Gość Madball Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Cześć wszystkim. Mam problem z moim GRem . Polega on na tym że przy prędkościach między 80 a 100 km/h pojawia się dość mocne bicie na kierownicy. Dodam że mam założone BF Goodrich AT, geometria jest ok, koła wyważone. Gałki na końcówkach drążków mają lekki luz, i to pierwsze chcę wyeliminować. Bicie pojawia się również podczas hamowania, ale dopiero gdy hamulce są rozgrzane. Grubość tarcz to 40 mm. Ale możliwe że się pokrzywiły. Proszę o jakieś wskazówki jeśli ktoś miał już do czynienia z tego typu usterką. Dzięki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Grubość tarcz to 40 mm.noo jak Ci sie takie tarcze pogieły to może telepac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 przy prędkościach między 80 a 100 km/h pojawia się dość mocne bicie na kierownicy.Sprawdź czy nie nakleiło się błoto na felgi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Madball Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 noo jak Ci sie takie tarcze pogieły to może telepac Zdarza się że i takie tarcze się zwichrują Sprawdź czy nie nakleiło się błoto na felgi. Koła były ostatnio wyważane, na pewno bym zauważył. Poza tym często brodzi Jeśli ktoś ma jakieś sensowne pomysły bądz doświadczenia, czekam. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 bonzo napisał/a: noo jak Ci sie takie tarcze pogieły to może telepac Zdarza się że i takie tarcze się zwichrują jeszcze sie nie spotkałem w patrolu z tarczami 40 mm przyczyna telepania kiery może byc też luz na łożyskach piasty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Madball Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 jeszcze sie nie spotkałem w patrolu z tarczami 40 mm przyczyna telepania kiery może byc też luz na łożyskach piasty No nie wiem jak ty bonzo ale ja grubość tarczy mierze od wewnętrznej tarczy do zewnętrznej i w ten sposób wiem jaka jest grubość "tarcz". Minimalana grubość to 30mm. A łożyska stożkowe no cóż czasami trzeba dokręcać, moje są dokręcone. Wymienię końcówki drążków razem z gałkami i myślę że to załatwi sprawę. A jak nie to będę szukał dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Nie jesteś odosobniony w temacie -> http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=6&t=67153 Ilu "fachowców tyle odpowiedzi" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Madball Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Nie jesteś odosobniony w temacie -> http://www.forum4x4.pl/vi...php?f=6&t=67153Ilu "fachowców tyle odpowiedzi" czy mógł byś krótko przytoczyć co tam piszą ciekawego? nie jestem zalogowany na 4x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 nie jestem zalogowany na 4x4to już czas tak jak pisze Patrol 260 najlepiej samemu poczytać a jest tego cała strona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Madball Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Zajrzałem na drążki kierownicze w moim GR i trochę się zdziwiłem. Wygląda na to że jeśli chcemy wymienić końcówkę drążka z prawej strony trzeba go wymienić w całości z drążkiem? Jak to tak to. :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Przedni drążek występuje jako calość niestety ja u siebie regenerowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Madball Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Tzn ciąłeś i spawałeś tą prawą stronę? Ja się chyba zdecyduję na wymianę nowy drążek na allegro 380zł a same końcówki są po 80zł za sztukę. A jak się ma amortyzator na tym drążku? Czy też wymaga wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Tzn ciąłeś i spawałeś tą prawą stronę?oddałem cały drążek i zregenerowali obie końcówkiA jak się ma amortyzator na tym drążku? Czy też wymaga wymiany? wymontuj i zobacz, spelnia takie same funkcje jak amor w zawieszeniu jak pracuje jak pompka do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Madball Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 wymontuj i zobacz, spelnia takie same funkcje jak amor w zawieszeniu jak pracuje jak pompka do wymiany A co powiesz na temat tych elementów? Czy ten amor jest wart uwagi. http://moto.allegro.pl/item644889436_hd_am...san_patrol.html http://moto.allegro.pl/item629568424_draze...rol_gr_y61.