lukas Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 powiem Wam że 170-200 km to naprawdę nie ma czym się podniecać... zwykłe dupowozy nic więcej oj chłopie każdy podnieca się tym co ma-w p10,czy w almerze te 170-190 km z dobrym kierownikiem jest już naprawdę dużo-chyba że uważasz że osiągi poniżej 7 sekund do 100km/H i prędkośc maxymalna w okolicach 230km/h to mało[w sumie bmw 328 e36 TO WOLNE AUTO!!!- a tak właśnie powinien ganiac nissan mający 180km] :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 to jdm style i limited edyszyn nie tylko ... auto zrobione było bez oszczędzania było warte swojej ceny... poszło prawie za tyle za ile wystawiłem, żadna tajemnica powiem Wam że 170-200 km to naprawdę nie ma czym się podniecać... zwykłe dupowozy nic więcej [ Dodano: Nie 31 Maj, 2009 11:04 ] szał robi dopiero 300+ ja powoli zaczynam przekonywać się do soft turbo, inwestycja rzędu około 5K i moment max. sporo niżej. Tylko na seryjnych gratach to chyba 250 KM najbezpieczniejsza opcja, mnie i tak najbardziej zależy na niutonie, jak najbardziej płaskim, szerokim i osiąganym przy obrotach możliwie najniższych obrotach. N/a jest dużo kosztowniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 eszi soft turbo za 5 tyś to może szansa na 210km -250 to juz 0.8 bar chyba i duża turbinka.. N/A jest super-uwielbiam kręcic wysoko motor,choć soft turbo napewno harmonijnie pracuje w całym zakresie-ale dla mnie na to za wcześnie jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 eszi soft turbo za 5 tyś to może szansa na 210km -250 to juz 0.8 bar chyba i duża turbinka.. N/A jest super-uwielbiam kręcic wysoko motor,choć soft turbo napewno harmonijnie pracuje w całym zakresie-ale dla mnie na to za wcześnie jeszcze 200-210 KM to i tak mocno, ale pewnie moment ponad 200 Nm, już poniżej 2500 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niebieski Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 wydech od WRX dobra opcja bo bedzie cicho w dodatku lepiej zrobiony niż u naszych rodzimych specjalistów, w klubie subaru można taki w miare tanio wyrwac co do mocy to 180KM fajnie jezdzi w dodatku zajeb... brzmi a do miasta dobre opony i spokojnie 200KM na jedną oskie wystarczy. Po za tym diesle nie są do wyscigów, moje stare Sunny GTI (seria 140KM z wydechem) vs. BMW 530D (230KM) czy rolka czy start ze swiateł po wyżej 100km/h mu juz odchodziłem, a momentu ma sporowiecej. Moja Impreza (220KM) vs. BMW 530D (230KM) to juz wogóle kosmos Tez planuje cos koło 300KM bo myslałem ze 220KM to mało zanim nie zacząłem jezdzic takim autem, a tak naprawde te 220 spokojnie wystarcza ale apetyt rosnie. Mam kumpla który ma 600KM Imprezę, nie jest fajnie ja trzeba mocno trzymac kierownice wrzucają 3-kę bo koła nadal mielą wczasie jazdy :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 eszi soft turbo za 5 tyś to może szansa na 210km -250 to juz 0.8 bar chyba i duża turbinka. Na 0,5 Bara mialbyś ok 220KM i pod 280Nm... Ps. Swojego Czasu tak doładowanym Sunny N14 z SR20DET przyjechał do mnie Novy na popraweczki no i jechał łep w łep z moim wolnossącym znacznie słabszym Banditem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 czy wy umiecie czytać o co lukas pyta?? to nie jest temat o czyimś dieslu, ani co ma kupić żeby mieć 300+ koni, tylko kolega się pyta co zrobić żeby osiągnąć słuszną barierę w SR20 i myślę że ten temat by się przydał innym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 czy wy umiecie czytać o co lukas pyta??to nie jest temat o czyimś dieslu, ani co ma kupić żeby mieć 300+ koni, tylko kolega się pyta co zrobić żeby osiągnąć słuszną barierę w SR20 i myślę że ten temat by się przydał innym. podsumowując temat nie powtarzając gadki o wydechu (przelot 2,5 +SSAC) , dolocie (short ram 3 cale dry flow), świecach (NGK Iridium Racing lub DENSO IRIDUM POWER, oleju (mobil 1 5w50 lub motul competition 15w-50) - to oczywiste sprawy... Nie mniej do uzyskania mocy 180-190km potrzebne będą albo doprężające tłoki albo wałki z obróbką głowicy (zawory, powiększone gniazda) lub połączenie obydwu rzeczy na 200+-220km lub 250+ km z dodatkowym chłodzeniem oleju i wyczynową pompą oleju oraz profi układem paliwowym aeromotive, zakuty motor, suchą miska oraz Individual Throttle Body fiormy TODA RACING obstawiam że 250-270 na bloku z GTI-R oraz mechanice w tym setupie jest możliwe i wystarczy na więcej niż 500 mil jak było w przypadku silników Reinik Reimax SR20 z F2000/JTCC/BTCC i będzie bardziej Uliczne/rajdowe zbliżone do silnika z almery kitcar nie mam nic wiecej do dodania END OF LINE W TYM TEMACIE__________________________________________ [ Dodano: Pon 01 Cze, 2009 14:40 ] P.S tanio nigdy nie bedzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 JAK OSIĄGNĄĆ 190km w SR20DEH?--tylko N/A???...wtrysnąć N20 hihi :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Nie mniej do uzyskania mocy 180-190km potrzebne będą albo doprężające tłoki albo wałki z obróbką głowicy (zawory, powiększone gniazda) Do 180-190KM tak czy siak trzeba doprężać silnik i zmieniać wałki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 JAK OSIĄGNĄĆ 190km w SR20DEH?--tylko N/A???...wtrysnąć N20 hihi :one: o a o tym zupełnie nie pomyślałem :zdziw: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Nie mniej do uzyskania mocy 180-190km potrzebne będą albo doprężające tłoki albo wałki z obróbką głowicy (zawory, powiększone gniazda) Do 180-190KM tak czy siak trzeba doprężać silnik i zmieniać wałki... zależy jakie wałki i jak zrobiony łeb ... niech ktoś w końcu pójdzie w te cat-camsy 298°/11.60mm i 289°/11.10mm ja tam wierzę w ich potencjał... nowe kosztują jedyne ~1800 zł wcale bym się nie zdziwił jakby na tych wałkach, Coobciowych tłokach z SR16VE wyszło więcej niż u Kiviego w Sunnym i podawało od 5000-8500 heheh... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Da się zrobić, jeszcze troche poczekamy, tylko jak to P10 odciążyć? To jest problem dla kogoś pureP10 forever. Czyli dla mnie. Został tylko ABS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 7 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 a jescze kwestia ITB która cały czas powraca-z tym że natężenie hałasu[przepięknego zresztą] jest ogromne no i nie ma mowy o oszczędzaniu paliwa raczej--jeśli kiedyś się tym zaajmę to chyba na koniec modów i raczej eksperymentalnie to zrobię[ECU MASTER już jest bo podobno SMT6 nie ogarnie 4 przepustnic] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.