Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Przegląd w ASO na 213k. Na co nie dać sie naciągną


Gość petrumi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam się po raz drugi na tym forum. Jestem przekonany, że miałem kiedyś to konto ale widać skasowali je.

 

Mam od nowości Primere 1.6. Cały czas serwisu ją w ASO i mam zamiar dalej tak robić (mam 50% zniżki na robociznę). Przejechałem 213kkm i jestem umówiony na przegląd. Samochód ostatnio wymaga uzupełnienia 1-1,5 l oleju /100 km. Mam klika pytań:

 

1. Czy warto nadal używać Mobil 1 (full syntetyk). Słyszałem, że przy takim przebiegu można stosować oleje mineralne (mniejszy koszt i większa moc).

 

2. Czy wycieki oleju przy takim przebiegu to normalna sytuacja? Co mogę ew. wymienić a na co będą próbowali mnie ew. naciągnąć?

 

3. Dość często przepalają się żarówki w przednich lapmach i podświetleniu deski rozdzielczej. Czy to może być jakieś zwarcie?

 

4. Czasami coś skrzypi przy nasadzie prawego amortyzartora (oba wymienione max 3 lata temu). Moim zdaniem wpływ na to ma zmiana temperatury bo obecnie nic nie skrzypi.

 

Czego można się spodziewać na najbliższym przeglądzie? Jaki koszt poniósłbym poza ASO za ten sam zakres prac?

 

Bedę wdzięczny za pomoc.

Michal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad1. Mój SR20Di ma naklepane ponad 300tys nie bierze nic oleju i jeździ na Mobil'u1 5W50.

Ad2. U mnie nic się nie leje ani nie cieknie, tylko się poci czasami przy deklu.

Ad3. Dość często to znaczy co ile je wymieniasz? Uroki jeżdżenia cały rok na światłach przez cały dzień - jazda w mieście na światłach głupota, poza miastem jak najbardziej jestem za. Żarówki szybko padają jak się często włącza i wyłącza światła, czyli tu bym obstawiał, że manetka przerywa.

Ad4. Może to nie amortyzator tylko tuleje w zawieszeniu piszczą sobie, bo mają sucho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra rada od razu zmień na półsyntetyk przy albo w przy takim przepale oleju przypadku na minerał,to jest olej najgęstszy i na pewno moc nie wzrośnie, jak na 100km Ci tyle bierze i kopci na niebiesko to pewnie czeka Cię mały remont, przy tym przebiegu raczej rzadko się zdarza no ale to zależy od ekspolatacji prze te 200kkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donn_primerra
petrumi, co 10 tyś km to ja olej wymieniam , a nie uzupełniam.
proponował bym co 7 tyś bądz 8... to jest tylko i wyłacznie moja propozycjia gdzies to wyczytałem ze niby co tyle powinno sie wymieniac bo jest go mało jak na 2.0 silnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...