lukas Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 niebawem zanabędę najprawdopodobniej auto z silnikiem od almery gti--chcę robić bardzo bzrdzo mocne N/A mierzę w realne 180km ale fajnie by było też przekroczyć tą barierę-stąd pytanie o 190km z takiego silnika DODAM ŻE NIE CHCĘ MIEĆ ŻADNYCH TOTALNIE HARDCOROWYCH WAŁKÓW ROZRZĄDU --ELASTYCZNY SILNIK JEST DLA MNIE BARDZO WAŻNY,bo dziennie w trasie robię ok 100km czekam na wasze podpowiedzi.ps wałki bedą PIPER CAMS [Z MOJEJ CZERWONEJ GT]--specyfikację mają uliczną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 piper street cams,smt6,cai,remus,no cat??? a to ile wyszło? wydech był 2,5 cala + SSAC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 To masz to P10 czy opchnąłeś bo sporo ogłoszeń dałeś kupie to a może to ,,????? Czy dalej trzymasz z Klanem P10 ??? bo już ostro tam miałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Popieram projekt N/A. 180 z DE i 220 z VE Trzymam kciuki. :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Łukasz mam nadzieje, że w końcu kupisz jakieś zdrowe(blacharsko) auto i zadłubiesz je pożądnie . Oby tylko nie było to kolejne, na sprzedaż, bo za tą kasę którą wkładasz miałbyś w sumie już P11 GT i szykował się na swapa(VE, lub DET). Pozdrawiam, rozsądku i powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 chciałbym narazie skupić się na tym jak tą moc osiągnąć a nie jakie auto kupię-ale zapewniam że już bardzo niedługo się wszystko wyjaśni :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baryla Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 No chłopie z taką mocą to będziesz mógł zaginać czasoprzestrzeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 w pelni uliczne 190KM zrobiłem w swoim Bandicie - jeszcze więcej Nm z dołu niż jakie kolwiek VE u nas miało Potrzebe Ci będzie doprężenie np. w postaci tłoków - polecam te z SR16VE N1 oraz te wałki które trzymasz u siebie w szufladzie i myślę że bez problemowo do ok 180KM (190KM w Kreatorze Mocy powinno wyjść) będzie bez rzeźby w głowicy na seryjnych talerzykach ze sprężynkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 łojezu takie szybkie auto chcesz miec Lukas Trzymam kciuki, jakby dasz sie karnąć :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 26 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 no chcę żeby wreszcie auto posłużyło mi trochę dłużej jak poprzednie[niezbyt trafne zakupy],a co do tłoczków z N1 to pewnie kiedyś się na nie połaszczę ale jak remont mały bedzie trzeba zrobić,narazie powalczymy o jakieś niezłe wyniki--nie ukrywam że zależy mi na najmocniejszym aucie w klubie z SR20DEH w n/a pod maską w kraju...ciekawe ile mnie to wyniesie :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Powodzenia... nam obu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 czy ktoś juzw nissanklubie modyfikował kolektor ssący,czy też montował jakiś tuningowy zamiennik?puki co jakoś wszyscy pomijają tą kwestię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 puki co jakoś wszyscy pomijają tą kwestię może, w przeciwieństwie do wydechu (w co wątpie ) jest lepiej wykonany ;-) ciekawe czy ktoś z NKP podejmie się pokombinowania z ITB :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 i pewnie przez ta "zwezke" nic nie daje dolot fi 70+ Gadalem o tym z jednym gosciem i mowil to waskie gardlo i powyzej 70mm nie warto robic dolotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 i pewnie przez ta "zwezke" nic nie daje dolot fi 70+Gadalem o tym z jednym gosciem i mowil to waskie gardlo i powyzej 70mm nie warto robic dolotu to dlaczego P11 ma fi 80 w serii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 i pewnie przez ta "zwezke" nic nie daje dolot fi 70+Gadalem o tym z jednym gosciem i mowil to waskie gardlo i powyzej 70mm nie warto robic dolotu to dlaczego P11 ma fi 80 w serii? to dlaczego w p10 jest zwezkowa przeplywka i tez ma 150KM a w P11 nie ma zwezenie i moc nie wzrosla?? Powinno byc wiecej skoro dolot ma 80mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 oj ale DEH ma inne wałki i inne nastawy ECU niż DE z P10?