Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

JAK OSIĄGNĄĆ 190km w SR20DEH?--tylko N/A


lukas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

niebawem zanabędę najprawdopodobniej auto z silnikiem od almery gti--chcę robić bardzo bzrdzo mocne N/A mierzę w realne 180km ale fajnie by było też przekroczyć tą barierę-stąd pytanie o 190km z takiego silnika

DODAM ŻE NIE CHCĘ MIEĆ ŻADNYCH TOTALNIE HARDCOROWYCH WAŁKÓW ROZRZĄDU --ELASTYCZNY SILNIK JEST DLA MNIE BARDZO WAŻNY,bo dziennie w trasie robię ok 100km

 

czekam na wasze podpowiedzi.ps wałki bedą PIPER CAMS [Z MOJEJ CZERWONEJ GT]--specyfikację mają uliczną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz mam nadzieje, że w końcu kupisz jakieś zdrowe(blacharsko) auto i zadłubiesz je pożądnie ;) . Oby tylko nie było to kolejne, na sprzedaż, bo za tą kasę którą wkładasz miałbyś w sumie już P11 GT i szykował się na swapa(VE, lub DET). Pozdrawiam, rozsądku i powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałbym narazie skupić się na tym jak tą moc osiągnąć a nie jakie auto kupię-ale zapewniam że już bardzo niedługo się wszystko wyjaśni :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w pelni uliczne 190KM zrobiłem w swoim Bandicie - jeszcze więcej Nm z dołu niż jakie kolwiek VE u nas miało :)

Potrzebe Ci będzie doprężenie np. w postaci tłoków - polecam te z SR16VE N1 oraz te wałki które trzymasz u siebie w szufladzie i myślę że bez problemowo do ok 180KM (190KM w Kreatorze Mocy powinno wyjść) :D będzie bez rzeźby w głowicy na seryjnych talerzykach ze sprężynkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no chcę żeby wreszcie auto posłużyło mi trochę dłużej jak poprzednie[niezbyt trafne zakupy],a co do tłoczków z N1 to pewnie kiedyś się na nie połaszczę ale jak remont mały bedzie trzeba zrobić,narazie powalczymy o jakieś niezłe wyniki--nie ukrywam że zależy mi na najmocniejszym aucie w klubie z SR20DEH w n/a pod maską w kraju...ciekawe ile mnie to wyniesie :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś juzw nissanklubie modyfikował kolektor ssący,czy też montował jakiś tuningowy zamiennik?puki co jakoś wszyscy pomijają tą kwestię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

puki co jakoś wszyscy pomijają tą kwestię

może, w przeciwieństwie do wydechu (w co wątpie :P ) jest lepiej wykonany ;-)

 

ciekawe czy ktoś z NKP podejmie się pokombinowania z ITB :027:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i pewnie przez ta "zwezke" nic nie daje dolot fi 70+

Gadalem o tym z jednym gosciem i mowil to waskie gardlo i powyzej 70mm nie warto robic dolotu

 

to dlaczego P11 ma fi 80 w serii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i pewnie przez ta "zwezke" nic nie daje dolot fi 70+

Gadalem o tym z jednym gosciem i mowil to waskie gardlo i powyzej 70mm nie warto robic dolotu

 

to dlaczego P11 ma fi 80 w serii?

 

to dlaczego w p10 jest zwezkowa przeplywka i tez ma 150KM

a w P11 nie ma zwezenie i moc nie wzrosla??

Powinno byc wiecej skoro dolot ma 80mm :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

idac tym tropem DE jest lepsze niz DEH bo mimo wezszego dolotu ma taka sama moc, czyzby nie?

 

zły trop

 

oj ale DEH ma inne wałki i inne nastawy ECU niż DE z P10??

 

inny wał korbowy, tłoki i cieńsze pierścienie, mniejsza masa wirująca

uzyskuje ten sam moment przy niższych obrotach... jest bardziej elastyczny i mniej wysilony niż DE...

 

[ Dodano: Czw 28 Maj, 2009 21:46 ]

pozatym jeśli już robić coś to nie półśrodki... drutowanie tylko od razu pójść grubo...

 

rozwiercić, zatulejować blok, tłoki, korby, wałki, profi obróbka głowicy , osprzęt typu itb, dodatkowa chłodnica oleju, pompa oleju, profi układ paliwowy... i 300 koni żaden problem

 

inaczej to ciapcianina i efekty mizerne lepiej nic nie robić i cieszyć się serią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PMW napisał:[pozatym jeśli już robić coś to nie półśrodki... drutowanie tylko od razu pójść grubo...

 

rozwiercić, zatulejować blok, tłoki, korby, wałki, profi obróbka głowicy , osprzęt typu itb, dodatkowa chłodnica oleju, pompa oleju, profi układ paliwowy... i 300 koni żaden problem

 

inaczej to ciapcianina i efekty mizerne lepiej nic nie robić i cieszyć się serią

 

hmmm..tylko takie przygotowanie silnika to ze 30-40 kafli[uważam ze to bez sensu--takie moce to chyba tylko w wyścigach aut turystycznych sie uzyskuje]

mam nadzieję ze 180-190 km z tego silnika bedzie kosztowało znacznie mniej wysiłku i środków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieję ze 180-190 km z tego silnika bedzie kosztowało znacznie mniej wysiłku i środków

 

tylko po co tuningować auto jeśli nie ma ono służyć do wygrywania... kompletny nonsens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popieram przedmówcę 180 190 bedzie wystarczająco cieszyć, a dokładniej w moim przypadku bedzie to do daily drive wiec 300 było by kosmosem o cenie nie wspomnę może mniej niż 30k ale też PWM przesadzasz samemu też swoja prime dłubnołeś ale nie do wspomnianych 300KM, choć sorrki rozumiem przesłanie albo seria cisza i miła jazda albo extremum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popieram przedmówcę 180 190 bedzie wystarczająco cieszyć, a dokładniej w moim przypadku bedzie to do daily drive wiec 300 było by kosmosem o cenie nie wspomnę może mniej niż 30k ale też PWM przesadzasz samemu też swoja prime dłubnołeś ale nie do wspomnianych 300KM, choć sorrki rozumiem przesłanie albo seria cisza i miła jazda albo extremum :)
dokładnie dokładnie -- TO ŻADEN NONSENS ZROBIĆ SZYBKIE ULICZNE AUTO--JA WYGRYWAĆ LUBIĘ WYŚCIGI Z POD ŚWIATEŁ CZY SIĘ TO KOMUŚ PODOBA CZY NIE!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko po co tuningować auto jeśli nie ma ono służyć do wygrywania... kompletny nonsens

 

to po co tjuningowales swoje auto???

I tak ze wszystkimi niewygrasz, wg mnie dlubiesz w aucie dla wlasnej przyjemnosci i satysfakcji ze masz cos wiecej

 

[ Dodano: Czw 28 Maj, 2009 23:38 ]

zapewne te 180KM styknie zeby powiedzmy hhhhhmmmmm takie 2,5 TDi objechac :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapewne te 180KM styknie zeby powiedzmy hhhhhmmmmm takie 2,5 TDi objechac :one:

 

60 km w dobrze przygotowanym seicento wystarczy żeby objechać ciężką 160 konną primerę na próbie sprawnościowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...