Gość CzłowiekPIES Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Witam mam patrola GR60 2,8 diesel rok 1993. Mam pytanie wymieniłem jesienia plyn chlodniczy , czyscilem uklad chlodzenia wiec jest czysty. Od paru dni wskaznik temperatury po zagzaniu na wolnych obrotach idzie szybko do gory az do gornej bialej kreski dzieje sie to tez czasami w wolnej jezdzie miejskiej. Poza miastem wszystko jest w porzadku w czasie normalnej jazdy wentylator sie wlacza. Czy moze jest to wina termostatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 czasie normalnej jazdy wentylator sie wlacza.wentylator masz elektryczny a nie wisko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CzłowiekPIES Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 skoro tam mowisz to tak jest heh. a nie wiesz co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Objawy wskazują na uszkodzone wisko kiedy stoisz to się grzeje jak jedziesz to na tyle owieje chłodnice że sie schłodzi Sprawdź wisko na zimnym silniku wentylator powinien się obracac z lekkim oporem jeśli będzie kręcił się bardzo luźno to znaczy że padło wisko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CzłowiekPIES Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 dzieki wielkie moglbym jeszcze sie dowiedziec co to jest to wisko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 wisko inaczej sprzęglo wiskotyczne to to do czego przykręcony jest wentylator w patrolu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CzłowiekPIES Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 ok dzieki za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CzłowiekPIES Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Witam mam problem z patrolem. Y60 2.8 turbodiesel lang. Wydmuchal mi uszczelke pod glowica wytwozylo sie duze cisnienie i chlodnice szlak trafil(dziura). Mam pytanie dlaczego wydmuchal uszczelke?i jakie sa koszta naprawy? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Mam pytanie dlaczego wydmuchal uszczelke?bo taka jego uroda jak :/ nie ty pierwszy i nie ostatni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CzłowiekPIES Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 a dokladniej i co z odp na moje drugie pytanko?Chcialem sie jeszcze rowniez dowiedziec czy przyczyna uszkodzenia uszczelki moglo byc niskie cisnienie oleju na wskazniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Myślę że już przegrzałeś silnik ... Rozglądaj się za głowicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 a dokladniej i co z odp na moje drugie pytanko?Chcialem sie jeszcze rowniez dowiedziec czy przyczyna uszkodzenia uszczelki moglo byc niskie cisnienie oleju na wskazniku? Napewno nie , te patrole to pokazują ciśnienie jak im pasuje , ja wykręciłem jednym prawie 100 tyś pod laweta i na wolnych obrotach ciepły silnik pokazywał praktycznie zero, co do głowicy to zdejmij ją i sprawdz, najlepiej w wyspecjalizowanym zakładzie, żeby prześwietlili i sprawdzili ciśnieniowo, jak byś miał uszkodzoną, to posiadam jedną z mikro pęknięciami między zaworami, trzeba oddać by ją do regeneracji, trzymałem ją jako zapas, ale sprzedałem auto . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CzłowiekPIES Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 witam chcialem sie dowiedziec czy mozna wymienic sam zawor przelewowy w pompie olejowej?Czy ktos regeneruje w Polsce pompy olejowe?Jakie to sa koszta?A w ostatecznosci ile kosztuje nowa pompa olejowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.