Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Swap SR20DEl -> SR20DEH


Gość fragles13
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość fragles13

W dniu 10.07.2009 odwiedzi nas kolega z białoruskiego Nissan Klubu. Przyjedzie swoją P11 z silnikiem SR20DEl (115km) aby włożyć doń 150-konny kompletny silnik z GT.

I teraz pytanie: czy są na forum entuzjaści, którzy byliby w stanie zaoferować jakiś garaż na terenie Warszawy wyposażony przynajmniej w kanał i hak do podwieszenia pasów w celu wyciągnięcia/włożenia silnika?

Wszelkie propozycje pomocy mile widziane :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość fragles13

SR20DEl to 115-konna odmiana silnika SR220De, który ma standardowo 130 koni. LIterka "l" z tego co kojarzę oznacza "light".

 

[ Dodano: Pią 03 Lip, 2009 11:58 ]

Oto co mi pokazuje baza Nissana po vinie jego samochodu (typ i numer silnika): Engine: SR20DEl 297618

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogadaj z Coobciem, pewnie coś wymyśli. A co do zmiany serduszek, to jest pierwszy w klubie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SR20DEl to 115-konna odmiana silnika SR220De, który ma standardowo 130 koni. LIterka "l" z tego co kojarzę oznacza "light".

 

[ Dodano: Pią 03 Lip, 2009 11:58 ]

Oto co mi pokazuje baza Nissana po vinie jego samochodu (typ i numer silnika): Engine: SR20DEl 297618

pomyliłeś się w nazwie silnika nie sr20DEI tylko sr20di...silnik na monowtrysku-co oznacza że bezdiecie musieli przełożyć kompletną wiązkę elektryczną i ECU z dawcy,bo inaczej to nie bedzie nawet pewnie odpalało..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fragles13
pomyliłeś się w nazwie silnika nie sr20DEI tylko sr20di

 

Ja mogę się pomylić, ale nissanowska baza danych raczej nie ;)

 

[ Dodano: Pią 10 Lip, 2009 10:53 ]

Zresztą wymieniany będzie nie tylko silnik ale i cały osprzęt - kolektory, komputer, stacyjka, przepływomierz..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy wymienić wałki rozrządu i już masz pełnowartościowe 140KM przy tej okazji zrobi się moda rozrządu i myślę że 150KM pęknie.

Wałki najlepiej z Almery GTI, P11 GT, lub pełnomocnej P11.144.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fragles13

A co z nastawami komputera? Silnik GT kręci się trochę wyżej od zwykłego DE. Czy blok silnika wytrzymałby przesunięcie odcinki i ciągłe piłowanie silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to że w ogłoszeniu ma 115km to nic nie znaczy-nie było p11 o mocy 115km...najsłabsze 130km z sr20...albo już mi coś się pokręciło--COOBCIU wypowiedz się!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość fragles13

No i po wymianie. Parę fotek z wymiany

Silnik załadowany

post-13004-12493782953336_thumb.jpg

Wyciągnięty w serwisie

post-13004-12493783247374_thumb.jpg

Wyciąganie starego serducha

post-13004-12493783374869_thumb.jpg

Martwa - orzez chwilę - Primera:)

post-13004-1249378362866_thumb.jpg

GT gotowy do włożenia

post-13004-1249378477317_thumb.jpg

Pierwsze odpalenie (bez wydechu, przykręcony tylko kolektor - trochę hałąsowało;) )

post-13004-12493785976658_thumb.jpg

A to ja podpieram machę:D

post-13004-12493786131298_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fragles13

A w drodze powrotnej kumpla napotkała nieciekawa przygoda.. 3 śruby się odkręciły, czwarta się ułamała ze szpilką. Po dwóch nieprzespanych nocach, Lux (kumpel) myślał, że przyczyną postukiwania jest przegub.. Uszkodzona tarcza hamulcowa, naderwana delikatnie nakładka progowa i podgięty błotnik

 

Błotnik wymieniony już w Mińsku (dorwałem w kolorze za 150 zeta:) )

post-13004-12493790670673_thumb.jpg

post-13004-12493791868686_thumb.jpg

Edytowane przez fragles13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Się działo widać :D

Ps. motorownie zmienialiście że była zepsuta/zmęczona czy dla wałka ssącego i czarnej pokrywy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fragles13

Się działo widać :D

Ps. motorownie zmienialiście że była zepsuta/zmęczona czy dla wałka ssącego i czarnej pokrywy ?

Dla wałka ssącego, czarnej pokrywy, kolektora wydechowego 4-2-1..:) Poza tym mówi się, że żelastwo jest nieco inne - lepsze w DEH, tak aby mogło wytrztymać wyższe kręcenie.

A stary silnik jest ok i czeka na nowego właściciela..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...