Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Czy to wina termostatu?


Gość CzłowiekPIES
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość CzłowiekPIES

Witam mam patrola GR60 2,8 diesel rok 1993. Mam pytanie wymieniłem jesienia plyn chlodniczy , czyscilem uklad chlodzenia wiec jest czysty. Od paru dni wskaznik temperatury po zagzaniu na wolnych obrotach idzie szybko do gory az do gornej bialej kreski dzieje sie to tez czasami w wolnej jezdzie miejskiej. Poza miastem wszystko jest w porzadku w czasie normalnej jazdy wentylator sie wlacza. Czy moze jest to wina termostatu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy wskazują na uszkodzone wisko kiedy stoisz to się grzeje jak jedziesz to na tyle owieje chłodnice że sie schłodzi

Sprawdź wisko na zimnym silniku wentylator powinien się obracac z lekkim oporem jeśli będzie kręcił się bardzo luźno to znaczy że padło wisko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość CzłowiekPIES

Witam mam problem z patrolem. Y60 2.8 turbodiesel lang. Wydmuchal mi uszczelke pod glowica wytwozylo sie duze cisnienie i chlodnice szlak trafil(dziura). Mam pytanie dlaczego wydmuchal uszczelke?i jakie sa koszta naprawy? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość CzłowiekPIES

a dokladniej i co z odp na moje drugie pytanko?Chcialem sie jeszcze rowniez dowiedziec czy przyczyna uszkodzenia uszczelki moglo byc niskie cisnienie oleju na wskazniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że już przegrzałeś silnik ...

Rozglądaj się za głowicą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Patrol 260
a dokladniej i co z odp na moje drugie pytanko?Chcialem sie jeszcze rowniez dowiedziec czy przyczyna uszkodzenia uszczelki moglo byc niskie cisnienie oleju na wskazniku?

 

Napewno nie , te patrole to pokazują ciśnienie jak im pasuje , ja wykręciłem jednym prawie 100 tyś pod laweta i na wolnych obrotach ciepły silnik pokazywał praktycznie zero, co do głowicy to zdejmij ją i sprawdz, najlepiej w wyspecjalizowanym zakładzie, żeby prześwietlili i sprawdzili ciśnieniowo, jak byś miał uszkodzoną, to posiadam jedną z mikro pęknięciami między zaworami, trzeba oddać by ją do regeneracji, trzymałem ją jako zapas, ale sprzedałem auto .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość CzłowiekPIES

witam chcialem sie dowiedziec czy mozna wymienic sam zawor przelewowy w pompie olejowej?Czy ktos regeneruje w Polsce pompy olejowe?Jakie to sa koszta?A w ostatecznosci ile kosztuje nowa pompa olejowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...