frezeer Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Witam Biore sie za wydech w mojej n16 i mam kilka pytan. Odkad pociagnac nowy wydech? od katalozatora czy za plecionka? ,wydech bedzie z rury 70mm scianka 1,5mm . Gdzie w warszawie moge dorobic flansze i ile kosztuje taka przyjemnosc? Ewentualnie gdzie i za ile ktos by mi to pospawal ,bo jezeli bedzie tanio to nie bede sie bawil sam. Bedzie tylko jeden ''tlumik'' koncowy przelotowy ,tylko dla ozdoby bo wygluszenia to w nim nie ma No i pozostaje problem przejscia nad belka. Teraz mam obnizony samochod o 40mm i rura mi napiepsza w belke przy wiekszych nierownosciach;/ Mozna poscic rure pod belka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 A do jakiego to silniczka? Poza tym fi70/1,5 to 2,75" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 do 2,2Di co do srednicy to moze zle to odczytuje ,ale na stronie italinoxa 2,5 cala to 76mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 bodek_n14 ma rację - 1 cal to 25,4mm Diesel na wydechu 2,5 cala i na jednym tłumiku - da to dużo... hałasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 juz teraz jest calkowity przelot i dzwiek ma przyjemny. Z poczatku po wywaleniu wydechow glosnosc nie wzrosla ale po zalozeniu stozka zrobil sie fajny basowy bulgot Najlepiej to chodzi jak sie zdejmie wydech odrazu za katem ,istny ryk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Jeśli to jest QG18DE to prosimy o wykresso z hamowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 to diesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Jeśli to jest QG18DE to prosimy o wykresso z hamowni do 2,2Di Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Dzięki bodek... zasypiam już przy kompie i nie zauważyłem Koniec OT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 rurki zakupione mialo byc 2,5 cala ale przez niedoslyszenie pana przyjmujacego zlecenie dostalem 60,3mm ,no ale trudno ,w porownaniu z seryjna rura ta jest i tak potezna:P Teraz tylko pytanie gdzie w wawie dorobic flansze? ewentualnie ,gdzie kupic takie kolnierze laczone na obejme? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Flanszę dorobisz u każdego tokarza (koszt 50-70zł i przynieś mu rysunek) i innej opcji połączenia tego wydechu nie ma (zbyt duża różnica średnic, żeby to spiąć). A tak nawiasem to jaką średnicę ma seryjny wydech w 2,2DI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 A wiec ,dzis od 8 rano az do 18 spawalem wydech Skonczylem i jestem bardzo milo zaskoczony efektami Flansze odcialem ze starego wydechu rozfrezowalem do 60,3 mm zeby sie gardlo nie zrobilo ,a laczenia posmarowalem sylikonem zaroodpornym. Efekty: Glosno ,dzwiek basowy ,w tle swist turbiny Zmienila sie reakcja na gaz , momentalnie wchodzi na obroty ,silnik stal sie narowisty 1,2 bieg brak trakcji ale co tam bodek seryjny wydech przy wylocie kata ma 1,5 cala niewiem dlaczego ale za srodkowym tlumikiem ,ktorego juz nie bedzie srednica schodzi na 1 1/4 cala. Gdyby ktos chcial zobaczyc efekty spawacza amtora moge wstawic 4 zdjecia z produkcji wydechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasil Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 no porsimy o zdjecia i moze jakis krotki filmik zeby uslyszec jak to ryczy :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 postaram sie dzis wrzucic ,filmik to powinien byc na obciazonym silniku tylko jak go zrobic jadac? [ Dodano: Sob 18 Kwi, 2009 21:16 ] http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2adaa24213813b5d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2f9814184ac20521.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0435518cdd5f1fd3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/46005d3c97b513f6.html [ Dodano: Sob 18 Kwi, 2009 22:06 ] Jest i film na ktorym nic nie widac ,operator nie wlaczyl lampy :diabel: ale dzwiek jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Bardzo fajna robota !! Teraz nic tylko wtryski paliwa z Patrola i program odpowiedni Tak wiec molestuj Albina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 A do tego musze namierzyc pompe od Tino Powoli rozgladam sie za IC tylko z jakiego samochodu kupic zeby byl w miare duzy i szerszy od chlodnicy? wtedy moznaby latwo poprowadzic orurowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Ferezer : Czym spawałeś ? całkiem ładnie wyszło ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Spawarka silowa ,drutem do kwasa niewiem jak ona sie fachowo nazywa Drut 0,6mm [ Dodano: Nie 19 Kwi, 2009 12:31 ] No i w oslonie argonowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olej Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Naprawdę niezła robota :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 bodek seryjny wydech przy wylocie kata ma 1,5 cala niewiem dlaczego ale za srodkowym tlumikiem ,ktorego juz nie bedzie srednica schodzi na 1 1/4 cala.Gdyby ktos chcial zobaczyc efekty spawacza amtora moge wstawic 4 zdjecia z produkcji wydechu Mniejszą średnicą zwiększyli prędkość i zmniejszyli ciśnienie wydychanych spalin Krótko mówiąc jest to taki prosty regulator ciśnienia spalin który jest w akurat w tym miejscu prawdopodobnie dlatego, iż jest to miejsce odbicia się fali aQstycznej. Gdyby zakłócić to miejsce odbicia, nastąpi wtedy rozstrojenie rezonansu czyli takiego efektu w zakresie pewnych obrotów, gdy w momencie współotwarcia zaworów spaliny nie wracają do układu wydechowego. Czaiłem to już n-razy przy zabawie w kolektorrrrr. Ciekaw jestem ile teraz masz niutków pod maską? Może jakaś hamka dla porównanka, hę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 W sumie hamownia to dobry pomysl ,jak skoncze lakierowanie to sie wybiore ;D Co do odbicia fal i zaklocen na pewnym okresie obrotow to raczej to silnikow turbo nie dotyczy chyba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 O ile pamiętam efekt działania rezonansu działa najlepiej w wolnossaku benzynowym. Ale hamkę z ciekawością obejrzę - prosimy o porównanie serii i moda :sindbad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Po ile teraz hamownia u grabowskiego? [ Dodano: Nie 19 Kwi, 2009 21:47 ] zalezy ktorej serii ,bo od czasu calkowitej serii to on nie byl hamowany. Po drodze wylecial kat ,tlumiki i wlecial stozek ale nie hamowalem go na takim setupie [ Dodano: Nie 19 Kwi, 2009 21:51 ] co do seri to moge powiedziec ze w altuning mierzyli go bo mial byc chipowany ,a ze wiekszosc alm miala praktycznie takie same wyniki wiec nie wiem czy wierzyc ich hamowni. Wyszlo mizernie bo bylo 97,5KM i 238Nm ,po zalozeniu nowej przelywki 104,5KM i 232NM Zobaczymy jak jest teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 W S14 kompletny wydech z downpipe dodaje bliko 50KM (1/4 mocny na +) u Ciebie jakby tyle % doszło to byłby luksus no ale takie gainsy tylko w benzynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 W S14 kompletny wydech z downpipe dodaje bliko 50KM (1/4 mocny na +) u Ciebie jakby tyle % doszło to byłby luksus no ale takie gainsy tylko w benzynie w dieslu też niezłe... program za 1500 zł daje 50km i 60-70nm oczywiście nie w nissanie :027: dzieki wydechowi może dojść dodatkowe 20km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.