Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

JAK OSIĄGNĄĆ 190km w SR20DEH?--tylko N/A


lukas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

60 km w dobrze przygotowanym seicento wystarczy żeby objechać ciężką 160 konną primerę na próbie sprawnościowej

 

Tylko kto będzie się ścigać na slalomach z seicento ??

Sam z chęcią zrobiłbym w swojej primerze 180 koni, nie po to żeby się ścigać, ale żeby w trasie mieć spokój przy wyprzedzaniu. Takie auto dysponuje już fajnym NM i dużym v-maxem. Chcesz- zapierd..., nie chcesz - trzymasz sobie w trasie 160 nie wysilając zbytnio jednostki.

W takim przypadku fajny jest TDI, bo i 130 koni w zupełności do tego wystarcza, ale znowu koszta i 100 tys. rzeczy do spsucia... no i KLEKOT :PPP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim przypadku fajny jest TDI, bo i 130 koni w zupełności do tego wystarcza, ale znowu koszta i 100 tys. rzeczy do spsucia... no i KLEKOT :PPP

 

co do klekotania moje V6 gada zupełnie inaczej jak 1,9 :027:

 

przecież wiadomo że diesle nie służą do ścigania (wyjątki w FIA GT oraz WTCC),

zupełnie nie po to się je kupuje...

 

do wyścigów owszem benzyna... zawsze będę fanem silnika benzynowego ale niech ktoś mi powie że wygodniej po mieście się jeździ benzyną to nie uwierzę - dieslem nie muszę przekraczać nawet 2000 obr. żeby dyktować warunki na drodze... na 1/4 gazu i jadę szybciej niż większość aut :)

 

ale żeby w trasie mieć spokój przy wyprzedzaniu.

no i tutaj mocny Turbodiesel znowu wygrywa :D z benzyną swoim Nm

 

 

wracając do tematu "uliczne" 190km jest do zrobienia "uliczne" dlatego że auto wcale nie będzie ciche bo podstawą będzie tutaj header z 2,5 calowym wydechem oraz krótki otwarty dolot... oraz sportowe wałki rozrządu ... wszystko to będzie strasznie darło japę

(sr20 sam w sobie jest głośny w serii) i na codzień nie będzie się nadawać do użytkowania

 

wysoki koszt zrobienia tych 190-200km:

header - 1000zł

reszta wydechu - 1500zł

wałki, sprężynki, talerzyki - 2500zł

|zawory - 500zł

|obróbka głowicy - 500-1500 zł w zależności od opcji| lub i |doprężające tłoki - 2000zł|

dolot - 250 zł - 5000zł :D:D:D:D

Ecumaster - 1000

 

do tego jescze obowiązkowo lepsze hamulce! - myśle że 1000zł na dobre klocki i nacinane 280mm wystarczy oraz zawias (sprężyny eibach 700-800 zł )

 

dlatego bądźmy realistami sam wiem ile pieniążków utopiłem w moim byłym aucie..

 

te 190 km w żadnym wypadku nie będzie budżetową opcją a jeśli będziemy chcieli na czymś zaoszczędzić to zemści się to na nas w 100% ... taka brutalna prawda...

 

minimalna opcja to 6000 zł a za tyle to mamy SWAP SR20VE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PMW - dieslem się fajnie jeździ w mieście ale jak masz automat. Przy manualu ciągłe wachlowanie - gdy w benzin wrzucasz trzy to w biedoklepie wrzucasz juź pięć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PMW - dieslem się fajnie jeździ w mieście ale jak masz automat. Przy manualu ciągłe wachlowanie - gdy w benzin wrzucasz trzy to w biedoklepie wrzucasz juź pięć.

