Gość irgg30 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Witam i pozdrawiam wszystkich użytkowników! Panowie mam do was konkretne pytanie - Czy warsztat ma obowiązek udzielenia gwarancji na wykonaną usługę? Czy ktoś zna jakieś przepisy związane z moim pytaniem? Proszę o pomoc ponieważ usłyszałem od mechanika , że otrzymam gwarancję ustawową. "Doczytałem", że chyba coś takiego nie istnieje (w odniesieniu do usług). Kolo coś kombinuje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Ja najczęściej spotykam się z gwarancją na usługę, w momencie kiedy warsztat sam zamawia części i je montuje. Jeżeli chcesz mieć pewność, że się nie wykpi, niech da Ci fakturę, jak będzie mulił, zmień mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 faktura bądź paragon jest podstawą gwarancji. żadne tam świstki, że udziela gwarancji, ale najlepiej znajdź warsztat gdzie nie potrzeba takich udzielać bo nikt nie wraca na poprawki tylko jedzie z nowym pojazdem lub z innym problemem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Naturalnie że obowiązuje gwarancja na wykonane naprawy na podstawie faktury FV lub rękojmia na sprzedawany towar W razie problemów -masz miejscowe biuro ochrony konsumentów Jednak nei myśl że np zareklamujesz wade silnika po tym że ktos zmienił Ci np Olej. Chyba że wlał niezgodny z zakupionym co trudno udowodnić lub jeśli msz pewnosc -to u rzeczznawcy (ale koszt opinii pewnei ponad 1000zl) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.