniem do przeżycia jest jak w trasie blisko 300Konne auto spali o 1 do 2 litrwa paliwa więcej, niż ma mi paliwa zabraknąć kiedy damy w palnik co mogło by poskutkować spłynięciem tłoków do miski olejowej. Nie ukrywam że z technicznego punktu widzenia zdecydowanie bardziej warto zainwestować te parę tysiączków więcej i pójść w SA - to jest zdecydowanie najlepsze rozwiązanie, z którego osobiście bym wybrał właśnie NISTUNE-a bąć Apexi Power FC... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 W swoim autach i wielu innych odpinam sondy, nie ucinam ich - do kabli w tym aucie się nie dotykałem, jedynie podłączaniem ECU Majstra. Jak wiadomo S Lambda blokuje nam paliwo co jest nie do okiełznania świnką tak jak bym chciał... Nie mogę dopuścić by przy wciśniętym gazie w podłodze w turbo wozach było za ubogo, tak więc wybrałem mniejsze zło zażyczyłem sobie by przy dostarczeniu mi auta do strojenia było ono bez sondy lambda... Moim zdaniem do przeżycia jest jak w trasie blisko 300Konne auto spali o 1 do 2 litrwa paliwa więcej, niż ma mi paliwa zabraknąć kiedy damy w palnik co mogło by poskutkować spłynięciem tłoków do miski olejowej. Nie ukrywam że z technicznego punktu widzenia zdecydowanie bardziej warto zainwestować te parę tysiączków więcej i pójść w SA - to jest zdecydowanie najlepsze rozwiązanie, z którego osobiście bym wybrał właśnie NISTUNE-a bąć Apexi Power FC... Coobcio, naucz się proszę, ze gadanie jest srebrem, a milczenie złotem, a zwłaszcza w niektórych sytuacjach. Przez cały czas jak był montowany silnik z GTiR'a w moim aucie, słyszałem, że ogarniasz go razem z chłopakami, bo oni sobie nie radzą z elektroniką itd... Sam się chwaliłeś przed kolegami jak u Ciebie byłem, że: "Musi wszystko działać, bo w końcu Coobcio to wszystko montował". I nie chodziło o EcuMajstra, bo to było przed tym jak go podpięliśmy. Teraz nagle się dowiaduję, że Ty tylko robiłeś EcuMastera. Pomijam fakt, że po KAŻDYM Twoim strojeniu moje auto po 2 tys kilometrów miało pełno paliwa w oleju i generowało mi to kolejne koszta. Patrz... nic by nie wypłynęło, ale masz taką przypadłość, że zawsze musisz się mądrzyć. Na Twoim miejscu przemyślałbym to, bo ilekroć ktoś z dobrych Nissanowców słyszy, że się dotykałeś do mojego auta, radzi mi, żeby dobrze wszystko sprawdzić, albo reaguje chwilą ciszy. Jasne, możesz walczyć na forum z takimi komentarzami jak mój, itd., ale takie opinie znikąd się nie biorą. Pozdrawiam i na przyszłość polecam oszczędność w słowach. Dzięki, Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Coobcio, naucz się proszę, ze gadanie jest srebrem, a milczenie złotem, a zwłaszcza w niektórych sytuacjach. Przez cały czas jak był montowany silnik z GTiR'a w moim aucie, słyszałem, że ogarniasz go razem z chłopakami, bo oni sobie nie radzą z elektroniką itd... Sam się chwaliłeś przed kolegami jak u Ciebie byłem, że: "Musi wszystko działać, bo w końcu Coobcio to wszystko montował". I nie chodziło o EcuMajstra, bo to było przed tym jak go podpięliśmy. Teraz nagle się dowiaduję, że Ty tylko robiłeś EcuMastera. Pomijam fakt, że po KAŻDYM Twoim strojeniu moje auto po 2 tys kilometrów miało pełno paliwa w oleju i generowało mi to kolejne koszta. Patrz... nic by nie wypłynęło, ale masz taką przypadłość, że zawsze musisz się mądrzyć. Na Twoim miejscu przemyślałbym to, bo ilekroć ktoś z dobrych Nissanowców słyszy, że się dotykałeś do mojego auta, radzi mi, żeby dobrze wszystko sprawdzić, albo reaguje chwilą ciszy. Jasne, możesz walczyć na forum z takimi komentarzami jak mój, itd., ale takie opinie znikąd się nie biorą. Pozdrawiam i na przyszłość polecam oszczędność w słowach. Dzięki, Piotrek. