Gość Sami Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Tego chyba na forum jeszcze nie bylo albo ja nie zauwazylem nigdzie - na jakims brytyjskim forum przeczytalem kiedys ze do SR20DE sa dostepne zestawy powiekszajace pojemnosc silnika do 2.3 litra. Czy ktos cos o tym wie, jakie koszta, na czym to polega i tak dalej... bo nie powiem ze mocno mnie to zainteresowalo, zwlaszcze ze w klasie PROFI na 1/4 nie ma ograniczenia do 2litrow Jak ktos bedzie mial jakies inf to bardzo bym prosil o podzielenie sie nim Ja sam tez jeszcze poszperam po niecie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Więc tak zestaw Stroker Kit do Ciebie firmy TOMEI to wydatek 7 000$ w jego skąłd wchodzi: - kpl. powiekszonych tłoków kutych - kpl. peirścieni - kpl. powiększonych gładzi cylindrów - kpl. sworzni z zabezpeiczeniami - kpl. krótszych korbowodów kutych - kwał korbowy o powiększonym skoku odkówka Pojemnść na takim zestawie wynosi dokałnei 2188cc Najprostrzy sposób na zwiększenie pojemności i mocy to szlif tulei tych co masz + kompletne tłoki z 300ZX N/A mają one o 1mm większa średnice dziki temu zabiegowi zwieszych swoją pojemność do 2048cc i podniesieżstopień sprężania do 11,5:1 co zaowocuje wzorstem mocy w granicach 10 koni i poprawą elastyczności w całym zakresie obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 hmmm ja wiem czy sie oplaca?? To pewnie troche kosztuje, a robic to wszystko po to zeby powiekszyc pojemnosc o 50cm i leko zwiekszyc stopien sprezania?? hmmm szczerze mowiac myslalem ze ten zestaw bedzie kosztowal mniej od samochodu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 JWT robi tansze juz za 4500$ możesz wyrwać taki komlecik. A np. W hipolu za 1000zł masz kpl tłoków z pierścionakmi... Za te kase wolabym w toim wypadku zainwestować w wałki GT od Świątka i masz 177 koni po drognych korektach elektorniki bez niej pewno ze 165 by bylo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dudi Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Moim zdaniem lepiej kupić używany silnik z Altimy 2,4 ok 150 KM I z tej pojemności próbować coś zrobić np 200 KM. http://www.cardomain.com/memberpage/709719/4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 lekko licząc taki zabieg to wydatek 9-10 tyś zł i od cholery klopotów z dorbaniem skrzyni itd... najlepiej to by calego Front Clipa wźąć. A tak troche podszlifujesz najelpsozy silnik nissna SR20DE i też będzie 200 koni, te silniki Ka24 czy jakoś tak nie są zbytnio trwałe i podatne na zwiększanie mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 No wlasnie jak to jest z tymi SR20DE bo jak patrzylem na dane rajdowych Sunny GTi to maja po 220-230 koni. Jakim cudem?? rev limiter przesuniety do 10tys obrotow czy co?? kute tloki i korby?? Chyba nie bo z tego co wiem wiekszosc Sunny startowala zawsze w klasie gdzie jakies grubsze przerobki wnetrz silnikow nie byly dozwolone... Ciekawe jak to jest. A tak pomyslalem o zwiekszaniu pojemnosci, zeby pozniej pod to walki zrobic, pod walki wydech, pod wydech dolot i by bylo super, ale mysle ze jak zrobie to wszystko bez zwiekszania tej pojemnosci za marne 7000$ to tez bedzie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Zaskoczę cię, rajdowe Sunny GTI miały całkowicie seryjne silniki jedyne co w nich bylo robione to: - zmieniony kolektor ssacy i system zasilania - zmieniny koelktor wydechowy wraz z reszta wydechu - zmienione walki rozrzadu - obrobiona głowica (kompresja 11,5:1) - specjalny komputer sterujący - lżejsze kolo zamachowe (seryjne odchudzone) Te same silniki w BTCC miłaly dodtowo: - zmieonine zawory - zmienione spręzyny zaworowe - wałki rozrzadu Do tego dochodzi pare szczegółów i inny układ zaponowy P10 z BTCC dysponowały 270 konikami i krecily sie do 9000obr.min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 14 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 ciekawe ile w sumie kosztuje taka przerobka na 270konikow... ale w sumie do tych 220-230 rajdowych to chetnie bym doszedl. Zobaczymy, jak bede mial wiecej kaski to sie bede pytal co dalej, na razie walki na pierwszym miejscu sa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 wejdz na stronke www.modyfikacje.pl naprawde solidny warsztat - lada dzień będą robić koelgi Sunnego GTI i zobaczymy co im z tego wyjdize Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 Juz mam od jakiegos czasu ta firme na oku Chyba dam im zrobic wydech - ale najpierw walki, a pozniej niech zrobia pod to kolektor i reszte. Czyli w sumie zanim uzbieram tyle kasy to pewnie akurat bedzie na otwarcie 1/4mili 2006 :D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 na samych wałkach powinieneś sporo poprawić czas, wydech sobei darój po seryjny nie jest zły, dla obnizenia kosztów zamiast koncowego tlumika możesz dać kawalek zwyklej rury coby zredukować opory... Seryjny kolektor w SR20DE jest dosyć dobry jedyne co to zbyt szybko schodzące się portki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 he, jak zamiast tlumika dam kawalek rury to dopiero bedzie glosno Chyba nie da rady, na takim wygluszeniu wydechu to ja nie dojade do Poznania na 1/4... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Będzie cięzko owszem, coś za coś :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.