counterox Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 No hamownia wszystko wyjaśni. Powiedz mi jeszcze ile płaciłeś za kwasiaka i gdzie go kupiłeś ?? Kumpel teraz kupił spaware i może spawać każdy metal... myślę, że jakbym zakupił rurki i uśmiechnął się do niego to pospawałby coś takiego ;P Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Kupilem w italinoxie na targowku. Za 3m rury i 6 lukow zaplacilem bodajze 183zl . Do zrobienia wydechy wystarczy 5 lukow. Jezeli o hamownie chodzi to bylem wczoraj na mineralnej ale bylo zamkniete :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 to jedź do Kreatora na Młodnickiej. Pomiar w tej samej cenie i dostępni 6dni w tygodniu. Wcześniej umów się telefonicznie. Dane na google -> kreator mocy Warszawa pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Postaram sie jutro podjechac. Zastanawiam sie czy zyskalbym cos jakbym zrobil sobie nowy kolektor wydechowy, bo ten seryjny to jakis taki lipny wszystkie 4 kanaly schodza sie pod bardzo ostrym katem wiec wydaje mi sie ze to utrudnia napedzanie turbiny [ Dodano: Sro 22 Kwi, 2009 13:25 ] Hamownia rozwiala watpliwosci Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony ,wzgledem ostatniego hamowania przybylo 19KM i 18Nm ile dal samy wydech to niewiem ,ale sklada sie na to wydech ,stozek i usuniecie kata teraz ma moc powyzej serii i mozna sie brac za podlanie paliwem a oto wykres http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/75820079643e6b2f.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Kurde Niuton jak w moim 200SX - pasuje Kawał dobrej roboty z tym wydechem, fabrycznie powinny te silniki tyle Nm przynajmniej mieć... Ps. teraz to ja bym szukał wtrysków z Patrola też by sporo przybyło a potem do tego chipsa - może jakiś nowy rekordzik będzie, choć fakt że suszaraczka w serii jest mała no a głowna bieda to pompa paliwa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Cocbcio wtryski z wersji 2,8TD ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Albina pytaj... z tego co pamiętam to NAVARA/PATROL 2,5... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 2,8 to 6 garów. Potrzebne są wtryski z pickupa yd25 (stara buda) lub patrola/ terrano zd30 . Obie wersje da się włożyć ( nie są p&p ale nie wymagają jakichś przeróbek, jedynie podsilikonowania uszczelniaczy i podgięcia przewodów paliwowych) bo oba typy wkładałem. Strojone było tylko na tych z zd30 bo z yd25 miałem pożyczone tylko. P.S Navara nowa to już common rail i od tego nie podejdą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Nagralem film z jazdy po trasie ,ale niestety musi byc IC ,jak sie turbo nagrzeje to powoli rozpedze sie do 190 ale zeby osiagnac 210 to juz musze z 10 min go cisnac :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 A powiedz mi jeszcze kupowałeś po prostu "prosze rurę kwasową 2,5 cala" czy miałeś konkretny typ kwasówki upatrzony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 po prostu poprosilem o kwasowke 63,5mm ,szczegol ze dostalem 60,3mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość suchy12345 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Witam, mam pytanie zna może ktoś wymiary flanszy pod kolektor wydechowy do almery 2.2Di, chce zrobić kolektor wydechowy tylko potrzebuje wymiary flanszy chodzi mi o samą długość i wysokość nie musi być to dokładny wymiar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Wow ! Piękna robota. Hmm, jednak ten silnik ma jakieś rezerwy mocy Czekamy na ciąg dalszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 film z 14 minutowej jazdy http://www.badongo.com/vid/1098885 Uwaga 2 razy pojawia sie bluzgi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 W ogóle nie słychać, żeby było głośniej w stosunku do serii... Fajnie Ci się zbiera autko :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 W srodku jest calkiem cicho ,fajnie mruczy Zbiera sie zbiera niepowiem , nie jedno 2,0 wybatoszylem ,ale IC jest konieczny bo silnik na trasie pracuje na goracym powietrzu i ciezko mu ponad 200km/h zasuwac Teres roznice bys uslyszal przy otwartej szybie ,wtedy jest naprawde glosno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasil Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Mam pytanko: A jaka rurę byście proponowali do 1.5?? bo tak 2,5 cala to wydaje mi sie za dużo na ten silniczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 A jaka rurę byście proponowali do 1.5?? bo tak 2,5 cala to wydaje mi sie za dużo na ten silniczek do serii, nie więcej niż 55mm wewnątrz. Ale nie spodziewaj się przyrostów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 A jaka rurę byście proponowali do 1.5?? bo tak 2,5 cala to wydaje mi sie za dużo na ten silniczek zostaw seryjny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasil Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 do serii, nie więcej niż 55mm wewnątrz. Ale nie spodziewaj się przyrostów A to ten silnik słabo reaguje na drobne poprawki?? Tak czytałem na forum że prawie u każdego czuć różnice po rozluźnieniu wydechu i jeszcze zrobieniu dolotu. W tym silniku tego nie odczuje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Po wspomnianych modyfikacjach może podbijesz z seryjnych 90KM na ~95-100KM a może po rozluźnieniu wydechu i dolotu moc wzrośnie o 5KM a moment spadnie o 5Nm i ogólnie odczujesz muła... Działaj :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olej Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 A co lepiej wrzucić 2,5 czy może 2,25??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 W silnikach QG to trzeba z kolektora podjechać, a reszta może być seryjna choć też pewno idzie ją poprawić - wszystkiego dowiemy się w swoim czasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasil Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 a mam pytanie. a co z druga sonda?? Trzeba zamontować ja w tym samym miejscu co znajdowała się w seryjnym układzie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olej Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 W silnikach QG to trzeba z kolektora podjechać Kolektor już niebawem będzie. Tylko włąśnie sam się zastanawiam czy robić 2,5 czy może 2,25?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.