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Domyślam się że jesteś niezadowolony i wyrażasz tu swoje gorzkie żale... Szkoda że dopiero po przeszło półtora roku... Zamiast odrazu powiedzieć że podejrzewasz że coś jest nie tak i chesz bym to sprawdził i ew. poprawił pod kątem strojenia. I bardzo dziwi mnie fakt że większość projektów turbo jakie stroiłem w tym nie koniecznie Nissany w sposób budżetowy czyli strojone w trybie open loop (z odpiętą sondą lambda) w oparciu o ECU Majstra bądź SMT6 nie miały problemu z benzyną w oleju z wyjątkiem tylko twojej POJEDYŃCZEJ sztuki - może przyczyna była inna np. nieszczelność w dolocie po stronie tłoczącej, wtryski może nie równo lały a może silnik był w kiepskiej kondycji... Zawsze jak z kimś jeżdżę i stroję wóz to ten ktoś ma wgląd na AFR i zawszę ustawiam go na częściowych uchyleniach w granicy 14,5-14,9 a przy wot 13 i wraz z coraz większym boostem ono maleje... Różnice wynikające chociażby ze zmiany temperatury nie są na tyle duże by benzyna lała się do oleju tak więc wątpię by sposób strojenia był tu temu winny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Coobcio, z całym szacunkiem, ale pieprzysz... Ja pisze o tym, że uchylasz się od swoich wpadek, a Ty mi piszesz o samym fakcie sposobu strojenia... Wtedy nie miałem pojęcia jak to jest zrobione, a tym bardziej jak powinno. Teraz mając ekspertyzy ludzi po zimie stwierdzam, że nie jest to dobre rozwiązanie, a na pewno nie jest to dobrze zrobione. Każdy twierdzi, że jest to druciarstwo, że OBD powinno być wpięte i, że to bzdura, że jest wycięte, że powinna być sonda, itd itd... Coobcio, zrozum, że mi nie zależy, żeby tu po Tobie jeździć, nie jestem taki i nie napisałbym nic, gdyby nie to, że zacząłeś pisać bzdury pełnym pewności siebie tonem. Masz złą renomę na rynku tuningowym, nikt poważny nie chce u Ciebie robić aut, a ludzie, którzy u Ciebie samochody robili, wielokrotnie szukają innych źródeł tego typu usług. Czy ja muszę coś dodawać? Wnioski musisz wyciągnąć sam i coś z tym zrobić, bądź nie. Twoja sprawa. Mógłbym jeszcze napisać kilka rzeczy, ale nie chcę, więc mnie nie prowokuj proszę. Dzięki! Pozdrawiam. Poza tym wiesz, co mi napisałeś w swoim poście? Że to ja powinienem jako klient znać się na porządnym wykonaniu Twojej pracy, a nie Ty, czyli jej wykonawca... Czy to poważne? Sam mi powiedz. Ja jadę do Ciebie i pytam "Coobcio, czy to będzie działało jak trzeba?" Ty mi odpowiadasz "TAK"... i nie dodajesz żadnych "ale", że samochód nie będzie trzymał strojenia, że to będzie nie do końca jak powinno, czy tamto... Rób wszystko tak, żeby nie można było się do niczego przyczepić. Moja praca mnie tego nauczyła i nie zdarzają mi się na nią reklamacje, życzę tego także Tobie. Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Od niczego się nie uchylam, po prostu nie dałeś mi znać że coś jest nie tak i chciałbyś bym to sprawdził a wystarczył by telefon, sms bądź info na PW... A Odnośnie czarnego oleju to w czerwcu 2009 napisałeś że silnik był zaszlamiony/zasyfiony i wysunąłeś diagnozę że prawdopodobnie przed tobą silnik był śmigany na oleju mineralnym a z tego co wiem ty już śmigałeś na oleju syntetycznym który jak wiemy ma bardzo dobre właściwości myjące i na tej podstawię mogę stwierdzić że to było przyczyną zabrudzenia i w efekcie czernienia oleju : Przyczyna była prozaiczna... można powiedzieć, że głównym czynnikiem była temperatura, która tam powstawała przez złe poprowadzenie powrotu z turbo do IC itd. Więcej czasu zajęło czyszczenie pod pokrywą zaworów syfu, jaki tam był, bo poprzedni właściciel motorowni zdaje się jeździł na mineralnym oleju albo bóg jeden wie co... Będą zdjęcia, to zobaczycie jak to wyglądało. Teraz poprawione zostało kilka rzeczy i powinno być dobrze. Piotrek. Odnośnie Czarnego oleju że to nie jest skutek zbyt bogatej mieszanki potwierdzają to chociażby twoje słowa: Właśnie siedzę na Mazurach... zaraz pod granicą z Rosją... 240 KM tutaj mam... spalił mi na trasie jakieś 9, góra 10 litrów... wracając sprawdzę to dokładnie. Fakt faktem szedłem praktycznie cały czas poniżej turbo i równo, bo było pusto - noc... ale jestem mega szczęśliwy, że da się tym w razie potrzeby tanio pojechać. Kilka rzeczy widzę jeszcze do poprawy, ale samochód zbiera się pięknie i prowadzi już całkiem nieźle. Piotrek. Ba!! Idzie jak zły, a najlepsze i tak jest spalanie... Kręcisz go na każdym biegu, a paliwo spada tak, jak wcześniej przy spokojnej jeździe poniżej turbo... Elastyczny jest tak, że nawet nie ma po co redukować poniżej 4 biegu na trasie, bo tylko wyje bardziej... Z dołu ciągnie... Masz wrażenie, że nie jedziesz, a autka zostają w tyle jak dzikie! Naprawdę nie widzę po swojej stronie żadnej winy, skoro nie dałeś w ogóle jakich kolwiek oznak przez rok i nagle po upływie tego 1 roku najeżdzasz na mnie... Co to ma w ogóle być ? Najpierw piszesz w superlatywach, zachwalasz i opisujesz jak to jesteś zadowolony z mojej pracy nad strojeniem, nad dopieszczaniem zapłonu a po roku w którym nie wiadomo co się działo z autem wyprawiasz takie cyrki. Odnośnie OBD to skąd ma ono być skoro nigdy nie występowało w Sunnym GTI - a właśnie od niego masz całą wiązkę silnikową... Ja pod kątem elektryki poza podpięciem ECU Mastera i uzbrojeniem silnika w wiązkę z Sunnego GTi + dołożeniem rezystorów pod wtryski oraz po zmianie ECU z Sunnego N14 na to z GTI-R odwróciłem zasilania na TPS bo ECU z GTI-R ma zamienione + z - (to już u mnie pod garage było robione) do niczego więcej się nie dotykałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Odnośnie OBD to skąd ma ono być skoro nigdy nie występowało w Sunnym GTI - a właśnie od niego masz całą wiązkę silnikową... To ciekawe z czego korzysta Consult lub Nissan Datascan, jezeli nie z obd?? hmmm?? http://www.blazt.biz/products/cable.