 

nie róbmy tu OT... zostaw mojego "biedoklepa" w skórach (i na 19 calowych kołach BBS już wkrótce ) w spokoju :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale żeby w trasie mieć spokój przy wyprzedzaniu.

no i tutaj mocny Turbodiesel znowu wygrywa :D z benzyną swoim Nm

 

sorry za ot ale wasze porównania są śmieszne silnik turbo silnikiem bez :!:

mówisz że wygrywa to z innej beczki silnik 1.4 TSI ma w wersji podstawowej 122Km dalej 140Km i 160KM + grubo ponad 200Nm przy 1500 obr/min:!: i ciąg w całym zakresie obrotów :) miałem okazje się karnąć

a marne 1.4 TDI ma 75KM dalej 80KM

a klekoty bez turbo 2.0 ile mają 75KM a bęzyna 2.0 bez turbo lekko 130KM

klekot 2.0 turbo no już lepiej 170-200Km i 350Nm bęzyna 300Km i 400Nm

to gdzie wygrywa :?:

 

sorry za ot ;)

 

[ Dodano: Pią 29 Maj, 2009 11:17 ]

a tu mocna bęzyna z 2.0 409Km i 524Nm

http://motoryzacja.interia.pl/samochody/pr...-fx-400,1314116

ty masz 2.5 TDi to jeden z najbardziej nieudanych silników VW pół roku temu kolega zapłacił 3000zł za naprawe 2.5 TDI bo zatankował na zwykłej stacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty masz 2.5 TDi to jeden z najbardziej nieudanych silników VW pół roku temu kolega zapłacił 3000zł za naprawe 2.5 TDI bo zatankował na zwykłej stacji...

 

Oj racja :D nieudany w ch :D i do 1.9 Audi, się chowa! Jedynie moc, poza tym bieda!

po 200k km potrafią lecieć wałki, dwu masowe koło zamachowe, pompa/pompo wtryskiwacze to tak z grubsza :D , a koszty przerażające (tyś. zł-ych na bruk)

Jak Audi to tylko z niezawodnym 1.9, albo nowe 3.0TDI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że każdą prime kolo 200 koni objechał by ibi swoją ibizą 6L z klekotem na pokładzie :diabel2: Dajcie sobie na wstrzymanie w temacie co jest lepsze a rozmawiajcie o tym o czym jest temat. Nie musicie jechać po silniku PMW - moim zdaniem to jego sprawa, myślę że wiedział co bierze.

 

Wracając do tematu: Moje zdanie jest takie jak PMW - albo grubo albo wcale. W wypadku auta z silnikiem serii SR20 swap na VE czy DET jest bardzo ciekawą opcją. Jak silnik jest zdrowy to mozna nawet graty przeczepiać od VE czy DET i osiągnąć ciekawe wyniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PMW - moim zdaniem to jego sprawa, myślę że wiedział co bierze.

 

stać mnie więc kupiłem jaki problem :D

 

 

reasumując heh zamiast wrzucać grube tyś. złotych w stare, rdzewiejące trupy :P

 

zrobiłbym to samo co Yarkoo i dołożyłbym te same pieniądze do ... Renault Clio Sport 182 z 2004r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reasumując heh zamiast wrzucać grube tyś. złotych w stare, rdzewiejące trupy :P

 

Sam to robiłeś :P i mocno narzekałeś na głośność auta na TOMALOWYM wydechu, wiec wydaje mi sie Twoje złe podejście co do lekkiego podniesienia mocy, u mnie na ELTECOWYM chodzi znośnie (wg. Coobcia najcichszy) moc zawsze cieszy a taką wypowiedzią jaką napisałeś można by stwierdzić ze powinniśmy zamknąć forum :) ale pierw wszystkich was pokarać za OT :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam to robiłeś
PMW napisał/a:

reasumując heh zamiast wrzucać grube tyś. złotych w stare, rdzewiejące trupy :P

 

 

Sam to robiłeś :P

 

no mój nie był zardzewiały... to zupełnie inny przypadek :D ...

 

zmieniło się trochę moje podejście do tematu samochodu ale to przychodzi z wiekiem...

nie można mieć jednego auta do upalania i jednocześnie do dupowożenia...

 

ucierpi wtedy i komfort i osiągi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to przepraszam mojego mocno chrupie ale zaraz zrobimy kompletną blacharkę, co do samochodu do upalania i pomyknia z rodzinką to święta prawda, jednak wydaje mi sie ze jest inny problem większość z nas ma po jednym samochodzie który nie ukrywając służy do wielu celów moją almą przewoziłem np. 25 Tuj :) jak kupie żonie family car to wtedy przyjdzie pora na turbo i nitro i skrzydła :diabel2:

 

Podsumowanie w tym temacie chodzi o 190KM lukas'a a nie o to czy warto, bo jeden by kupił za te pieniądze młodego FIATA, a inny duże kombi a my dłubiemy i tyle w temacie.

