reeg Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Czy ktoś już na tym jeździł? rzeczywiście lepszy? Czuć jakąś różnicę? Pytam ponieważ dziś na stacji sprzedawca mi strasznie zachwalał, ale jakoś nie chce mi się wierzyć.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Ja osobiście uważam, że warto, przynajmniej raz na jakiś czas. Ja robię na tym więcej km, dynamiki może jakiejś lepszej nie odczuwam, ale czytałem, że dodają do tego paliwa różne dodatki czyszczące m.in. układ paliwowy. Co w przypadku TD dla wyczyszczenia wtrysków jest zdrowe, lepsze spalanie paliwa (lepsze rozpylenie w cylindrze). Osobiście również wlewam co kilka tankowań środek STOP do czyszczenia wtrysków. Powiem tak - kupiłem auto to zmagałem się ze sporymi zadymami za mną. Po dłuższym stosowaniu tego paliwa plus wyżej wymieniony środek plus zatkany EGR wyeliminowało mi dymienie do 3800 obr/min. Dobrze, że zostało jeszcze 700 obr/min wyżej na okopcenie przeciwnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reeg Opublikowano 26 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Przyznam szczerze, że jeżeli chodzi o kopcenie na 3800obr. to przed wymianą przepływki miałem podobny problem, czarna chmura za mną :/, ostatnio ją wymieniłem i teraz nawet powyżej 4000obr. nie kopci, no może minimalnie jak się dobrze przyjrzeć, ale ogólnie bardzo zadowolony jestem, Dzięki za odpowiedź, przetestuje V-Power-ka A ten STOP do wtrysków rzeczywiście taki dobry? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilhsx Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 v powera też polecam na razie głównie w golfie TD testowałem ale w nissanie też pozytywnie to widzę : ) Jak się zaleje za 100zł zwykłego i za 100zł V-powera to mimo że mniej litrów jest zalane to więcej km zrobię to dla mnie pozytywnie : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 A ten STOP do wtrysków rzeczywiście taki dobry? Pozdrawiam Nie przeceniajmy go aż tak, pomaga, zapobiega, ale nie rozwiązuje do końca problemów :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hochoł Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 A czy tankował już ktoś inne paliwa "z większa mocą" jak np Lotos Dynamic,Orlen Verva :?: Też przymierzam się do zatankowania "lepszego" paliwa ale jakoś nie mam przekonania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reeg Opublikowano 26 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Lotos Dynamic zalewałem (akurat jedna z dwóch stacji najbliżej mnie), ale żeby jakaś różnica była to nie zauważyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barbituran Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 ja zalewam na BP diesel ultimate. zawsze tankuje do pelna zeby sprawdzac spalanie i musze powiedziec ze udaje mi sie zrobic na baku jakies 40-60km wiecej w stosunku do zwyklego diesla. co do mocy to niestety konikow jak brakowalo tak brakuje :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Też jestem zdania że lepiej kupić jakiś dodatek do paliwa zamiast V-powera, Ultimate itp. To nic innego jak zwykla ropa z dodatkiem środków na "potencje'. Ponadto w silnikach strszych (bez Common Raila) paliwa te moga miec mniejszą zawartość siarki co wpłynei niekorzystnie na smarowanie pompy. ZAWSZE -zwracać uwage na to by tankowac pewne, sprawdzone ON na renomowanej stacji paliw -to jest najważneijsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/c...-diesla,1332182 Ja jestem i potwierdzam to co piszą w artykule To tyle w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Ja czasmi tez stosuje dodatki do czyszczenia wtryskiwaczy i co wypiera wode.Może nie zauważyłem poprawy ale w taka zime jak ostatnia to wiekszosc lało do ropy zeby nie zamarzło paliwo.A te dodatki to raczej polecane i w opisie jest stosowac raz na 5000 km na cały zbiornik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sten Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Powiem Wam tak. NIe warto wydawać kasy. Robielme testy na roznych paliwach i wcale nie ma polepszenia, a 40 gr wiecej płacic jest bez sensu. Polecam za to preparaty wytracające wode z paliwa i czyszczące wtryski co 10.000 km. Dokładnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość truszczu Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 No tak ale nikt nie wspomina np. o siarce w paliwie tylko moc moc moc. Lepsze paliwo jest czyściejsze nie zawiera prawie siarki i wielu innych złych dodatków. Który dodatek do paliwa zniweluje siarkę ? Nie bez powodu nie wydobywa się ropy z terenów afrykańskich, a jest tam jej podobno sporo, ale zawiera za dużo siarki. A proces oczyszczania z siarki jest cholernie drogi. Gdzieś kiedyś na forum rozpisywałem skład paliwa ile % czego zawiera opierając się na wydrukach, które dostaje stacja benzynowa wraz z dostawą paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.