Gość michalll Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 Byc moze w nissanach jest to normalne ale bardzo czesto wlacza mi sie ten wiatrak na chlodnicy. W cieplejszy dzien gdy tylko sie zatrzymam np. na swiatlach od razu sie wlacza. Praktycznie chodzi bez przerwy. Moze to cos z termostatem? Nic poz tym sie nie dzieje. Silnik ma zawsze normalna temperature. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 normalny problem dla sunniaczy Albo nie wlacza sie wogole albo za czesto. Najprawdopodobniej czujnik temp (ten na kolektorze ssacym) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalll Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 dzieki. Warto sie za to zabierac? czy dac sobie spokoj? nic sie chyba nie stanie. gorzej jakby sie nie wlaczal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 podobno mozna jezdzic nawet bez wentylatora tylko trzeba ustawic na max ogrzewanie i nawiew tez na max a i w sunnym i tez zapewne w primierze nawiew kierowac na twarz (ten obrazek na regulatorach) bo tylko wtedy leci gorace powietrze. wiesz w polonezie to wentylator chodzi nawet jak wlasciel juz dawno w domu zimne piwko popija. jak masz temp na srodku wskaznika to raczej nie ma sie czym przejmowac, masz miec oleju tyle ile ma byc, plynu chlodzacego tez i bedzie wsio git. pozdrawiam slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalll Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 no i tak jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 Ja jeszcze nie widzialem ani nie slyszalem zeby mi sie wlaczyl wentylator... ale jest wskaznik w polowie (prawie) wiec chyba wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pietkas Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 Dla pewności trzeba sprawdzić termostat i korek chłodnicy. Wymontuj termostat i w kubek z wodą go i na gaz, ma się otworzyć zanim woda zacznie się gotować (90'c). Roboty niema wiele, a jak płyn zagotuje będzie problem. Termostat powinno wymieniać się co około 2 lata razem z płynem. Przy okazji sprawdż czujnik temperatury płynu. Rezystancja czujnika temperatury: 20'c----2,1.....2,9k 90'c----0,24.....0,26k 110'c---0,14......0,15k Dla czujnika nowego typu jak w almerze : 60'c---70...90ohm 100'c---21...24ohm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 Byc moze w nissanach jest to normalne ale bardzo czesto wlacza mi sie ten wiatrak na chlodnicy. W cieplejszy dzien gdy tylko sie zatrzymam np. na swiatlach od razu sie wlacza. Praktycznie chodzi bez przerwy. Moze to cos z termostatem? Nic poz tym sie nie dzieje. Silnik ma zawsze normalna temperature.hmm u mnie rowniez sie wlacza...nie przejmuje sie tym, kiedys jezdzilem bez wentylatora i nic sie nie dzialo, niesamowity jest uklad chlodzacy w ga16...byle kontrolowac wskazowke jesli nic sie nie dzieje to nie warto ruszac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 chyba dobrze trafiłem w topic Mam problem wiatrak chłodnicy mi nie działa było by fajnie jakby Wasze porady skutkowały. W trasie owszem ale w korku już nie. Sprowdziłem wskazówka od temp. przekracza mormalną temperatuę. Również sprawdziłem czyjnik temperatury tzn. podpiołem na sztywno wiatrak nawet nie drgnął. Podpiołem bezpośrednio wiartak do akumulatora no w tedu chodził. Wszystkie bezpieczniki sprawdziłem, ok. W czoraj zakładałem centralny i może jakiś kabelek urwałm albo co ? Pomocy [ Dodano: Sob 13 Maj, 2006 00:14 ] to znowu ja:D . Chciałem powiedzieć że mam brata nie od parady. Podpowiedział mi co i jak. Wydaje się to być dobry pomysł. U Was wiatrak za często chodzi a u mnie wcale więc może tak przełącznik. Włączamy go kiedy chcemy. I po kłopocie nie będziecie mówić że coś Wam nie odpowiada . Aby to zrobić potrzeba trzech kabli i przełącznika. Powodzenia. Bawiłem się z tym do 24:00 bo o 7 wyjeżdżam do bielska na piwko trzymka :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 Mi się wogóle nie załączał wiatrak, temp ruszała do połowy odledłości temp. normalnej a max - padł czujnik temp. Tyle, że u mnie to on siedzi w chłodnicy - po wymianie też sie często załancza wiatrak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Wie Ktoś gdzie się znajdują czujniki temperatury, bo z schematów inst. elektrycznej wynika że są aż 3. Jak narazie to znalazłem 1 w górnej części silnika po lewej stronie od kabli wysokiego napięcia. A gdzie reszta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supernissanb12 Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 napewno 1 czujnik jest w chłodnicy na dole w każdym samochodzie tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Szukaj przy chlodnicy lub w chlodnicy... tn zalacza wiatrak. Ten przy silniku podaje informacje do komputera i raczej ma to zwiazek ze zuzyciem paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Szukałem przy chłodnicy i nie znalazłem . Jedyne kable co się znajdują w obrębie chłodnicy to są od zasilania wentylatora, żadnych innych nie widziałem. Z tego co mi brat mówił to u niego w Peugeot'cie 406 też nie ma. [ Dodano: Sro 24 Maj, 2006 18:47 ] Znalazłem czujniki w moim samochodzie jak by ktoś szukał to daje fotki Pierwszy czujnik Drugi czujnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.