Gość fazik Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Witam. Być może głupie pytanie ale nie znam się w ogóle. Dlaczego w tym modelu są dwie jednostki o tej samej pojemności mające różną moc maksymalną? Czym te silniki się różnią od siebie? Czy to jest tylko jakieś sztuczne marketingowe ograniczenie tego samego silnika? A przede wszystkim, jak rozpoznać np. przy kupowaniu, który jest który? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafaela Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 różnią ilością 15 koników w zaprzęgu inną jednostką jest kw będzie napisane np w dowodzie rejestracyjnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fazik Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 różnią ilością 15 koników w zaprzęgu inną jednostką jest kw Ale pytanie było - skąd ta różnica będzie napisane np w dowodzie rejestracyjnym. A poza dowodem? Jakieś oznaczenie na silniku albo coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...