 

Ale nie róbmy już OT bo lukas'a krew zaleje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowanie w tym temacie chodzi o 190KM lukas'a

 

 

skoro pipercamsy to niech będą...

- wydech 2,5 przelot,

- kolektor ssac 2,5,

- krótki dolot - stożek za przepływką (apexi/fujita/aem - 3 cale) (reszta dolotu seryjnego z GT)

- świece Denso Iridium IK20, oryginały przewody, zapłon ++

- mobil 5w50

- Ecu Gt p11

 

warunek zdrowy silnik około 100-150k przebiegu

 

nie wiem jak z tymi wałkami ale może 190 powinno wypluć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro pipercamsy to niech będą...

- wydech 2,5 przelot,

- kolektor ssac 2,5,

- krótki dolot - stożek za przepływką (apexi/fujita/aem - 3 cale) (reszta dolotu seryjnego z GT)

- świece Denso Iridium IK20, oryginały przewody, zapłon ++

- mobil 5w50

- Ecu Gt p11

 

warunek zdrowy silnik około 100-150k przebiegu

 

nie wiem jak z tymi wałkami ale może 190 powinno wypluć

 

no wreszcie na temat :P

wydech bedzie 2.5 cala ale nie całkiem przelotowy--ale środkowy tłumik przelot a ostatni komorowo przelotowy>>oba z SUBARU WRX

 

kolektor chiński,wtryski 200sx i ecumaster-zobaczymy co wyjdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale środkowy tłumik przelot a ostatni komorowo przelotowy>>oba z SUBARU WRX

 

nie wyda... pozatym drutem troche to podjeżdza :D

 

[ Dodano: Pią 29 Maj, 2009 23:13 ]

ja sobe wydumałem catcamsy 297/285 lifty coś koło 12,05 i 11,7 :) co by type-ry ganiać ale zdecydowałem się sprzedać auto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyda wyda-230km ma wrx i podejżewam że znacznie lepsze rezerwy w nim tkwią niż jaki kolwiek wydech by TOMALA czy jakieś tam inne padło[zarzucam to bo licze na ciszę]--jeśli nie wyda to wtedy się zastanowię,nie mam nic do stracenia[jedynie koszt montażu razem z rurkami 2.5 cala z nierdzewki]

 

często wożę dzieciaki i mam dosyć pełnych przelotowych tłumików

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TOMALA

 

tego to nawet nie wspominaj... kup stal w italnox.com.pl i niech Ci ktoś to tigiem pospawa...

m-tech np.

 

po migomacie bedziesz miał syf wewnątrz i pajęczyny zmniejszające przepływ - to najgorsza opcja wydech robiony migiem

 

[ Dodano: Sob 30 Maj, 2009 08:25 ]

230km ma wrx

 

ale to zupełnie inna bajka bo to doładowane auto... zamiast wydechu mogła by być rynna

odpowiednie doładowanie i te bedzie jechać.... przy n/a wydech mus być wylizany

 

do mocno pomodzonych WRX STI zakłada sie wydech Tanabe Medalion o średnicy 4 cali !!!

widziałem na własne oczy 600 konne takie cudo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no zobaczymy-nikt z nas jeszcze nie pokusił się o montaz takiego wydechu-i dopuki nikt tak nie zrobi to nic się nie dowiemy-PRIORYTET DLA MNIE TO WZGLĘDNA CISZA --jeśli nie uzyskam tak 180km to pomyslę jak to zrobić--nawet uważam że 180km można złamać na seryjnych wydechu-tzn na seryjnych tłumikach tylko montując kolektor 4-2-1 i usuwając katalizator-choć układ taki nie bedzie mocno efektywny,ale pewne zakresy pracy motoru bedą zachowywać się jakby w tłumiku był kartofel ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to już Ci mówię: ... komorowy tłumik zabija top end... sam końcowy zakres obrotów gdzie powinna generować się moc.....

