Gość Archie Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Parszywy Niemiec - tak ochrzcil auto Coobcio I juz mu tak zostanie. Fotki beda pozniej, teraz kilka slow, moze troszke epicko, ale co tam W listopadzie 2008 zanabylem sliczna P11 SLX, niebieska, rocznik 1997, 2.0 16V. Wg papierow miala miec 131 KM. Bylem przekonany, ze tak wlasnie jest. Do czasu pierwszej hamowni u Macka, gdzie auto wykrecilo 125 KM i 172 Nm. Ekipa widzac wynik podsmiewala sie szyderczo... Ale co tam Czas uplywal, a auto coraz czesciej zagladalo do magicznego Coobciowego garazu i bylo oddawane w jego czarodziejskie rece (brzmi zabawnie, ale chyba tylko tak mozna to ujac ). W autku zostaly zrobione nastepujace rzeczy: -> Dolot, WAI, 77mm. -> Kolektor SSAC 4-2-1 -> wydech 63mm by EL-TEC (2 przeloty + przelotowo komorowy) -> Walek od Almery GTI -> Mod rozrzadu -> Ecumaster -> Nowe sprzeglo -> Skrzynia od Almery GTI Niby niewiele... Dzis auto zostalo ponownie wyhamowane, co prawda na innej hamowni...ale cyferki mowia same za siebie... 160,9 KM @ 6038RPM, 202Nm@4902RPM Do stajni wpadlo 36 konikow i 30Niutonow, czuc to na dupohamowni W planach, skrzynia od GT, a dalej zycie pokaze Poki co ciesze sie autem, jeszcze musze wyciszyc wydech... Generalnie auto to szybki, rodzinny dupowoz Dlatego nie bedzie gleby, sztywnej zawiechy, etc... Ma wygladac niepozornie i niezle jezdzic Pierwszy pomiar robiony bez ecumastera, drugi z ecumasterem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 ładnie ładnie Archie ale co to fotki to byś mógł w końcu świeższe dać , chciałbym zobaczyć jak utrzymujesz autko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 No wreszcie Twoja primka została opisana tu - fajna zadbana i podaje Sprzegło się zmieni i przy tej okazji jakąś krótszą skrzynkę zapoda no i miło by było spotkać się stadnie i posprawdzać która Prima jest najlepsza i o ile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 nono przybyło ci troszkę mocy i momentu-na krótkiej skrzyni to nawet szybko jakoś może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość b0rys Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Fajny dupowóz :diabel: Miałem okazje się przejechać Gratuluje wyniku, chyba czas, żebym swój shamował i zobaczył ile jeszcze serii żyje w nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Archie Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Bedzie jeszcze fajniejszy, z nowym sprzegielkiem i nowa, krotsza skrzynka Dzis mialem okazje jechac jako pasazer fajniutka almerka... Ale fajnie za***rdala... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Dzis mialem okazje jechac jako pasazer fajniutka almerka... Ale fajnie za***rdala... No i miała o blisko 20Nm mniej jak twój masakrator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Archie Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Wiem... Kusi ta skrzynka, kusi Kurde... we trzech na pokladzie, a zbierala sie slodko... ehh Po weekendzie bedzie zabawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Kusi kusi i jest Tylko ze starej nie byliśmy w stanie przełożyć czujnika od prędkościomierza. Ps. lepiej się maszyna ganie czy jak nie widać prędkości to nie wiadomo ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Archie Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Powiem tak, generalnie ta skrzynka lepiej mi pasuje do mojego stylu jazdy Nie ganiam jej zbytnio ze wzgledu na sprzeglo Niech sie ulozy No i strojenie... musimy sie jakos ogarnac W nastepnej kolejnosci idzie zawiecha... sam widziales jak wyglada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Archie Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 (edytowane) Opis został troszkę zaniedbany... A nieco się zmieniło: -> Stożek fujita 3" (taki jak u Bombla, etc...) -> Hamulce od GT przód 280mm, tył 256 mm... mniam (było: 256 mm / 256 mm) Całość firmy TRW (klocki i tarcze). -> W weekend będzie bandażowanie kolektora wydechowego (wzorem kolegi Mas'a), jest odczuwalna różnica jak się wietrzy silnik podczas jazdy w trasie, a jazda po mieście. A tak sobie gra wydech: W planach jest Turbo...ale czy uda sie go pogodzic z LPG? Teoretycznie póki nie będę dmuchał więcej niż 1 bar powinno być ok Ale zobaczymy Pytanie: jaka sonde lambda kupic? Bo w obecnej skonczyla sie grzalka i na wolnych mam zaaaaaajebiste przelewanko Edytowane 27 Listopada 2009 przez Archie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Jak będziesz mieć sonde szerokopasmową to ona ma wyjście analogowe w pełni programowalne - i je podłączasz do seryjnego ECU Ps. co do turbo to za***isty pomysł Ja bym zrobił tak żebyś doładowanie było na poziomie 0,4 bara na LPG a na bezynie za sprawą selenoidu podnosiło się do ok 0,7-0,8 tak by bezpiecznie było dla seryjnych tłoków które lubią pękać jak zapłon jest zbyt agresywny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Archie Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Jak będziesz mieć sonde szerokopasmową to ona ma wyjście analogowe w pełni programowalne - i je podłączasz do seryjnego ECU Ps. co do turbo to za***isty pomysł Ja bym zrobił tak żebyś doładowanie było na poziomie 0,4 bara na LPG a na bezynie za sprawą selenoidu podnosiło się do ok 0,7-0,8 tak by bezpiecznie było dla seryjnych tłoków które lubią pękać jak zapłon jest zbyt agresywny... Tiaa LC-1 + Zegar DB Wyjscie jedno analogowe z LC-1 jest zaprogramowane do symulowania sondy waskopasmowej Dla mnie rewelka A turbo, to baaardzo odlegla rzecz Projekt zamkniety - auto sprzedane. Mam nadzieje, ze przyszly wlasciciel bedzie sie dobrze bawil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 wóz już u mnie był Powiem Ci że w dobre ręce trafił i będzie u mnie regularnie serwisowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Bardzo ladna primka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Archie Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 No i to najwazniejsze I tak bede tu zagladal Coobciu, mam nadzieje, ze jakies newsy odnosnie parszywego Niemca bedziesz mi podrzucal Smutno mi jak cholera, ale coz... taki los Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.