Gość danson27 Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Witam wszystkich właścicieli nysek. Mam mały kłopot przy Sunny N-14 95r przebieg 240000 km na wolnych obrotach słuchać któreś łożysko przy pasku klinowym nie jest to raczej z alternatora.mechanik straszy mnie że to może być łożysko pompy wspomagania podobno jest ono nie wymienialne czy ktoś z was już coś takiego wymieniał. Poza tym auto jest rewelacja.Czytałem posty o pasku klinowym przy skręconych kołach i to nie jest ten objaw. Pozdrawiam wszystkich sympatyków marki NISSAN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 odepnij pasek klinowy od pompy i jezeli dalej bedzie stukot to to nie pompa od wspomagania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danson27 Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 dzieki za odpowiedz bede musiał zrobić tak jak mowisz.Byłem w kolejnym serwisie JC i zasadzka mechanik powiedział zupełnie co innego do wymiany oba łańcuchy rozrządu napinacze i teflony pod nimi .Koszt naprawy mnie przeraził.600,00.tak wiec w kolejnych dniach zdejmę paski klinowe i sprawdze czy to napewno nie łożysko żeby nie robić zbędnych kosztów.To jest polska dwa Serwisy renomowane i dwa rożne zdania.Pozdrawiam szczesliwy poosiadacz N-14 SUNNY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 no to moga byc koszta ale jak za rozrzad to i tak 600 to za duzo!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 mam pompe wspomagania od SR20DE do sprzedania jak cos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danson27 Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Wkońcu zrobione i silniczek pracuje cichutko długo to trwało przejechałem z tym 10 tyś km zbierałem kaske bo po drodze wymiana amorów i pare pierdół. przy wymianie w autoryzowanej stacji prosiłem aby zajrzeć do rozrządu ok zajrzeli i co powiedziano mi wszystko git rozrząd w BDB stanie pojechałem do mechanika kolegi zwykły warsztat wszystko rozebrał górny łańcuch miał duży luz do wymiany napinacze guma przy przegubie paski klinowe wymienione olej spowrotem zmienił na półsyntetyk (zapomniałem dodać przy wymianie amortyzatorów prosiłem o wymiane oleju na półsyntetyk comme z uszczelniaczem 15w 40 przy odbiorze okazało sie że wlwli minerała sie załamałem) wszystkie filtry, piaste (piasta od PIOMALA za co koledze dziekuje) zapłaciłem z robocizną 550 zł Nigdy żadnych renomowanych stacji. za wszystkie posty dziekuje. pompa wspomagania na razie mi sie nie przyda .Pozdrawiam 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marud Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Hmmm, moim zdaniem, przy takim przebiegu to chyba dobrze zrobili że zalali go minerałem a co do głośnej pracy rozrządu to pewnie napinacz hydrauliczny był już nadwyrężony (trzeba regularnie wymieniać olej ) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rOOsteR Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Witam, stary ten post ale może ktoś pomoże też słyszę dziwne dżwięki w okolicy paska nie mam pompy wspomagania, ale martwi mnie że to może być łożysko koła napędzającego pompę wody , czy jest ono wymienialne?? jak się do tego zabrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mushroom Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Pompa wodna, wraz z napędem, nie jest rozbieralna. To jest całość, musiałbyś wymieniać wszystko. No chyba, żę się mocno uprzesz, to wszystko jest rozbieralne . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartas Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Hmmm, moim zdaniem, przy takim przebiegu to chyba dobrze zrobili że zalali go minerałem a co do głośnej pracy rozrządu to pewnie napinacz hydrauliczny był już nadwyrężony (trzeba regularnie wymieniać olej ) pozdrawiam w łańcuszkowych silnikach nie powinno być mineralnych no to moga byc koszta ale jak za rozrzad to i tak 600 to za duzo!!! za dużo za co?? jak dla mnie to jest cena gównianego zamiennika(komplet) + robocizna Oryginalny komplet kosztuje około 1000zł (bez robocizny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.