Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Sworzeń wahacza przód


Gość Krzysiek N.

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Krzysiek N.

Witam !

 

Mam pytanie do kolegów, jestem przed przeglądem i po kontroli na stacji stwierdzili min. do wymiany sworzeń wahacza przód (od kierowcy). Mam Serenkę 2.0 SGX Benzyna, rocznik 1994, i mam dylemat. Po telefonie do pewnego sklepu z częściami dostałem zagwozdkę: jaki sworzeń ma być bo rocznik 1994 ponoć jest normalnym wypustem ale też jest dla wersji przejściowej i nie wiem jaką wersję mam, by kupić sworznie ? A nie chce stawiać już jej na warsztat by stwierdzić po rozmontowaniu dopiero jakie są tam sworznie. Czy jest możliwość określić inaczej jakie sworznie potrzebuję lub jaką wersję Serenki mam czy normalną, czy przejściową? Silnik to SR20DE. Będę wdzięczny za odpowiedż.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście są dwa rodzaje ale czym się różnią nie mam pojęcia

Pewne jest to że jak miałem poprzednią serene z 93 to na pewno nie pasował sworzeń od 96

Obecnie mam serene 96 i właściwie niczym się nie rożni od tej z 93 przynajmniej powierzchownie Co do sworznia nie mam pojecia najpewniej będzie jak wymontujesz i kupisz identyczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek N.

Witam!

 

Dzięki bonzo za odzew. Ja też w między czasie ustaliłem, jak to jest z tymi przejściówkami.

Były wersje które produkowano do końca sierpnia 1994r. a nowe wersje od września 1994r.

Pytanie zostało jak ustalić z której połowy roku mam wersję. Sprawa prosta, podpowiedział pan ze sklepu internetowego. Dzwonimy do dowolnego serwisu Nissana i prosimy o ustalenie

dokładnej daty produkcji naszego cacka po numerze nadwozia z dowodu rejestracyjnego. Nie ma problemu z udzieleniem odpowiedzi ze strony serwisu (w ciągu 1min, przynajmniej we Wrocławiu :D ). I tak uzyskujemy oczekiwaną wiadomość, mój lipiec 1993r.

 

Pzdr.

 

[ Dodano: Pią 15 Maj, 2009 16:51 ]

Mam inny teraz dylemat. Dotyczy tulei gumowych wahacza do przodu. W jednym sklepie mówią mi że nie występują same tuleje tylko kupić trzeba, lewy wahacz (Yamato za 259,00zł). A w drugim sklepie podają mi ofertę tulei metalowo-gumowych za 43,00zł szt. i poduszki gumowej za 92,00zł ( jaka poduszka i do czego? i czy można te 2 szt. w takim razie wymienić tzn. czy robota za wymianę u mechanika nie przerosła ceny wahacza ). To jak jest z tymi gumami, czy można same kupić czy trzeba cały wahacz? I czy w komplecie z wahaczem oryginalnym Yamato są już tuleje a może i sworzeń ??? :D:D:D

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wahaczu masz z przodu tuleje metalowo gumowa z tyłu wahacza jest właśnie poduszka no i od kola sworzeń

Według mnie wszystko powinieneś dostać osobno

co do wahacz jesli byłby kompletny to bierz bo to dobra cena

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek N.

A czy w takim orginalnym wahaczu Yamato, też jest w komplecie sworzeń (mocowany na 3 śruby) , bo tak mi wychodzi ze zdjęć w necie ale zemnie trochę laik samochodowy i mogę być w błędzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie jest tak tulejka przednia wachacza to koszt ok 50zl, poduszka wachacza tylna (tzw lulejka tylna) to koszt ok 95zł, sworzen około 60 - 70zł. Kalkulujac wszystko razem wychodzi ponad 200 zł plus koszty wymiany tulej i sworznia ok. 50zł. wychodzi na to ze taniej jest kupic cały wachacz kpl. Za sama wymiane ok 50-60 zł zależnie od warsztatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawel2163 dobrze gada. Za taką cenę nawet się nie zastanawiaj, jeśli to kompletny wachacz. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...