BOSTON Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 witam mam problem z brakiem mocy w moim nissanie terrano II z 98r.Jest to silnik 2.7TDi.Auto nie kopci ,świeci się kontrolka silnika.Proszę o rade Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Stawiam na pompe wtryskową, ale jedz najpierw na komputer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Ja bym stawiał na przepływomierz. A wogóle najsamprzód to filtry . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BOSTON Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Dzięki za odzew filtry wymieniłem,jeszcze chcę wymienić przepływomierz.A czy wiecie gdzie jest gniazdo do komputera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 A czy wiecie gdzie jest gniazdo do komputera A poszukał byś trochę, dopiero było o tym pisane. Wystarczy spojrzeć kilka tematów niżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azm-61 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Witaj! Przeczytaj temat: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=55610 Jeśli nie tam to po lewej stronie pomiędzy kolumną kierownicy, a słupkiem drzwi. Powodzenia Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hinek Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 jeszcze chcę wymienić przepływomierz. Jeśli to HITAHI, to kosztuje około 2700zł....Zamienników nie ma. Można go jednak spróbować oczyścić. Jest tu gdzieś na forum opisana cała procedura sprawdzania przepływki i sposoby jej czyszczenia. W moim przypadku czyszczenie pomogło i auto odżyło :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość technolog88 Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 terrano da się zdiagnozować jakimś fejsem w miarę tanim czy tylko serwisy mają komputer do podpinania sterownika silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BOSTON Opublikowano 7 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 witam Chciałem napisać że auto już działa jak trzeba.Ale po kolei.Najpierw wymieniłem przepływomierz,nic to nie pomogło.Później podłączyłem auto pod komputer,ten oprócz wielu błędów(które zaraz zostały skasowane)znalazł jeden dziwny błąd-mimo że auto zapalało bez problemu,silnik pracował,tylko nie miał mocy-komputer twierdził że zawór odcięcia paliwa przy pompie (chyba tak się on nazywa) jest cały czas zamknięty.Wskazał przerwę we wtyczce tej przy silniku.Ale tam też było wszystko dobrze.I nawet do samego komputera kabel nigdzie nie był przerwany Finał tego był taki że rozłączyłem wtyczke od komputera,przeczyściłem styki (wyglądały na zaśniedziałe),złożyłem wszystko z powrotem.Po podłączeniu akumulatora wykasowałem jeszcze raz wszystkie błedy i auto chodzi już bez problemu. to tyle mojej opowieści.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanopulus Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 witam Chciałem napisać że auto już działa jak trzeba.Ale po kolei.Najpierw wymieniłem przepływomierz,nic to nie pomogło.Później podłączyłem auto pod komputer,ten oprócz wielu błędów(które zaraz zostały skasowane)znalazł jeden dziwny błąd-mimo że auto zapalało bez problemu,silnik pracował,tylko nie miał mocy-komputer twierdził że zawór odcięcia paliwa przy pompie (chyba tak się on nazywa) jest cały czas zamknięty.Wskazał przerwę we wtyczce tej przy silniku.Ale tam też było wszystko dobrze.I nawet do samego komputera kabel nigdzie nie był przerwany Finał tego był taki że rozłączyłem wtyczke od komputera,przeczyściłem styki (wyglądały na zaśniedziałe),złożyłem wszystko z powrotem.Po podłączeniu akumulatora wykasowałem jeszcze raz wszystkie błedy i auto chodzi już bez problemu. to tyle mojej opowieści.Pozdrawiam BOSTON: Świetnie, że o tym napisałeś na pewno się przyda. Jestem a tym, żeby przykleić ten wątek. Napisz jeszcze czy byłeś w serwisie czy masz jakiegoś kita i soft do diagnozy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.