Gość Dario-65 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Witam wszystkich serdecznie!! Wielokrotnie zaglądałem na forum, ale jako nie zrzeszony ... Po pięciu latach użytkowania swej Serenki i mnie doszła potrzeba skorzystania z Waszej pomocy. Otóż miesiąc temu postawiłem samochód w garażu - do ostatniej chwili wszystko było OK. Kilka dni temu, gdy samochodem chciałem wyjechac okazało sie, że padł akumulator - oczywiście naładowałem, ale wówczas okazało się, że autko jest uszkodzone. Objaw jest taki, że po przekręceniu kluczyka wszystkie kontrolki - za wyjątkiem tej żołtej ( LAMPKA OSTRZEGAWCZA SPALIN SILNIKA?), świecą ( lub gasną), prawidłowo. Natomiast kontrolka żółta która przez cały czas świeci wyraźnie słabiej. A do tego w momencie zapalania silnika wyrażnie słychać "terkotanie" przy silniku, który oczywiście nie zapala :/ . W czasie zapalania silnika nic innego z kontrolką się nie dzieje. Autko zaciągnąłem na holu do znajomego elektryka,który stwierdził, że "terkocze" elektrozawór, ale jako prawdopodobną przyczynę podał, że zaśniedziały wtyki... prawdopodobnie przy komputerze ( czy tez sterowniku). W tej chwili bardzo potrzebuję Waszej pomocy. Może ktoś ma schemat instalacji elekjtrycznej??Lub wiecie gdzie taką znaleźć?? Może ktoś miał podobny problem? Czy jest sens próbować zapalić samochód na siłę, na holu? Czy też może to spowodować jakieś inne uszkodzenia? Bardzo proszę o pomoc, gdyż mieszkam w małej miejscowości i mam trudności ze znalezieniem fachowca do tego samochodu. Pozdrawiam[/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Wyślij mi e-maila na priva to coś Ci podrzucę. Czego schemat dokładnie potrzebujesz, bo wszystkiego to trochę dużo. [ Dodano: Pią 17 Kwi, 2009 15:03 ] PS. Może to immobilizer ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QXs Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 U mnie w benzyniaku było podobnie okazało się że skorodowała mi masa od silnika i odpadła. Objawy były podobne może to sprawdź i daj znać jak tam Serenka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slimaktlen2 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 sprawdz akumulator a najlepiej zamien na sprawny,moze i go naladowales ale jak strzelial cela to aku na smietnik i na pewno nie przekreci silnika,a wywalanie atomatu to normalka przy slabym aku.Musi miec jakies 13V,przy kreceniu 10,7V nizej =smietnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SFCTOMEK Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Manual już wysłany , jak się uporasz z problemem to napisz co było , bo elektryka w tym aucie to ciekawa dziedzina . Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Dario-65 pochwal się jak to się skończyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KoskiMako Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 proszę o pomoc jak dostać się do żarowek oświetlenia tablicy rozdzielczej , lewa połowa mi się świeci a prawa nie , jakie mam kupic żarówki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość K_andy_18 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 witam potrzebuję fragment schematu elektryki z podłączeniem pompy ABS-u i czujników w kołach, może ktoś z Was posiada?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 proszę o pomoc jak dostać się do żarowek oświetlenia tablicy rozdzielczej , lewa połowa mi się świeci a prawa nie , jakie mam kupic żarówki ? Zaczynając od lewej strony odkręcasz 2 śrubki od plastiku czarnego pod włącznikiem świateł przeciwmgielnych, 2 śrubki nad zegarami na łuku, jedną śrubkę pod włącznikiem wentylacji/ogrzewania na tył, 2 śrubki nad radiem, zdejmujesz osłonę stacyjki/przełączników zespolonych pod kierownicą odkręcając 4 śrubki od spodu, odchylając trochę plastik osłaniający radio/panel went. i ogrzewania zdejmujesz całą osłonę wskaźników odczepiając wszystkie kostki (od awaryjnych, przeciwmgielnych, ogrzewania szyby i nawiewu na tył). Po zdjęciu osłony zostaje odkręcić 3 śrubki mocujące zegary. Pamiętaj, aby przy montowaniu dobrze założyć linkę. W zależności jakie masz zegary (z obrotomierzem czy bez) do podświetlenia ich idą żarówki W5W duże bańki wciskane jak do postojówek 3 lub 5 szt. Do podświetlenia kontrolek i zegarka idą małe bańki wciskane t5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertes Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Który z Kolegów z okolic Poznania korzystał z usług elektryka i nadal jest z niego zadowolony? Gdzie najlepiej Serenką pojechać z problemem, który prawdopodobnie związany jest z immobilizerem? :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.