SFCTOMEK Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Witam w długi weekend pojechałem ze Szczecina do Warszawy, na autostradzie A2 Serena dokonywała rekordów szybkości hehehehehe 120 wycisnełem poszła by więcej ale! No i tu własnie jest ot małe ale , auto a w zasadzie moje drzwi od strony kierowcy przy szybkości już okolo 100 km/h zaczynaja się telepać i trzeba je przytrzymywać co jest krótko pisać do bani zajęciem . Macie to samo czy to jest do usunięcia ? Czy auto było bite w czasie swego niemieckiego żywota i kiepsko naprawione? Czy po prostu szanując odmienność tego auta przyjąc i tę ceche lub wade z całym dobrodziejstwem inwentarza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 U mnie nic takiego się nie dzieje. Troszkę przy ponad 100 km/h świszczy mi wiatr przy drzwiach od strony pasażera, przez to że uszczelka nie dociska - już troszkę zużyta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 TTTM - ten typ tak ma... u mnie to samo sie dzieje. Przy wiekszych predkosciach przez drzwi zaczyna swiszczec wiatr. To nie jest kwestiwa uszczelki - poprostu inż. nissana spaprali sprawe i tyle drzwi sa zbyt duze, zamek za nisko, u gory sa zbyt malo sztywne, a dodatkowo jadac wiatr wpada miedy drzwi i rame i je lekko "odgina". Z tym trzeba zyc :F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertes Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Ostatnio na autostradzie udało mi się jechać 140 km/h i widząc, że jest to już prawie kres możliwości wytrzymałościowych auta nie depnąłem więcej. Byłem zaskoczony, bo przeczytałem, że max prędkość 2,3D to 135; może błąd prędkościomierza. Jeśli chodzi o drzwi to nie zauważyłem nic podejrzanego. Mam wrażenie, że poprzedni właściciel dokleił na klej szybko schnący dodatkową uszczelkę (może od innego auta). Ale rzeczywiście świst jest duży i plastiki trzeszczą przy większych prędkościach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 ziew w dizle... ja swoja na poczatku jak kupilismy, to w ramach testu pocisnalem 165 na autostradzie na benzynie (wtedy jeszcze nie bylo zalozonego gazu) :> co do dodatkowej uszczelki - calkiem dobre rozwiazanie... :F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SFCTOMEK Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Pewnie tak , choć dziś przyjrzałem się uszczelce i jest odklejona , może to pomoże albo i nie , ale pewnie jest to przyczyna lub nie tego, że jak parkuje auto na chodniku i stoi przechylona to rano na progu mam wode. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nadol87 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 witam ja tez mam swistanie rame okienna drzwi oczywiscie delikatnie z opuszczona szybka s co do uszczelki to tez musialem przykleic i pomoglo a co do predkosci to zamknolem budzik na obwodnicy 2.0 dieselek pozdrawiam andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość str3ight Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 siemka, na czeskiej autostradzie zamknalem budzik tj 180 przy zalaowanym w 6 osob aucie. swist w drzwiach byl jest i bedzie, na to nie poradzisz. co najwyzej zarygluj drzwi bedziesz mial pewnsoc ze nie wypadniesz tyle pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.