silver Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 witam, no wlasnie jest taki objaw... duzy szum pojawia sie powyzej 2 tys obrotow - tylko w czasie jazdy tylko przy naciskaniu pedalu gazu jak nissanek jest na wolnych obrotach to wszystko ok - moge krecic do 5 tys. i nie ma zadnego szumu wydaje sie ze moze byc problem z nieszczelnoscia dolotu: znalazlem taki temat kol. alexandro: Turbinka czy koledzy mieli podobne przypadki ? dzieki za info! silver Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nizinsky Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 U mnie tez szumi, ale mi to nie przeszkadza.Z tego co wiem to ze w Primerach turbina jest slyszalna wiec to moze to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 30 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 tak turbina jest slyszalna - do tej pory bylo spoko ale od wczoraj, niestety strasznie szumi - tak, jak mialbys wlaczone z 20 odkurzaczy ale nie silencer wyglada na to, ze jest nieszczelnosc w dolocie i przy duzym obciazeniu to dopiero wychodzi jutro jade do mechanika - rozbierzemy dolot - chyba, ze ma jakis inny pomysl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radkow Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 U mnie tez szumi, a do tego gdy pojawia sie szum to zaczyna kopcic na czarno i jakby brakowalo mu mocy. Bylem wczoraj u mechanika, ktory tez podejrzewal nieszczalnosc ale rzekomo wszystko tam bylo ok. Natomiast wykryl, ze zaworek podcisnieniowego sterowania turbina zle dziala i turbina nie pompuje jak powinna i dzis jade to zweryfikowac do Panow, ktorzy zajmuja sie turbinami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 stawiam na nieszczelnosc - jednak... no ale zobaczymy moze byc mala dziurka i bedzie syczec... na ludzie wyglada, ze turbiona nie pompuje ... nie mam jak zmierzyc cisnienia... zobacze co u mnie wyjdzie ale mechanik jak z nim jechalem mowil, ze to nieszczelnosc bo juz mial takie przypadki... zobaczymy co - czy guma czy moze IC... poprosilem, zeby jeszcze IC z oleju wyczyscili, bo musi byc zasufione - widze jak z odmy dymek olejowy idzie do dolotu... [ Dodano: Czw 02 Lip, 2009 11:10 ] co sie okazalo - byla nieszczelnosc w IC - juz naprawione - dopiero po zdemontowaniu wyszlo to... same ogledziny nie pomogly - dopiero demontaz... [ Dodano: Czw 02 Lip, 2009 14:28 ] sprawdzilem na trasie - wszystko gra i buczy - a jeszcze dodam -dodatkowo byla poluzowana opaska, na gumie przy IC teraz wszystko jest ok, jak przed failurem turbine slychac jak sie rozkreca i git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radkow Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Ja tez dzisiaj spedzilem 11 godzin naprawiajac auto i wszystko gra. Pekly 2 opaski przy IC i zsunela sie jedna rura. Po zalozeniu wszystko wrocilo do normy Dodatkowo spawalem z Tata ścianę grodziowa przy pedale sprzęgła, a właściwie wspornik pękł. Mam parę fotek, ale dziś padam z sił, może jutro wstawię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 u mnie pozostaje jeszcze czyszczenie EGR a sadzac po syfie, w dolocie, co ciekawe IC nie byl srasznie brudny... powinno pomoc wrocic wlasciwa moc hehe juz mi sie podoba wczoraj jechalem 190, 140 bardzo szybko uzyskuje... i to bez chipa.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.