 

ale mam dla Ciebie sposób na 180+ koni.... odkup od kolegi "Onegog" moje byłe auto

wypluła ona 169Km/193Nm - prawdopodobnie generowała moc jescze poza odcinką tego nie mieliśmy już możliwości sprawdzić razem z Kubą :D... zakładasz tłoki z sr16Ve i masz 180+/220nm jaki problem hehe

 

wybitny egzemplarz mi sie trafił to muszę przyznać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to już Ci mówię: ... komorowy tłumik zabija top end... sam końcowy zakres obrotów gdzie powinna generować się moc.....

 

ale mam dla Ciebie sposób na 180+ koni.... odkup od kolegi "Onegog" moje byłe auto

wypluła ona 169Km/193Nm - prawdopodobnie generowała moc jescze poza odcinką tego nie mieliśmy już możliwości sprawdzić razem z Kubą :D... zakładasz tłoki z sr16Ve i masz 180+/220nm jaki problem hehe

 

wybitny egzemplarz mi sie trafił to muszę przyznać :D

tzn. że el-tec nie robi profi komorowców?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn. że el-tec nie robi profi komorowców?

 

nie mówię że nie robi, ale z uwagi na charakterystykę komorowca tak on działa

albo performance albo cisza i papa 5KM

 

w autach profi nie ma tłumików... jest jedynie sportowy katalizator na końcu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn. że el-tec nie robi profi komorowców?

 

nie mówię że nie robi, ale z uwagi na charakterystykę komorowca tak on działa

albo performance albo cisza i papa 5KM

 

w autach profi nie ma tłumików... jest jedynie sportowy katalizator na końcu

ciekawe jak ten lejkowy, czy lepszy wobec komorowca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mam dla Ciebie sposób na 180+ koni.... odkup od kolegi "Onegog" moje byłe auto

wypluła ona 169Km/193Nm - prawdopodobnie generowała moc jescze poza odcinką tego nie mieliśmy już możliwości sprawdzić razem z Kubą ... zakładasz tłoki z sr16Ve i masz 180+/220nm jaki problem hehe

 

to ze twoja wypluła 169km i 193nm to wiem ale -jakby to okreslić było to mierzone na hamowni innej niż wszyscy z NISSANPOWER TEAM mierzą -a ona podobno zawyża pomiary[chyba że w miedzyczasie byłeś jużna mineralnej lub ostrobramskiej...],kolejna rzecz że już w poniedziałek dam znać co kupiłem i od jakiej wartości wychodzę,aa i niemiałem 23000 na auto do wydania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ze twoja wypluła 169km i 193nm

 

na samym kolektorze i spier..... wydechu tomali było 157/180 w identycznych warunkach pomiarowych to samo przełożenie, koła itd... potem wydech 2,5 163/181 i następnego dnia mod coobciowy 169/193 i można było zapłon jescze na ++ zrobić :D... auto niewystrojone itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mam dla Ciebie sposób na 180+ koni.... odkup od kolegi "Onegog" moje byłe auto

wypluła ona 169Km/193Nm - prawdopodobnie generowała moc jescze poza odcinką tego nie mieliśmy już możliwości sprawdzić razem z Kubą ... zakładasz tłoki z sr16Ve i masz 180+/220nm jaki problem hehe

 

to ze twoja wypluła 169km i 193nm to wiem ale -jakby to okreslić było to mierzone na hamowni innej niż wszyscy z NISSANPOWER TEAM mierzą -a ona podobno zawyża pomiary[chyba że w miedzyczasie byłeś jużna mineralnej lub ostrobramskiej...],kolejna rzecz że już w poniedziałek dam znać co kupiłem i od jakiej wartości wychodzę,aa i niemiałem 23000 na auto do wydania

wynik całkiem realny, u mnie z jego wydechem i twoimi wałkami po dostrojeniu na pewno granica 180 KM była by bliska osiągnięcia ;) . Ale z ceną to zaszalał, mimo "zabawek" które w nie zainwestował, ciekawe za ile rzeczywiście poszła? W końcu to jdm style i limited edyszyn :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jdm style i limited edyszyn

 

nie tylko ... auto zrobione było bez oszczędzania było warte swojej ceny... poszło prawie za tyle za ile wystawiłem, żadna tajemnica

 

powiem Wam że 170-200 km to naprawdę nie ma czym się podniecać... zwykłe dupowozy

nic więcej

 

[ Dodano: Nie 31 Maj, 2009 11:04 ]

szał robi dopiero 300+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...