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Mam założony amor Ironmana od roku .póki co daje rade ,jeżdżę nie wiele tylko w terenie drążek podróbka i to chyba jest najtańsza oferta na rynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Madball Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Mam założony amor Ironmana od roku .póki co daje rade ,jeżdżę nie wiele tylko w tereniedrążek podróbka i to chyba jest najtańsza oferta na rynku Podróbka powiadasz, a warto ją kupić czy po prostu zregenerować orginał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Ja bym regenerował zawsze taniej co nie znaczy lepiej ale biorąc pod uwagę ze drązek ten moze byc produkowany w tym samym zakładzie co regenerujesz końcówkę to lepiej zregenerować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wolin1234 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Witam mam problem z moim patrolem gr 2.8 .Podczas jazdy po nierównościach silnik dostaje wibracji.Może ktoś wie co może jemu dolegać?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość redin Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Napewno silnik? ja mam drgania przy 70-80 na kierownicy ale to przez wyrąbane drążki wczesniej miałem wieksze bo amorka skretu nie bylo i koła nie doważone byly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Madball Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 A ja już mam nowy drążek kierowniczy przedni, gałki do tylnego i amor skrętu Ironman 4x4. Będzie żył..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Jeśli chodzi o bicie na układzie kierowniczym podczas jazdy to zapewne nie wyważone koła. Mogły być wyważane na starym sprzęcie i jest lipa. Miałem tak w Mercedesie na zwykłych 15". Pojechałem do serwisu gdzie mięli nową, dobrej klasy wyważarkę i bicie się skończyło. W Patrolu to samo - miałem stare opony i nie było bicia. Kupiłem i założyłem nowe AT, wyważyli i pojawiło się bicie. Sa po prostu źle wyważone i wybieram się do poprawki. Sa to jednak duże koła i trzeba naprawdę dobrej wyważarki. Spotkałem się z opinią, że opon BF Goodrich MT czesto nie da sie w ogóle wyważyć. Bicie podczas chamowania to moim zdaniem 90% zwichrowane tarcze - jeśli są nagrzane i wjedziesz do wody ulegaja gwałtownemu schłodzeniu i deformacji. Zdjęcie i przetoczenie tarcz nie jest drogie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Spotkałem się z opinią, że opon BF Goodrich MT czesto nie da sie w ogóle wyważyć. Da sie, nawet przy 130 km/h nie mam bicia Zdjęcie i przetoczenie tarcz nie jest drogie. Bez zdejmowania przetoczenie za szt - 50 zł (+-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Madball Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Wymieniłem drążki kierownicze i amor skrętu. Bicie na kierownicy zniknęło jak za pomocą czarodziejskiej różdzki. Ale mam kolejne pytanie tym razem dotyczące silnika. Jest to silnik 2.8, czasami kiedy jest już zagrzany po chwilowym wyłączeniu jest problem z ponownym odpaleniem. Trzeba dłużej kręcić lub ponownie zagrzewać świece? Oco chozi? Nie mam zielonego pojęcia co może być przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Jest to silnik 2.8, czasami kiedy jest już zagrzany po chwilowym wyłączeniu jest problem z ponownym odpaleniem. Trzeba dłużej kręcić lub ponownie zagrzewać świece? Oco chozi? Nie mam zielonego pojęcia co może być przyczyną. i pewnie jak odpali to chmura dymu Witaj w klubie http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=43096 Se poczytaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Madball Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Jest to silnik 2.8, czasami kiedy jest już zagrzany po chwilowym wyłączeniu jest problem z ponownym odpaleniem. Trzeba dłużej kręcić lub ponownie zagrzewać świece? Oco chozi? Nie mam zielonego pojęcia co może być przyczyną. i pewnie jak odpali to chmura dymu Witaj w klubie http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=43096 Se poczytaj Czyli ten model tak ma, i niema się czym przejmować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.