Gość warszawa_24 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Witam. Tata ma Mercurego Villagera z 1993, jak wiadomo był wspólnie produkowany z Nissanem, wspólnie opracowany, przez kilka lat różniły się tylko znaczkiem. Mamy problem z prędkościomierzem. CHodzi źle, na początku jazdy znacznie zawyża prędkość, dochodzi do max. Czasami rusza się do przodu i do tyłu, po czym stabilizuje się, powoli cofając się pokazując prawdziwą prędkość. Tak zaskakuje po przejechaniu czasami 5km a czasmi nawet po 300km ciągłej jazdy fałszuje. Zdaży się, że od momentu odpalenia chodzi dobrze, ale to bardzo bardzo żadko. Mam kilka pytań: 1. Jakiś kabelek z włącznikiem typu naciskasz zamyaksz obwód, puszczasz otwierasz. Był on wyprowadzony z kabli z schowka na płyty, na samym dole tego segmentu z radiem. 2. Co to za przyciski: Power E-At oraz Over Drive Off/On? 3. Nie świeci podświetlenie guziczków od nawiewu oraz połowa w tablicy rozdzielczej. Ktoś wie jak wymienić je (w 1 opcji gdzie one są, a w 2 dużo grzebania z tym?) 4. Auto ma zamontowany wyłącznik prądu, ponieważ po kilki dniach aukumulator pada. Już nie odpali. Dodam, że auto am niesprawny alarm, znaczy działa tylko centarlny zamek, nie otwiera się go na pilot, gdyż ojciec wyciągnął jakiś moduł, gdyż uważał, że ten alarm i pilot się psuł. Czy to może to pobiera ten prąd? Villager za 3 lata będzie mój, chciałbym przywrócić alarm i otwieranie na pilot. Jednak niema tego modułu, da radę odnowa zrobić to? Liczę na pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 jeżdziłem takim autkiem moze młodszym troszkę ... OVerdrive to takie spięcie na sztywno biegów zobacz jak sie hamuje silnikiem i jak obroty podbija ,,,, co do prędkościomierza to wydaje mi się że po pierwsze że chyba masz na lince i coś może na napędzie linki szwankować ,,,, sprawdzić czy się nie odkręciło może czasem przeskakiwać i mogą chyba być błędy dalej czy pokazuje prędkość na wstecznym bo jeśli tak to masz impulsator,,,,, co do alarmu to mozna go łatwo zlokalizować i potem dość co odcina przekażnik z niego może odcinać rozrusznik czyli kabel gruby z pod stacyjki odkręcić i zobaczyć co fabrycznego porozcinane i gdzie idzie ---przekażnik to taka kostka z 5 wtykami ...... co do tego przełącznika to może być do alarmu taka autoryzacja ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość warszawa_24 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Ok dzięki, czekam na resztę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 to Power E at to coś nie na wzór SEAT -siedzenie czyli podgrzewane siedzenia ,,,, napis dobry może zdrapane coś ,,,choć skrót AT -automatic Transmision ,,,czyli od skrzyni ale nie wiem co by to miało robić co do zjadacza prądu to musi być gdzieś jakieś zwarełko do alarmu musi być podpięty prąd cały czas wiec może ktoś go wzioł na krótko tz omijająć bezpieczniki ---pomysł też na jakiś prądowy kabel zagnojony i łapiący mase --Proponował bym pogrzebać wyczyścić styki przy rozruszniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert k Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Power E-At to tryb ( mozna by tak nazwac ) jazdy sportowej. Wieksze zuzycie paliwa kosztem mocnego przyspieszenia. Silnik zmienia biegi na wyzszych obrotach. Tryb Over Drive Off/On. Po przycisnieciu skrzynia bedzie pracowac do 3 biegu. Przydatne np. w miescie kiedy skrzynia w normalnym trybie slizga sie pomiedzy 3 a 4 biegiem. Przydatne rowniez do stromych zjazdow kiedy potrzebne jest silniejsze chamowanie silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.