Gość fazik Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Witam. Być może głupie pytanie ale nie znam się w ogóle. Dlaczego w tym modelu są dwie jednostki o tej samej pojemności mające różną moc maksymalną? Czym te silniki się różnią od siebie? Czy to jest tylko jakieś sztuczne marketingowe ograniczenie tego samego silnika? A przede wszystkim, jak rozpoznać np. przy kupowaniu, który jest który? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafaela Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 różnią ilością 15 koników w zaprzęgu inną jednostką jest kw będzie napisane np w dowodzie rejestracyjnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fazik Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 różnią ilością 15 koników w zaprzęgu inną jednostką jest kw Ale pytanie było - skąd ta różnica będzie napisane np w dowodzie rejestracyjnym. A poza dowodem? Jakieś oznaczenie na silniku albo coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafaela Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 pozwól, że tez zadam Ci pytanie: przymierzasz się do kupna? nowe, z salonu, czy może uzywka? Nowe różnzia się jeszcze ceną około 5 tys zł dla 80 koników Ale pytanie było - skąd ta różnica tak sobie wymyslił projektant/producent, ze są tacy którzy lubia bardziej sportową jazdę i tacy , którym na tym nie zależy - w tym sensie jest to chwyt marketingowy, żeby zadowolić różne segmenty rynku moje k11 1,5d ma tylko 57 koników - ruszanie ze skrzyzowania to porażka miałam okazję jechać japońcem, który ma 90 koników (niby żaden wypas), ale różnica ogromna idź do salonu i spróbuj sie przejechać jednym i drugim, ale wieczorem, jak nie ma tłoku na ulicach i zobacz czy dla Ciebie to jest jakas róznica. czy to oznaczenie km lub kw jast na silniku to spróbuję jutro spojrzeć, kiedyś widziałam jakąś tabliczkę pod maską, ale na ten moment nie pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester15.30 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Kupując micrę powiedzieli mi w salonie że oba silniki są takie same, mają zmienne fazy rozrządu, z tym że 80 konny ma zmienioną elektronikę.Wybrałem mocniejszy, warto gdyż spalanie mają takie same a osiągi ma lepsze nawet od danych producenta (przyśpieszenie). Dla ciekawości podaje link: http://www.auto-motor-i-sport.pl/testy/Cit...test-815-4.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pazik Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 a czy ktoś wie w jaki sposób można odblokować tą elektronikę żeby z micry 1.2 z 65 km wskoczyć na 80 km ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 a czy ktoś wie w jaki sposób można odblokować tą elektronikę żeby z micry 1.2 z 65 km wskoczyć na 80 km ??? te 80km mają nie tylko zmieniona elektronikę.mają utwardzony wał i tłoki +cylindry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.