Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

NAVARA D22 kilka pytań. kilka problemów.


Gość mat-D22

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich

 

Niedawno zakupilem NAVARE D22 1998r 2,5TDI 101KM

Jest to moje pierwsze auto tego typu i mimo iż zrobiłem jazde prubną niewiedziałem czego szukać i czego się spodziewać, autko sprawuje sie nieźle chodzi jak traktor i to jest wnim piękne, ale opisze co mnie niepokoji a was prosze o odpowiedź czy one tak mają czy musze jechać na warsztat

 

1. spalanie 13,4/100 w miście i wterenie oraz na trasie, średnia zawsze prawie ta sama

2. przy skręcie na maxa coś trzeszczy zawieszeniu

3. przy włączonym 4x4 i mocnym skreceniu kół auto dostaje obciązenie aż przód przysiada i piszczą opony ( jakby blokada mostów ) tak bynajmniej se to tłumacze.

4. prędkość max 130km/h (demon prędkości to niejest ale zato wszędzie wejdzie)

5. gdy jade nawet powoli na każdym skrzyżowaniu i rondzie słysze pisk tylnych opon (wystarczy lekko dodać gazu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=42525 , generalnie zależy od wielu rzeczy (opony, jak depczesz itp.,),

 

2. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=40525 - to normalne :),

 

3. Rozumiem, że tak się dzieje na przyczepnej nawierzchni? Tak po prostu działa sztywno dopinany przód. D22 nie ma 4x4 na asfalt.

 

4. Masz 100 KM (albo i le ich tam zostało) i aerodynamikę kiosku ruchu. Czego oczekujesz ;).

 

5. W pickupie jest lekki tył, ale żeby tak od razu po lekkim dodaniu gazu? Zależy co przez to rozumiesz :D . Może sprawdź opony i ciśnienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. przy włączonym 4x4 i mocnym skreceniu kół auto dostaje obciązenie aż przód przysiada i piszczą opony ( jakby blokada mostów ) tak bynajmniej se to tłumacze.

4. prędkość max 130km/h (demon prędkości to niejest ale zato wszędzi

Pickup nie ma międzyosiowego układu różnicowego ...

Nie wolno Ci jeździć z zapiętym przodem po twardych podłożach [ beton , asfalt ]

4x4 jeździsz tylko po szutrach , błocie , leśnych drogach ;)

 

Porób tak jeszcze parę razy to będziesz miał wydatki .... duże :mikolaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Gość grzegorz71

witam wszystkich

 

Niedawno zakupilem NAVARE D22 1998r 2,5TDI 101KM

Jest to moje pierwsze auto tego typu i mimo iż zrobiłem jazde prubną niewiedziałem czego szukać i czego się spodziewać, autko sprawuje sie nieźle chodzi jak traktor i to jest wnim piękne, ale opisze co mnie niepokoji a was prosze o odpowiedź czy one tak mają czy musze jechać na warsztat

 

1. spalanie 13,4/100 w miście i wterenie oraz na trasie, średnia zawsze prawie ta sama

2. przy skręcie na maxa coś trzeszczy zawieszeniu

3. przy włączonym 4x4 i mocnym skreceniu kół auto dostaje obciązenie aż przód przysiada i piszczą opony ( jakby blokada mostów ) tak bynajmniej se to tłumacze.

4. prędkość max 130km/h (demon prędkości to niejest ale zato wszędzie wejdzie)

5. gdy jade nawet powoli na każdym skrzyżowaniu i rondzie słysze pisk tylnych opon (wystarczy lekko dodać gazu)

hej masz fuksa moja pali 16 na miescie i 11 trasa ,tez zarzuca tylem przy ruszaniu 2,5 136km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Ja mam D22 z 2005... pali non stop 10l/100km, w trasie jadąc do 110km/h pali 8,5-9 l, przy 150km/h pali 14l... prędkość maksymalna to (bez ładunku, sam w aucie i z 1/4 baku) 175 km/h i nie ma bata żeby pojechał szybciej... :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na trasie spokojnie można zejść do 8. W trybie mieszanym spokojnie mieszcze się w 10. 13 litrów na trasie to sporo za dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...