GHOST666RIDER Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Siema mam problem Przegrzewam m sie motor. Temp po dłuzszej jezdzi wchodzi na czerwona kreske i jest KONIEC. albo jak przekrocze 140 tez Po nim i POBOCZE.... Mam 1.6 Gaznik Stożek kolektor 4-2-1 brak avi Egr Wymieniona mam Pompe Wody Chłodnice Czujnik Włącznika wentylatora Termostat Nowy 2 ktory działa na 100% do 100nx Czyscilem Silnik srodkiem do odkamieniania Nic nie pomaga obecnie wyjołem TERMOSTAT. Jezdze bez i jest wmiare Ok ale to nie zmienia tego ze on powinien byc. Jest do doraźnie rozwiazanie. Mysle nad Wieksza chłodnica z GTI i zamontowaniem 2 wentylatorow od 1.6 i nad Oklejeniem tasma termoizolacyjna KOLEKTORA 4-2-1 zeby nie dawal takiego ciepla. Jak ktos ma pomysl jakis co moze byc nie tak itp PROSZE o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 a wentylator działa wogóle? włącza się? W czasie jazdy Ci sie grzeje czy jak sie zatrzymasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Wentylator DZIAŁA! auto sie przegrzewa jak jest wlorzony termostat i jade np dlugo albo w korku stane ALE WSZYSTKO DZIAŁA POMPA DOBRA TERMOSTAT WENTYLATOR WLACZA SIE WENTYLATOR NOWA CHLODNICA albo jak przekrocze 140 badz 150 to jest KAPLICA!! jak wyjolem 2 dni temu termostat i ma nondstop otwarty obieg działa OK Zaobserwowalem ze jak byl termostat to waz gorny ten co idzie z silnika do chlodnicy i do korka tak jakby odrazu to ma cisnienie jakby go chcialo ROZJ.... a dolny jest zimny A sroba od czujnika co wlacza termostat jest ZIMNA jakby OBIEG sie gdzies zamykal albo termostat sie nie otwieral a jak wyjmowalem i sprawdzalem w wodzie gotujacej sie to DZIAŁA wszystko! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Najprawdopodobniej masz zapowietrzony lub co mniej prawdopodobne zatkany układ chłodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 no dobra tyle to i ja wykminilem ale jak to NAPRAWIC ?? co tu zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciapek Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Znajomy użył takich magicznych kulek o nazwie "KRET" wsypał ze 2 nakrętki do wody odpalił auto aby się porządnie zagrzało i granulki zaczęły działać następnie zlał wodę i wypłukał chłodnice na końcu zalał płyn chłodniczy. Uwaga to był VW. I jest to tyko przykład jak zrobisz to na własna odpowiedzialność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 ja mialem tak w sunnym ...podobnie jak ty ...jak dluzej pojezdzilem to sie zaczal grac zazwyczaj jak wyjezdzalem w trase ...tez wyjalem termostat i bylo troche lepiej ...ale jak puchnie ci waz to juz cos mi to przypomina ...zacznij sprawdzac objawy walnietej uszczelki pod glowica ...babelkowanie do zbiorniczka ,majonez pod korkiem ubywajacy plyn ,fontanna spod korka itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 uszczelka byla w tamtym roku wymieniana i na pewno to nie jest bo POD KORKIEM NIC NIE MAM!! OLEJ JEST CZYSTY i silnik chodzi normalnie nie ma zadnych objawow:) wiec ktos jakis jeszcze pomysl?? PS kret do auta?? to nie kanalizacja:P wole nie ryzykowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rzeznik_Rnk Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 może 4-2-1 za dużo ciepełka daje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 26 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 tez sie nad tym zastanawiam ale inni maja nie poowijane i im sie nic nie dzieje chyba mam zajechany silnik albo zatkalo sie cos. Narazie bez termostatu wszystko jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 jakie trasy robisz od startu do mety ?? [ Dodano: Pią 26 Cze, 2009 07:57 ] jak robisz np 10 km bez termostatu to nawet sie nie zagrzeje dobrze wiec nie cieszylbym sie tak u mnie z wywalona uszczelka bez termostatu wytrzymywal spokojnie 30 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 26 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 u mnie lapie bez termostatu temperature odpowiednia pracy po KILOMETRZE i nic sie nie dzieje chocbym nie wiem ile przejechal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.