Gość morbid Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 a jak sprawdzić czy działają,bo kontrolka zapala się i po kilku sekundach gaśnie :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 Najpierw sprawdz, czy Ci swiece zarowe grzeją. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowikg Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 a jak sprawdzić czy działają,bo kontrolka zapala się i po kilku sekundach gaśnie :? Podłącz żarówke albo miernik do jednej ze świec jak się nie będzie świecić to znaczy że brak jest grzania świec - co dalej szukaj we wcześniejszych postach ten temat był dokładnie opisany, sterownik itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Podłącz jeden koniec probowki do masy, a drugi do swiec i druga osoba niech zapali sam zaplon (tak zeby sie palily kontrolki).Swiee powinny grzac nawet dluzej niz zgasnie kontrolka.Kontrolka zgasnie (ta w samochodzie), a swiece jeszcze powinny sie grzac--->probowka powinna swiecic nadal. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raveland Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 mam problem z odpalaniem na zimno przyczyna sa prawdopodbnie swiece zarowe po przekreceniu kluczyka prad dochodzi do swiec jednak jak je wykrecilem i dotkanlem reka to zadna sie nie robila ani troche ciepla i teraz pytanie czy sa uszkodzone czy moze one grzeja tylko jak sie je wkreci w silnik?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Witam. Świece się po prostu sprawdza omomierzem. Oczywiście przy zdjętej listwie zasilającej. Ma być całkowite przejście, a w praktyce do 2 omów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Najprostszy sposób. Zdejmij listwę zasilającą ze świec. Weź przewód i zetknij jeden koniec z biegunem dodatnim akumulatora a drugim końcem dotykaj złącz na świecach. Pomiędzy przewodem a świecą działającą przeskoczy iskra a jeśli nie to świeca jest do d..., kosza. A jesli sprawdzac rezystancje to 1 Ohm . Kłania się prawo Ohma R=U/I U=12 V, I =12 A. R = ..... A jeśli wszystkie dobre i żadna nie grzeje to prawdopobnie sterownik . To już trochę większa sprawa. Zrób to przed zimą bo nie odpalisz samochodu w żaden sposób Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Nie zapala bo pewnie swiece do bani, nie grzeja. wiec sprawdz swiece najlepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raveland Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Nie zapala bo pewnie swiece do bani, nie grzeja. wiec sprawdz swiece najlepiej przeciez o to wlasnie sie pytam jak je sprawdzic nic nie wniosles nowego do tematu, a moze nawet nie czytales mojej wypowiedzi tak czy inaczej dzieki pomocy kolegi z forum sprawdzilem swiece i okazalo sie ze sa dobre ogolnie to juz nie moj samochod tylko brejdaka i tak jak mi tlumaczyl i tak jak slyszalem czasami go przy odpalaniu to wychodzilo na problem ze swiecami jutro brejdak ma wkrecic swiece i sprawdze dokladnie co i jak, jednak nie podoba mi sie to jak pali bo nie widze czego to moze byc przyczyna (swiece zostaly wykluczone, paliwo tez wykluczam, filtr paliwa ma niecaly rok) wskazuje tak jakby na pompe paliwa(ktora to tez byla poddawana regeneracji i ma mniej niz rok po tej regeneracji) zaczynam sie powoli martwic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 hmm, skoro wszystko jest ok tak jak piszesz to ja kiedys miałem taki sam problem i okazało się ze nie ma cisnienia w cylindrach i poszedł do remontu. Musicie go raczej oddać na warsztat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 wskazuje tak jakby na pompe paliwa Jeśli tak, to podłącz się bezpośrednio do pompy przezroczystym przewodem z jakiegoś baniaczka. Ma być widać, że pompa ciągnie paliwo. A może ona się w ogóle nie kręci - pasek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raveland Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 hmm, skoro wszystko jest ok tak jak piszesz to ja kiedys miałem taki sam problem i okazało się ze nie ma cisnienia w cylindrach i poszedł do remontu. Musicie go raczej oddać na warsztat. to raczej nie to(choc nie wykluczam) samochod pomimo ogromnego przebiegu nawet nie bierze grama oleju, silnik jest w idealnym stanie(az sam jestem pod wrazeniem), nigdy nie byl katowany po kupnie przezemnie(chyba ze teraz brejdak go zajezdzil) jutro sprawdze filtr paliwa moze gdzies lapie powietrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 A czy przy regeneracji pompy był zmieniany pasek - jak pisze B12 zobacz czy jest cały... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.