Gość fragles13 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 W dniu 10.07.2009 odwiedzi nas kolega z białoruskiego Nissan Klubu. Przyjedzie swoją P11 z silnikiem SR20DEl (115km) aby włożyć doń 150-konny kompletny silnik z GT. I teraz pytanie: czy są na forum entuzjaści, którzy byliby w stanie zaoferować jakiś garaż na terenie Warszawy wyposażony przynajmniej w kanał i hak do podwieszenia pasów w celu wyciągnięcia/włożenia silnika? Wszelkie propozycje pomocy mile widziane :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 jeżeli jest DEH jak high to może jest też i DEl jak low Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 SR20DEl to 115-konna odmiana silnika SR220De, który ma standardowo 130 koni. LIterka "l" z tego co kojarzę oznacza "light". [ Dodano: Pią 03 Lip, 2009 11:58 ] Oto co mi pokazuje baza Nissana po vinie jego samochodu (typ i numer silnika): Engine: SR20DEl 297618 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Pogadaj z Coobciem, pewnie coś wymyśli. A co do zmiany serduszek, to jest pierwszy w klubie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 SR20DEl to 115-konna odmiana silnika SR220De, który ma standardowo 130 koni. LIterka "l" z tego co kojarzę oznacza "light". [ Dodano: Pią 03 Lip, 2009 11:58 ] Oto co mi pokazuje baza Nissana po vinie jego samochodu (typ i numer silnika): Engine: SR20DEl 297618 pomyliłeś się w nazwie silnika nie sr20DEI tylko sr20di...silnik na monowtrysku-co oznacza że bezdiecie musieli przełożyć kompletną wiązkę elektryczną i ECU z dawcy,bo inaczej to nie bedzie nawet pewnie odpalało.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 pomyliłeś się w nazwie silnika nie sr20DEI tylko sr20di Ja mogę się pomylić, ale nissanowska baza danych raczej nie [ Dodano: Pią 10 Lip, 2009 10:53 ] Zresztą wymieniany będzie nie tylko silnik ale i cały osprzęt - kolektory, komputer, stacyjka, przepływomierz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 lukas w p11 NIE MA Di przecież nie było p11 -o mocy 115km...!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 przecież nie było p11 -o mocy 115km...!!! http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7012844 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9144190 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9148766 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Wystarczy wymienić wałki rozrządu i już masz pełnowartościowe 140KM przy tej okazji zrobi się moda rozrządu i myślę że 150KM pęknie. Wałki najlepiej z Almery GTI, P11 GT, lub pełnomocnej P11.144. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 A co z nastawami komputera? Silnik GT kręci się trochę wyżej od zwykłego DE. Czy blok silnika wytrzymałby przesunięcie odcinki i ciągłe piłowanie silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 to że w ogłoszeniu ma 115km to nic nie znaczy-nie było p11 o mocy 115km...najsłabsze 130km z sr20...albo już mi coś się pokręciło--COOBCIU wypowiedz się!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Na temat różnych wersji SR20 Coobcio napisał w tym temacie: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2680 Tam masz napisane czym się różnią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 No i po wymianie. Parę fotek z wymiany Silnik załadowany Wyciągnięty w serwisie Wyciąganie starego serducha Martwa - orzez chwilę - Primera:) GT gotowy do włożenia Pierwsze odpalenie (bez wydechu, przykręcony tylko kolektor - trochę hałąsowało;) ) A to ja podpieram machę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 (edytowane) A w drodze powrotnej kumpla napotkała nieciekawa przygoda.. 3 śruby się odkręciły, czwarta się ułamała ze szpilką. Po dwóch nieprzespanych nocach, Lux (kumpel) myślał, że przyczyną postukiwania jest przegub.. Uszkodzona tarcza hamulcowa, naderwana delikatnie nakładka progowa i podgięty błotnik Błotnik wymieniony już w Mińsku (dorwałem w kolorze za 150 zeta:) ) Edytowane 4 Sierpnia 2009 przez fragles13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Wielkie dzięki za pomoc w przekładce dla Marcina Oskroby, serwis "Elektromechanika Samochodowa i Motocyklowa" przy ul. Spokojnej 12 w Parysowie koło Garwolina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Się działo widać Ps. motorownie zmienialiście że była zepsuta/zmęczona czy dla wałka ssącego i czarnej pokrywy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Się działo widać Ps. motorownie zmienialiście że była zepsuta/zmęczona czy dla wałka ssącego i czarnej pokrywy ? Dla wałka ssącego, czarnej pokrywy, kolektora wydechowego 4-2-1.. Poza tym mówi się, że żelastwo jest nieco inne - lepsze w DEH, tak aby mogło wytrztymać wyższe kręcenie. A stary silnik jest ok i czeka na nowego właściciela.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 moja primera p11 2,0 ma dokładnie 117KM.sprawdzone na hamowni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.