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 oj ale DEH ma inne wałki i inne nastawy ECU niż DE z P10?? idac tym tropem DE jest lepsze niz DEH bo mimo wezszego dolotu ma taka sama moc, czyzby nie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 idac tym tropem DE jest lepsze niz DEH bo mimo wezszego dolotu ma taka sama moc, czyzby nie? zły trop oj ale DEH ma inne wałki i inne nastawy ECU niż DE z P10?? inny wał korbowy, tłoki i cieńsze pierścienie, mniejsza masa wirująca uzyskuje ten sam moment przy niższych obrotach... jest bardziej elastyczny i mniej wysilony niż DE... [ Dodano: Czw 28 Maj, 2009 21:46 ] pozatym jeśli już robić coś to nie półśrodki... drutowanie tylko od razu pójść grubo... rozwiercić, zatulejować blok, tłoki, korby, wałki, profi obróbka głowicy , osprzęt typu itb, dodatkowa chłodnica oleju, pompa oleju, profi układ paliwowy... i 300 koni żaden problem inaczej to ciapcianina i efekty mizerne lepiej nic nie robić i cieszyć się serią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 PMW napisał:[pozatym jeśli już robić coś to nie półśrodki... drutowanie tylko od razu pójść grubo... rozwiercić, zatulejować blok, tłoki, korby, wałki, profi obróbka głowicy , osprzęt typu itb, dodatkowa chłodnica oleju, pompa oleju, profi układ paliwowy... i 300 koni żaden problem inaczej to ciapcianina i efekty mizerne lepiej nic nie robić i cieszyć się serią hmmm..tylko takie przygotowanie silnika to ze 30-40 kafli[uważam ze to bez sensu--takie moce to chyba tylko w wyścigach aut turystycznych sie uzyskuje] mam nadzieję ze 180-190 km z tego silnika bedzie kosztowało znacznie mniej wysiłku i środków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 mam nadzieję ze 180-190 km z tego silnika bedzie kosztowało znacznie mniej wysiłku i środków tylko po co tuningować auto jeśli nie ma ono służyć do wygrywania... kompletny nonsens Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 popieram przedmówcę 180 190 bedzie wystarczająco cieszyć, a dokładniej w moim przypadku bedzie to do daily drive wiec 300 było by kosmosem o cenie nie wspomnę może mniej niż 30k ale też PWM przesadzasz samemu też swoja prime dłubnołeś ale nie do wspomnianych 300KM, choć sorrki rozumiem przesłanie albo seria cisza i miła jazda albo extremum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 popieram przedmówcę 180 190 bedzie wystarczająco cieszyć, a dokładniej w moim przypadku bedzie to do daily drive wiec 300 było by kosmosem o cenie nie wspomnę może mniej niż 30k ale też PWM przesadzasz samemu też swoja prime dłubnołeś ale nie do wspomnianych 300KM, choć sorrki rozumiem przesłanie albo seria cisza i miła jazda albo extremum dokładnie dokładnie -- TO ŻADEN NONSENS ZROBIĆ SZYBKIE ULICZNE AUTO--JA WYGRYWAĆ LUBIĘ WYŚCIGI Z POD ŚWIATEŁ CZY SIĘ TO KOMUŚ PODOBA CZY NIE! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 tylko po co tuningować auto jeśli nie ma ono służyć do wygrywania... kompletny nonsens to po co tjuningowales swoje auto??? I tak ze wszystkimi niewygrasz, wg mnie dlubiesz w aucie dla wlasnej przyjemnosci i satysfakcji ze masz cos wiecej [ Dodano: Czw 28 Maj, 2009 23:38 ] zapewne te 180KM styknie zeby powiedzmy hhhhhmmmmm takie 2,5 TDi objechac :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 zapewne te 180KM styknie zeby powiedzmy hhhhhmmmmm takie 2,5 TDi objechac :one: 60 km w dobrze przygotowanym seicento wystarczy żeby objechać ciężką 160 konną primerę na próbie sprawnościowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.