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 To ciekawe z czego korzysta Consult lub Nissan Datascan, jezeli nie z obd?? hmmm?? Korzysta z diagnostycznego nissanowego portu o którym można poczytać chociażby tu: http://nissanklub.pl/index.php/zrob-to-sam/46-inne/81-autodiagnostyka-elektroniki-silnika-sr20-ga16-ga14 A pisząc o OBD miałem na myśli gniazdo nowszego typu występujące między innymi w N16 i P11.144, może stąd wynikło nieporozumienie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Korzysta z diagnostycznego nissanowego portu o którym można poczytać chociażby tu: http://nissanklub.pl/index.php/zrob-to-sam/46-inne/81-autodiagnostyka-elektroniki-silnika-sr20-ga16-ga14 A pisząc o OBD miałem na myśli gniazdo nowszego typu występujące między innymi w N16 i P11.144, może stąd wynikło nieporozumienie... Ja o niebie Ty o chlewie... Świat tuningu wyraża się o Tobie źle, a Ty jesteś najmądrzejszy. Coobcio... ja się dowiedziałem o paru rzeczach, o których wcześniej nie wiedziałem... Byłem zadowolony przez chwilę. Słowo chwila ma tu bardzo istotne znaczenie. Jeszcze raz napiszę, po raz ostatni, bo ja kończę ten temat: Gdybyś się nie wymądrzał i nie wciskał w moim wątku ludziom kitu, to bym się nie odezwał i nic złego nie napisał. Sam się prosiłeś. Dla mnie temat zakończony i nie chcę tego kontynuować pod swoim wątkiem. Mojego samochodu kolejny raz nie dostaniesz do ręki, wolę wydać większe pieniądze, ale wiedzieć, że to jest zrobione jak należy u ludzki, którzy nie tak, jak Ty mają dla mnie zawsze chwilę pomiędzy 6 innymi rzeczami. Zaczynają i robią do końca co mają do zrobienia. Zrób co chcesz z tą krytyką, dla mnie możesz uskuteczniać to, co robisz dalej, ale nie pozwolę pod swoim wątkiem wciskać ludziom nieprawdy, bo to rzuca także złe spojrzenie na mnie. Dzięki! Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 (edytowane) Tak to jest jak ktoś jest ciągle na dorobku i żeruje na innych. Cieszę się, że ktoś w końcu napisał prawdę. Zgadzam się z Tobą, na Fundamentowej to jest hurtownia, a nie porządny warsztat. Lepiej dołożyć i nie czekać pomiędzy kilkoma druciarstwami robionymi w autach, tylko zrobić auto w porządnej firmie która szanuje czas i wymagania klienta. W porządnym warsztacie najpierw diagnostyka, potem ewentualne dłubanie. Najlepiej to klientowi oczy zamydlić bzdurami. Edytowane 18 Czerwca 2010 przez eszi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 ESZi oj grubo żeś przesadził w tym momencie... Wiadomo nie od dziś że przy dużej ilości aut zdarzyć się może jakaś niezadowolona osoba zwłaszcza że wszystko co robię jest robione BUDŻETOWO, nie korzystam ze Stand Alon-ów tylko wszystkie moje projekty oparte są o ECU Mastera który ma swoje ograniczenia, którym głownie jest Sonda lambda a w przypadku nissana radzą sobie z nią po przez jej odpięcie bowiem bardzo mnie ogranicza po przez zubażanie mieszanki aż do 4500obr.min i to przy WOT... Spootie patrząc z mojej strony to źle podszedłeś do tematu nie informując mnie na bieżąco że coś jest nie tak, że coś ci się nie podoba i że trzeba dokonać poprawek... Ze słowami krytyki trzeba się liczyć a wiec dziękuje za wasze nie zbyt przychylne uwagi, nie pójdą one w las - zacznę od Notatnika by nie było takich sytuacji że 6 aut naraz jest pod garażem... Powodzenia w projekcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 (edytowane) Panowie, cisza wyborcza obowiazuje. Kara do miliona złotych. To jest temat Spootiego i niech tak zostanie. Przecież jeszcze jest PW. Wszelkie komentarze w tej akurat sprawie, są zbędne. Każdy ma prawo wyboru warsztatu lub zmiany na inny. Pozdrawiam Tomek Edytowane 20 Czerwca 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.