Gość arturky Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Witam Wszystkich Forumowiczów, Z uwagi pierwszy post na tym forum chciałbym się przywitać. :-) Problem: Nissan Micra 1.0 1997r., zgasł podczas króciutkiej jazdy po odpaleniu. Nie chce uruchomić się ponownie. W chwili przekręcenia kluczyka miga od razu pomarańczowa kontrolka CHECK ENGINE. Pompka paliwa słychać jak pracuje, rozrusznik kręci. Zaznaczam, że przeczytałem używając funkcji szukaj tematy, ale nie znalazłem podobnego problemu. Dziękuję za wszystkie sugestie i podpowiedzi, życzę Wszystkim Miłego Weekendu. pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matt28 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Czy Twoja Micra posiada immobilajzer w kluczyku? Mialem podobne przejscia z Almera, okazalo sie ze padl wlasnie on - na jednym kluczyku odpalala, na drugim swiecila sie kontrolka Check Engine i wystepowaly objawy jak u Ciebie. Jezeli posiadasz dwa kluczyki, i przy obydwoch dzieje sie to samo, obstawialbym uszkodzona centralke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Miganie kontrolki serwisowej w K11 oznacza problem immobilajzera - zazwyczaj kodowanie immo pomaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arturky Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Po zdjęciu klemy (minus) z akumulatora na kilkanaście minut, sprawdzeniu iskry i złożeniu z powrotem udało się uruchomić silnik. Jak dłużej postoi znowu dzieje się to samo... Tak jak Koledzy napisali wcześniej, najprawdopodobniej rozprogramowany immobiliser. matt28, niestety posiadamy jeden kluczyk NATS czarny z czerwoną kropką. michal801, a czy elektryk samochodowy da radę obejść immo i po problemie? :-) Dziękuję za odpowiedzi. Pomógł rozdane ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Musi być naprawde dobry elektryk aby wyeliminować immo w nissanie, bardzo wielu elektryków nieradzi sobie z immo w japończykach. Niewiem dokładnie jak jest w k11 ale w nowszych modelach nawet niechcą słyszek o usunięciu immo (jak by elektryk chciał schemat immo to moge udostępnić). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arturky Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 michal801, znalazłem instrukcję wyłączenia immo w K11. Teraz trzeba poszukać elektryka co zrobi wsad do pamięci z plikiem ECU, który nie był wyposażony w immobiliser. http://www.speedyshare.com/620301643.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Jak znajdziesz elektyka to daj znać czy "operacja" się powiodła. Dzięki za link - bardzo ciekawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arturky Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 michal801, Autoelektronik chciał sam komputer BOSCH ( 0 261 204 ... ), około 2.5h zajęło mu wyłączenie immo, swoją robotę wycenił na 200zł. Przed ponownym montażem obowiązkowo kazał odłączyć pętlę immobilisera przy stacyjce i co najważniejsze, IMMO BOX (z logo NISSAN poniżej SIEMENS). Najwięcej czasu zajęło właśnie odłączenie wyżej wymienionego elementu (znajduje się pod prawym przednim słupkiem, żeby go wyciągnąć trzeba odkręcić i opuścić wentylator). Micra zapala również na nieoryginalnym kluczyku, nie świeci się dioda immo. Jest OK. :-) ps. kontroler immo box wygląda tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andreassi Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 michal801, Autoelektronik chciał sam komputer BOSCH ( 0 261 204 ... ), około 2.5h zajęło mu wyłączenie immo, swoją robotę wycenił na 200zł. Przed ponownym montażem obowiązkowo kazał odłączyć pętlę immobilisera przy stacyjce i co najważniejsze, IMMO BOX (z logo NISSAN poniżej SIEMENS). Najwięcej czasu zajęło właśnie odłączenie wyżej wymienionego elementu (znajduje się pod prawym przednim słupkiem, żeby go wyciągnąć trzeba odkręcić i opuścić wentylator). Micra zapala również na nieoryginalnym kluczyku, nie świeci się dioda immo. Jest OK. :-) ps. kontroler immo box wygląda tak: Witam. Mam taki sam problem, nie mogę uruchomić auta, check mruga non stop. Po odłączeniu aku na 24h auto zapali. To jedyna szansa żeby gdzieś podjechać bo po zgaszeniu problem powraca. Odpala na 2 sekundy i gaśnie. Jak do tej pory nie znalazłem nikogo kto by chciał się ty zająć. Albo nie mogą się podpiąć pod kompa albo się nie znają itp itd. Idąc twoim tropem, czy kupując kompa z auta bez immo, odłączając kontroler i immo box, będzie chodzić jak należy? Jest kilka sztuk na allegro za niewielkie pieniądze, a nie zależy mi aby mieć immo, mam inne dodatkowe zabezpieczenia. Na pierwszy rzut oka powinno zagrać. Podpowiedzcie coś bo już nie mam siły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hosen Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Witam, mam podobny problem. Podczas mrozów padła mi stacyjka w micrze '97r. Po naprawie stacyjki miga kontrolka check a autko nie odpala. Odłączenie aku nic nie daje. W sumie podobne objawy jak powyżej z tym, że nie odpala wcale. Pomocy! Nie znam żadnego fachowca który by mi pomógł, dlatego zwracam się o pomoc na tym forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lucasnufc Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Witam podepnę się do tematu. Wczoraj zakupiłem nissana Micrę z 96 r od rodziny. Jest to mój pierwszy samochód i nie mam za bardzo pojęcia co i jak. Dzisiaj odbyłem pierwsza podróż i wszystko było ok. Zaparkowałem na podjeździe ale za parę godzin chciałem wjechać do garażu i tu moja zeskoczenie po przekręceniu kluczyka w stacyjce mruga dioda pomarańczowa dioda check a na czerwono palą się lampki od oleju i akumulatora.(światła działaja z akumulatora) i nie daje rady odpalić auta.... Pompa paliwowa chodzi , rozrusznik też . Z początku nie chciał w ogolę zapalić ale teraz czasami zapali ale po przegazowaniu zaraz silnik gaśnie.... Próbowałem odpalać 2 kluczykami i to samo .... Odpiąłem akumulator na pół godziny ale nic nie pomogło....Co może być przyczyną... ? Jeszcze co ciekawe pod maską jest wężyk nie przyczepiony do niczego na którym jest trochę oleju... Niestety nie mogłem zrobić zdjęcia bo już ciemno... Tak jak mówiłem jestem laikiem jeśli chodzi o samochody;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość topen Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Miałem podobnie sprawdzałem elektronikę itp bez efektów. a sprawa okazała się banalna stacyjka nie zawsze wracała z pozycji rozrusznika do pozycji zapłon . Niby wracała ale styku nie było,i po odpaleniu silnik chodził dwie sekundy i gasł. Rozwiązałem to instalując przycisk typu start engine na desce jak w sportowych brykach. Po włączeniu stacyjki w pozycję zapłon świecą się kontrolki naciskam na przycisk start i jazda . A co do wężyka to jest odpowietrznik ze skrzyni biegów jest wygięty jak laska na górze i nie jest do niczego podłączony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.